Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom we (hier of in real life) moeten ingaan op het gewicht of de gezondheid van andere mensen. Daar weten we nauwelijks iets over. Lekker laten joh.
Uberhaupt over iemands kinderwens praten?? Why.
âUberhaupt over mensen praten die er niet bij zijn of we niet kennen⊠why?â
We weten allemaal heel goed waarom we op de forum/thread zitten, dus please skip de gespeelde schijnheiligheid.
Op zich kapitaliseer Vera zelf haar kinderwens door erover te vloggenâŠ
Maar volgens mij heeft ze niets gezegd over ivf of haar gewicht dus waarom het daar over gaat, geen idee
Is toch geen vrijbrief om hier over alles maar te speculeren? Ik lees traject, checken van vruchtbaarheid etcetera. Ik vind het nogal wat.
Je kan het best over influencers hebben zonder dat het meteen gaat over hoe hun lichaam eruitziet of hun gezondheid. Dat gaat toch wel veel verder dan âo Maschaâs haarstuk is niet helemaal zoals het zou moetenâ of âCynthia heeft met weekendjes weg (of wat het ook was) een nieuw verdienmodelâ. Dat zijn ook onderwerpen die influencers zelf aansnijden.
Maar dat zijn dingen die ze ook in haar vlogs bespreekt.
Als je zo wilt ranten past het fok-forum wellicht beter bij je.
Hoeveel augurken moet je eten om zo zuur te worden?
Dan weet ik even waar de grens ligt
HĂš shit, ik was pas halverwege met lezen.
Godzakken weer iets gemist. Iemand samenvatting??
Waarom de foefs maar 1 bed hebben was eigenlijk het hele verhaal
Ja en Mascha alles alleen doet en ze het zichzelf zo moeilijk maken ![]()
Nou, daar ben ik het wel echt mee eens hoor.
Ik heb het verder niet gelezen, maar ik verbaas me iedere keer weer.
Je merkt ook doordat er 1 van de 2 niet meer kan functioneren hoe zij als kleefband aan elkaar plakken door altijd alles samen te doen (met 2 naar de crĂšche en school, met 2 naar kantoor, met 2 boodschappen doen,âŠ) en voor haar is dat uiteraard heel confronterend door het alleen te moeten doen terwijl dit voor meerdere mensen realiteit is. Het is ook gewoon ruk dat ze met een newborn en Krek zijn rugproblemen het zwaar heeft, maar bij haar is alles altijd x100 erg
Oh dat zou best kunnen hoor! Ik volg Mascha alleen op Instagram, heb al jaren geen vlog meer gezien oid.
Ik reageerde op iemand die haar post had verwijderd ![]()
Cynthia heeft een zwaar leven. Mensen sparen jaren om één keer een verre reis te maken, als het ĂŒberhaupt al kan. En zij zit te zuchten omdat ze in haar eentje naar een tropisch eiland moet. Want zo spannend en onzeker allemaal!!! En dat heeft ze dus ALTIJD als ze alleen op (verre) reis gaat! Gelukkig kan ze nog wel even haar wenkbrauwen en nagels laten doen voor die tijdâŠ
Hoe kun je zo verblind zijn door je eigen bubbel dat je niet doorhebt hoe absurd dit overkomt. Volledig losgezogen van de realiteit. Pure privilege verpakt als kwetsbaarheid.
Ja zonder heel zuur te zijn, ben het wel een beetje eens.
Zeker omdat ze ook de tijd heeft om 2 dagen van te voren van alles en nog wat te doen ![]()
De meeste mensen/meiden die ik ken, de dag van te voren nog werken, snel koffer inpakken en op vakantie.
Privilege verpakt als kwetsbaarheid vind ik wel een goede samenvatting. Dan kun je het wel leuk geprobeerd âfirst world problemsâ noemen maar het is gewoon een vrij belachelijk filmpje
Vera op Instagram die bestellingen annuleren bij Zalando een ânieuwe hobby - genietenâ noemt. En de post daarna dat ze gelukkig daarna altijd nog ergens anders een monster bestelling kan plaatsen om haar koopdrang te bevredigen.
Ik heb zelf ook een probleem met online shoppen gehad toen ik veel jonger was, maar Jeetje.