Ze had het wel héél erg zwaar toen ze aankwam, want ze kon haar driver niet direct vinden, die haar vanuit haar business class vlucht naar haar yogavilla moest brengen

Cursus ‘omgaan met heftige tegenslagen’ vanaf januari te volgen ![]()
Maar toch zou ik voor geen prijs haar willen zijn, lijkt me echt helemaal niet leuk om haar persoonlijkheid te hebben.
Gaat die we door dan?
Ja ik zit liever 20 uur lang in economy class met m’n eigen persoonlijkheid idd
Ik heb het tiktokaccount Foefcore gevonden en het is zo genieten. Deze persoon post allemaal iconische snippets uit vroegere vloggloss vlogs.
Comments voelen echt als dit topic jellybaff en aardbeiplukgate heb ik al voor hij zien komen
ben benieuwd of Foefje ook vlogs offline gaat halen
Hahahaha ja die zag ik laatst ook ![]()
Haha ja ik twijfelde nog om dit te posten want dit irriteerde me ook mateloos, maar vond het na mijn laatste post over Cynthia (in het influencertopic) een beetje zuur van mezelf om weer op haar in te gaan. Maar echt een soort misplaatst realisme waar ik bij haar heel slecht op ga. Een soort: ‘Ik vlieg dan misschien wel in een van de allerluxete business classes die er bestaan naar mijn yoga teacher training op Bali waar ik door een private driver opgehaald word en naar een luxe villa word gebracht, maar ik heb ook echt struggles hoor!!1!’ En dan is de struggle inderdaad dat ze haar driver niet meteen kon vinden. Het lijkt een soort poging om relatable te zijn terwijl ze dat hierdoor voor mij juist totaal niet is.
Ja en het helpt dan ook niet mee dat Cynthia wel vaker dit soort dingen heeft gehad, waardoor ze op mij overkomt als een niet zo’n leuk persoon (al ben ik me er bewust van dat dit een beeld is wat ik van haar heb gekregen door haar online gebeuren en sommige dingen ook al van jaren geleden zijn).
het ikea bed ![]()
Op basis van wat ze wel laat zien vrees ik juist dat er nog meer vervelende trekjes/situaties zijn die ze niet laat zien. Was ze niet ook ooit zo asociaal tegen haar buurvrouw?
Och ja
Toen gingen ze ook kibbelen in de comments. En hoe ze toen tegen Willemijn deed met dat ze haar kapsel had nagedaan, dat soort toestanden ![]()
Deels met je eens, maar ik moet de eerste persoon nog ontmoeten die niet een halve mental breakdown krijgt als die op bali aankomt. Hun vliegveld is ook zo overweldigend als je aankomt omdat zoveel mensen je iets vragen en er geen moment is om rustig even te staan.
Nou sorry maar als je fucking business class deluxe hebt gevlogen met je eigen suite dan mag je echt niet klagen als je op een druk vliegveld aankomt. Wij plebs met opgevouwen benen in economy mogen dan klagen, niet als je net 12 uur champagne hebt liggen nippen op je bedje.
Zelfs het iconische sushi tellen met Gregor hebben ze gedeeld haha, arme vriendin (ben dr naam vergeten) die alleen nog maar boontjes te pakken.
Maar er was wel een huilende baby aan boord hoor, dus ze had het zwaar…
Nou ik zou ook wel balen als ik een vliegticket van duizenden euro’s heb en dan in de buurt van een huilbaby zit ![]()
Zelfs met een gratis ticket baal je
Ja rijke baby’s huilen ook gewoon natuurlijk
Haha ik kom het ook net tegen, dit keer dat ze voor haar verjaardag naar die gerenommeerde kapper gaat en terugkomt als een vogelverschrikker ![]()
Wie maakt deze tiktoks ![]()