Snap dit gerecht echt niet, waar komt dit vandaan?
Kan me niet voorstellen dat een goed Italiaans restaurant zoiets zou serveren. Lasagne is heerlijk, maar waarom moet daar nou weer soep van gemaakt worden🙈
waarom hanteer je deze maatstaaf bij een recept van mascha
Maar een Amerikaans restaurant wel dus past perfect bij de foefs
Het hoeft toch niet altijd authentiek te zijn? Ik heb laatst een lasagnesoep van Pick up Limes gemaakt en het is natuurlijk lang niet zo lekker als lasagne. Maar het is vet snel klaar en je hoeft geen oven te gebruiken en het is wel heel hartig en bevredigend. Of je nou lasagnebladen of andere vormen van koolhydraten erin doet. Alsof omdat het Italiaans is het dan opeens heilig is.
Ik vertrouw de foefs sowieso niet met eten, maar laten we nou niet doen alsof we allemaal iedere avond authentieke recepten staan te maken zoals de locals het ook zouden doen. Ik wil jullie keskedilles wel eens zien.
Hahah hardop gelachen
Ja lekker of vreps!!!
Post mas geen vlogs meer trouwens? Laatste is 3 weken geleden…
Ze zijn op vakantie, maar ik denk dat ze binnenkort terugkomen. De vlogs zullen begin volgende week wel weer starten.
Ik had vandaag, mega random, flashbacks naar die loafers van Wil en Tien. Die met hun sterrenbeelden erop en een geit en een kat ofzo
Hahaha ojaaaa die waren zoo ontieglijk lelijk. Was ook echt in hun Vanilia Era
En spinnenwebben? Toch?! ![]()
Ik moest hier van de week aan denken! Maar kon het niet vinden. Dacht dat Cynthia ze ook had. Ik hoorde over de rechtszaak van Chiara Ferragni en toen ging er een luikje open in mijn hoofd naar die schoenen - snap nog niet hoe dat is gegaan… maar goed
Charlotte Olympia Zodic heten ze
Godsamme wat een gedrochten
Hahaha, en ze waren toen ook best aan de prijs. X 100 paar die ze gelijk moest en aanschaffen
Oooh fantastisch! @Cam ja volgens mij hadden ze meerdere per persoon, misschien wel de Halloween edition
Over Wil en Tien gesproken. Ik luister om in slaap te vallen vaak een podcast. En als de podcast die ik luister klaar is, springt hij over naar een volgende. En heel soms is dat die van Wil en Tien dus.
Maar wat voor microfoon gebruiken ze voor die opnames? De karaoke-microfoon van een van de kinderen? Gewoon de opname-functie van hun telefoon?
Iedereen en zijn kat heeft blijkbaar een professionele microfoon voor podcasts te maken, maar Wil en Tien doen het blijkbaar al zeven (!) seizoenen en vonden het blijkbaar niet de investering waard?
Ze gebruiken zo’n handmicrofoontje die iedereen op TikTok heeft toch
Geen idee want ik zie er nooit beeld van. Als mijn Spotify op hun podcast overschakelt valt vooral het enorme contrast qua geluidskwaliteit op.