Ik gok begin januari want new year new me verkoop praatje.
Ja eens. Ik denk ook dat ze nu al
authentieke
beelden op Bali aan het filmen is voor de cursus.
Thank you
🫶🏻
Ik kijk de vlogs niet meer, maar ik vroeg me af of Siem nog is genoemd, heeft hij een nieuw thuis??
Siem is naar de poezenboot gegaan
Hebben ze hem afgestaan??
Ja siem had Mila aangevallen. En met een baby erbij vonden ze zijn gedrag niet meer verantwoord dus hebben ze deze keuze gemaakt. Volgens mij is het hier al uitgebreid over dit gegaan.
Ja I know! Maar ik bedoel, weet iemand of hij ondertussen ook al van de poezenboot is :).
Volgens mij wel, had ze een paar weken geleden gedeeld.
Ik blijf het toch bijzonder vinden hoe slecht Mascha is in plannen, zeker voor iemand die al jaren een planner heeft en zelf zegt hoe goed ze kan plannen.
Ik denk dat ze vooral de balans moet vinden tussen opdrachten aanvaarden en haar gezin. Ik krijg soms al stress als ik haar bezig zie in vlogs, ze loopt zichzelf voorbij en krijgt amper adem als ze spreekt
Het is gewoon knap hoe ongestructureerd zij is en toch een succesvolle planner op de markt kan brengen 🫢
Die #ad van Vera met dat masker
. Zou daar echt iemand intrappen? Hoop dat ze er heel veel geld voor krijgt.
De voor en na foto is ook precies hetzelfde maar dan met/zonder licht ![]()
BeautyLotte had laatst ook zo’n domme ad voor een undereye crème ofzo, met een voor en na foto waarbij het enige verschil haar verdrietige en blije gezicht was.
Echt girls komop you can do better!
In de auto ook echt?? Je schrikt je kapot als ze je voorbij rijdt ![]()
Huh daar zegt ze toch niks over?
Stond op haar story
Lijkt me ook gevaarlijk want door zo’n masker heb je geen heel goed zicht. Of is ze bijrijder omdat ze nog rijangst heeft?
Nee als bijrijder hahaha stel je voor
Ze rijdt trouwens heel veel auto nu, ook door het centrum van Amsterdam dus volgens mij kunnen we allemaal weer gerust ademhalen over dat ze de weg op gaat ![]()
(Wel knap dat ze ondanks haar angst wel ff in de stad gaat oefenen en ervaring opdoet)
Ja heb je ook gezien hoe, zou er niet naast willen zitten tbh.