Nee ik heb er niet veel van gezien, is het heel erg?
Nouja, van wat ze laat zien heeft ze best wel wat paniek en weet ze (van de paniek?) soms niet wat ze moet doen. Lijkt me niet handig en/of veilig, zeker in Amsterdam. Vind het ergens goed dat ze rijdt hoor, anders leer je het nooit, maar als je al zo vaak zakt voor je examen (ja is momentopname dus misschien niet helemaal eerlijk) en daarna met zoān paniekerig gevoel rond rijdt denk ik hm, is het wel zo veilig. Zowel voor jezelf als voor je omgeving.
Had nog niet eens op de link geklikt maar dat horrording kost drie-honderd-euro. Hahahahha. Er zijn echt te veel mensen met geld. ![]()
![]()
![]()
Pfff je kan ook overdrijven zeg. Volgens mij heeft ze nog geen ongeluk gehad. Er zijn heel veel mensen ook in Amsterdam die absoluut niet over de grachten willen rijden en al jarenlang een rijbewijs hebben maar het centrum vermijden.
Zie dagelijks mensen met veel zelfvertrouwen achter het stuur veel gevaarlijker rijden.
Laten we eerlijk zijn rijden leer je pas echt als je rijbewijs hebt gehaald.
Het is ook gewoon dieptriest dat een centrum als Amsterdam niet veel autoluwer is
het duurde even voor ik me realiseerde dat dit een spelfout is en geen obscuur vlaams woord
ik was wel aan het ijlen denk ik ![]()
Ik heb de video niet gezien maar over het algemeen vind ik mensen die heel paniekerig rijden echt veel gevaarlijker (en irritant). Ik denk dan aan veel te langzaam rijden op de snelweg, slingeren, onverwachts snel op de rem trappen, niet goed kunnen invoegen. En gewoon onvoorspelbaar.
En als je echt in paniek bent kan je ook niet goed en rustig nadenken.
Ook dat āze heeft nog geen ongeluk gehadā het argument voor het verdedigen van haar rijgedrag is haha
Donāt ask me why maar ik moest denken aan Maschaās party planner vriendin en hoe ze ook alweer heette (Hella H uizinga,) en toen kerk ik op haar insta en zag dat ze dit jaar op burning man was. En nu heb ik zin om oude videoās van Mas & the gang te kijken
.
Mascha en Gregor zijn de hele kerstvakantie al in Amerika plus nu 2 weken extra. Ze geeft aan vrij te hebben gekregen van school voor Mila omdat ze in de zomer een keizersnede heeft gehad dus niet op vakantie kon. Vind het heel bijzonder dat je daarvoor vrij krijgt. Lijkt mij niet helemaal de bedoeling van het systeem. Zij kunnen echt elke vakantie die ze willen gaanā¦
Tsjah echt elke school is hier anders in is mijn ervaring, ze zullen vast een weloverwogen besluit hebben gemaakt dat ze kunnen verantwoorden aan de onderwijsinspectie
Overigens mag een kind 1x per schooljaar 10 dagen buiten de vakanties om vrij krijgen dus dit kan niet Ʃlke vakantie
Let op: dit geldt niet voor elk kind maar alleen voor kinderen waarvan de (een van de) ouders (bijvoorbeeld in de seizoensgebonden horeca or agrarische sector) het onmogelijk maakt om tijdens de reguliere vakanties op vakantie te gaan.
Los van hoe dit zit met school, vind ik het wel grappig dat ze in de vlog zei dat ze āietsjes langerā zouden blijven na de schoolvakantie. Gewoon even 4 weken op vakantie ipv 2 ![]()
Ik heb zelfs op middelbare school nog een keer extra verlof gekregen omdat we niet op vakantie konden omdat mijn opa was overleden, zal wel heel erg aan de school liggen dan?
Is Mila niet ook nog zo jong dat ze daar wat flexibeler mee om gaan?
Nee, tot is tot 5 jaar. Ze is inmiddels al 5.
Ik vond dat dus ook stiekem erg grappigš
Heeft iemand hier ooit de lasagnesoep van Mascha gemaakt? Ik ben intrigued
Voor mij ziet dit er uit als iets wat ik heb moeten overgeven dus nee ![]()