Ja alleen ze doet dit ook weer met 0.0 zelfspot. Het is allemaal zo bloedserieus en ‘dit mag er ook zijn ![]()
![]()
’. Ik zou het alweer anders vinden als ze dit verhaal zou vertellen waarbij ze eigenlijk een beetje om zichzelf moet lachen.
Was dat niet Awisa oid?
nu moet ik denken aan die rare running joke dat zij 16 was die ze jaaaren volhielden
Wooow memory unlocked! Wat was dat inderdaad haha
Vond Awisa wel altijd leuk en ze zag er wel jong uit inderdaad !
Ja maar wat verwácht je ook als je naar zuid (oost) azie gaat? :’)
ik vind dat hele ‘yogalerares in 3 weken’ worden ook zo leip. yoga is lichamelijke oefeningen maar vanuit een millenia oude filosofisch-religieuze stroming?? ik weet dat yoga verwesterd is en het ondertussen bijna 2 verschillende takken zijn maar de basis blijft hetzelfde en met dit soort mensen dat dit soort ‘opleidingen’ gaat doen komt het me weer extra vreemd voor
first class met een vervuilend vliegtuig vanuit Zwolle, NL, naar Bali, walhalla voor witte rijke hippies waar de locale bevolking dient als props en servants, en na 3 weken als yogalerares terugvliegen om hier geld te verdienen met je yoga’kennis’ om daarmee weer lekker firstclass tripjes te boeken, terwijl hindoeïstische landen langzaam kapot gaan aan de klimaatverandering veroorzaakt door first class tripjes
sorry jongens ik ben certified miserabele misantroop tegenwoordig
En op de eerste photo dump doet ze yoga met ipad scherm voor haar (?) Yoga met Adrienne kan ook in een studio in Zwolle.
Ik denk bij yoga ook direct aan anti stress en ontspannen en bij Cynthia denk ik precies het tegenovergestelde.
“We gaan nu 5 minuten ingepland ontspannen!!”
Zat ook die stories te kijken van Cynthia nav hier en de eerste keer dat ze daar ging yoga-en (buiten met uitzicht op de natuur/het resort) was met een ipad voor haar neus en een filmpje, vond ik ook zo’n bijzonder beeld van de wereld waar we in leven
Het zou mij niet verbazen als ze straks ook yogales wil geven in Zwolle en het meteen weer groots aanpakt. Dacht dat het nu vooral voor tijdens haar retreats was bedoeld, maar wie weet.
Ik durf er wel geld op in te zetten dat zij straks ook haar geld wil/gaan verdienen met yoga. We kennen Cynthia inmiddels wel toch, die maakt overal geld van.
Denk eerder een online traject wat je kunt kopen, net als voor structuur junkie/waterverven/etc. Eén keer opnemen en onbeperkt verkopen want ![]()
![]()
![]()
Ja slim, net als dat ze nu dat Japan magazine weer aanprijst.
Voor eind februari hebben we een yoga cursus. Wel digitaal, fysiek is te veel moeite.
Lijkt me echt vreselijk om van haar les te krijgen, totaal niet embodied.
Hmmja of het scheelt weer, kan ze dit op de retreat extra uitmelken
We kunnen allemaal weer rustig slapen vanavond mensen; Vera heeft in haar laatste video benoemd dat zij heus ook de comments ziet over overgewicht en de eventuele invloed op zwanger kunnen raken. En dat ze net als ons ook genoeg content en berichtgeving hierover meekrijgt. Ze geeft aan dat ze bezig is met gezonde voeding en gewoontes maar dat ze hier bewust niet over deelt (wat natuurlijk helemaal te begrijpen is). Einde bericht ![]()
Ze post er niet over omdat ze van dik zijn haar hele verdienmodel heeft gemaakt.
Sorry🤷🏻
Dat is echt iets wat Carrie Bradshaw had kunnen zeggen
Leave Carrie out of this ![]()