Beutyblogtopic XL #16

Twee? Cynthia heeft volgens mij wel acht accounts

Cynthiaenwijn
Cynthianl
Structuurjunkie
Cynthia schildert
Cynthiaopreis
Cynthiajapan

En vast nog wel een paar.
Suggesties:

Bwcmetcynthia?
Cynthia trouwt?
Cynthiaterschelling
Cynthiawandelt
Cynthiaenkees
Cynthiazonderwijn
Cynthiagierthetuit

24 likes

Vergeet de geitenkaas en dadels niet :joy: en had ze niet ook een wielren account?

16 likes

Hahaha ik dacht, dit heb je goed bedacht. Maar ging net even zoeken op instagram, en deze accounts bestaan ook echt allemaal. Holy

13 likes

Keesjebeesje heeft ze ook

6 likes

Heb er nog een gevonden: productiviteitscursus

8 likes

Stel je voor dat ze gehackt wordt en val al deze accounts een back-up account moet aanmaken.

5 likes

Ja net als bij mascha? Ja ik vind het op die foto hierboven ook een beetje vreemd uitzien, maar op haar eigen tiktok zag het er al beter uit.

Maar ik heb een vriendin met hetzelfde probleem en je neemt dit niet voor de lol.

13 likes

cynthiafietst

14 likes

Cynthiaschildertcroissantjes

4 likes

Volgens mij wel. Eerst is ze heel enthousiast maar Gregor lijkt weinig te reageren en dan zegt ze opeens dat ze het alleen naar events zou dragen. Vraag me af of we het nog te zien krijgen of dat het in de beruchte opslagkelder belandt.

Je kan zeggen van Mascha wat je wilt maar echt een diepe buiging dat zij haar lichaam post partum “gewoon” laat zien. Niet dat er iets mis is met haar buik, maar de foto’s/verhalen van gelijk weer een strakke buik zonder striemen vliegen je natuurlijk om de oren.

46 likes

Ja en bij haar vind ik die kreemie spon ook heel geloofwaardig

8 likes

Ja precies! Als iemand zoals maikekd dat aandoet denk ik ja he he met zo’n lijntje kan ik het ook

No offense trouwens hoor pracht figuur heeft ze wou dat ik dat hahaha

5 likes

Maar Mascha heeft het wel steeds over een corrigerende operatie dus vraag me ergens wel af of ze daar gewoon een aanbod voor wil.

11 likes

Heeft iemand de video van Vera Camilla gezien?

3 likes

Mascha heeft ook een man die op dit moment amper kan bewegen dus ik denk dat ze grotere zorgen aan haar hoofd heeft en niet de luxe om zelf weken te herstellen met een baby en nog een kind.

9 likes

Ja

11 likes

Waar denk je dat dit over gaat?

• Ze gaat stoppen met YouTube
  • Ze gaat helemaal stoppen als influencer
  • Ze gaat stoppen met proberen zwanger te worden
  • Iets minuscuuls

0 stemmers

Ze gaat stoppen met ovulatie tests doen, verder letterlijk niks. Echt clickbait met die titel en treurige look erbij

28 likes

besloten te stoppen met lelijke designertassen kopen hoopte ik door de linkerfoto, maar helaas

46 likes

Stoppen met lelijke meubels kopen?

25 likes