Beutyblogtopic XL #16

Had zij niet een tijdje geleden nog een video gemaakt dat ze tegenwoordig alleen “bewuste” aankopen doet :grimacing:

10 likes

Dit dacht ik ook… mijn hemel

3 likes

Totaal de realiteit kwijt ‘mevrouw de ik kan niet op huwelijksreis vanwege mijn afschuwelijke nieuwe bank’

17 likes

ik vond haar vroeger echt relatable en normaal en grappig maar de laatste jaren is ze zo out of touch en raar, waardoor haar content echt lastig te verteren is. ik weet dat ze vervelende dingen heeft meegemaakt maar ze lijkt net een ander persoon vergeleken met een paar jaar geleden.

28 likes

Deze had ik ff gemist. Hoe hangt het één met het ander samen? :rofl:

3 likes

Ze had die afgrijselijke dure groene bank gekocht en plaatste toen iets in haar storie dat ze hem lelijk vond en de winkel niks deed en veel geld aan uit had gegeven waardoor ze niet op huwelijksreis konden/gingen

4 likes

Je kan toch niet gemist hebben dat ze het afgelopen jaar 6 dure banken heeft gekocht en over geen 1 écht tevreden was.

17 likes

doet zij tegenwoordig nog iets anders dan dingen kopen?

12 likes

Jeetje, nu kan ze nog steeds niet op die huwelijksreis🫠

2 likes

nee maar echt!! ik heb eerder in een veel te lange comment gerant dat ik vroeger echt naar haar opkeek maar nu niet meer zo interessant vind en dat komt 100% door dit. ook dat ze bij reisjes en zo letterlijk niks anders doet dan naar de sephora gaan en dat ik zit van, meid maak een stadswandeling of zo?? wat zijn je interesses??? het is dapper dat je open bent over je miskraam en je mentale gezondheid maar wie ben je daarnaast?

Ik voelde me toen schuldig omdat ik dezelfde irritatie wat minder heb bij andere influencers, maar ik denk dat dat komt omdat ik die óf echt concrete dingen zie delen die ze leuk vinden of waar je wat aan hebt, óf dat ze zichzelf zo goed kunnen marketen dat dat eigenlijk ook wel knap is (ook al vind ik ze dan vaak niet meer interessant). Bij Vera is het soort van alles niet, ze is soort van open en activistisch maar legt nooit de vinger op de zere plek (ook niet bij zichzelf), ze is volgens mij heel leuk en lief maar niet per se hypersociaal in dat milieu (hoeft ook niet!) en verder koopt of krijgt ze soms dingen en laat ze die zien. ok? ik zou het echt leuk vinden als ze een keer een groot project zou doen of zich ergens in zou verdiepen ipv alleen maar openbaar consumeren

44 likes

ja dit vind ik ook zo stom om te zien. ze gaat alleen naar de sephora en daarna is het klagen, moe, zwaar, geen zin etc. en dan denk ik ook echt van ???

19 likes

Uberhaupt steeds terug naar bekende dingen, zelfde restaurants als altijd enzo. Is toch doodsaai om 6 keer per jaar naar Düsseldorf of Parijs te gaan.

9 likes

Het is ook niet mijn ding, maar Vera heeft toch angststoornis(en)? Dan kan het rust geven om naar bekende plekken te gaan.

5 likes

Ja oké, daar heb je gelijk in.

2 likes

Oprechte vraag. Wat is de reden dat je zo’n reactie achter laat? Hoop je dan een reactie van Vera te krijgen of wil je alleen je “frustraties” uiten.

9 likes

Nee dit was in een comment hier, haha! Volgens mij in het influencertopic en niet hier, maar same difference. Ik zou zo’n comment nooit op haar pagina zelf achterlaten want ik vind dat ze lekker moet doen waar ze zin in heeft, als ik het niet leuk vind dan is dat niet haar probleem. Vind het ook zo onnodig om dan te doen alsof influencers hun kijkers iets ‘verschuldigd’ zijn, uiteindelijk ben je toch naar iemands leven aan het kijken en ik vind het echt bizar entitled om tegen hun te zeggen dat ze het anders moeten doen

18 likes

Ik vind Serena inmiddels het leukste, dat was vroeger echt wel anders haha

2 likes

Lol hoe dan

5 likes

Winkelen/dingen kopen kan ook even een korte gelukkigheidsprikkel geven. Vooral als je niet lekker in je vel zit of door een lastige periode gaat, kan dat afleiding geven. Neemt niet weg dat ik haar daardoor idd niet relatable vind.

Haha volgens mij is Cynthia ff langs de botoxkliniek geweest voor ze op yogatour ging :joy:

Verder wel echt jaloers op haar ziek priviliged businessclass reis en hotel. Jezus christus wat een luxe.

15 likes