Beutyblogtopic XL #15

Wel lekker relatable :joy:

6 likes

Ze had hier een hele tijd terug toch een poll over of hier interesse in was waar in mijn herinnering niet echt animo voor was? Was dit idiote idee om weer iets uit te melken al bijna weer vergeten.

7 likes

Het is net de musical soldaat van Oranje. Als je denkt dat er niets meer om uit te melken is, blijkt er toch weer iets te zijn. :roll_eyes:

16 likes

Lip heeft de smaak wel te pakken met cashen met cursussen. Naast haar afvalpraatje wil ze ook een cursus over ā€˜dingen alleen doen’ gaan verkopen. Ze geeft aan: het wordt goedkoop (<25 euro), maar ze zou wel weer veel binnenharken. Ik heb echt het verkeerde beroep gekozen…

Edit: sorry, had het in het verkeerde topic gezet.

5 likes

Ja, waarom geef je deze wijsheid gratis weg? Je maakt de markt kapot!

6 likes

Maar de cursus dingen alleen doen had ze toch al jaren.

4 likes

Na een kleine zoekslag kwam ik wel meerdere blogposts tegen op haar site. Dus gratis en voor niks 🫠

5 likes

En het is letterlijk de tijd van de maand: Lotte komt in haar menstruatie ondergoed de trap af om het weer eens te promoten. Wat krijgen we volgende week? De scheermesjes? Het wordt een beetje eentonig zo.:unamused:

7 likes

Ik denk hallo fresh

2 likes

Maakt Lotte eigenlijk nog videos of is zij alleen nog maar van de spon en fotoshoots op insta?

1 like

Verloren zusje van Serena Verspon :joy:

1 like

De laatste tijd is het alleen maar #spon lijkt wel. Heb haar ook even op ontvolgen gezet, ken al die sponnetjes onderhand wel.

8 likes

Het zou zomaar kunnen dat Lotte hier mee leest want ze heeft toevallig net na jouw bericht een vlog geplaatst😜
Ik vind die foto’s van het menstruatieondergoed wel ver gaan hoor. Ze staat gewoon in haar blote naad. Heb dit nog niet eerder bij andere influencers voorbij zien komen

7 likes

Ik kan eigenlijk niet geloven dat zo’n kleine string heavy flow dagen aankan.

10 likes

Strings zijn meestal ā€˜1 druppel’

6 likes

Dat model dat Lotte daar draagt, is voor lichte dagen. Wordt bij Snuggs aangeduid met druppels, die string heeft 1/4 druppels. Op de website staat ook dat die voor lichte dagen is.

4 likes

Ik ben dan toch een beetje huiverig dat zo’n lichte dag ineens omslaat en je alsnog met een bloedvlek in je spijkerbroek rondloopt.

13 likes

Ja ik vertrouw m’n baarmoeder ook nooit. En ik lees dan dat mensen het combineren met een tampon voor de zekerheid maar dat is dus dubbel gedoe. Ben nog niet overtuigd

5 likes

icm tampon of cup is dan ipv een inlegkruisje, niet echt gedoe

3 likes

Vind ik wel, vind het ook heel iets anders dan een inlegkruisje. Ga dat niet aanschaffen als ik er alsnog tampons bij moet kopen. Maar ik weet niet he, ik heb het nog nooit geprobeerd. Misschien werkt het wel heel goed.

4 likes