Beutyblogtopic XL #16

Ja het leek mij ook wel een oké en snel gerecht voor na m’n werk

5 likes

Volgt iemand Serena op Instagram? Wat is dat de laatste tijd met Chinese astrologie. Heb ik een trend gemist?

5 likes

Ja echt bijzonder …? Krijg ook echt het gevoel dat ze gewoon alle vragen van “kijkers” door chatGPT haalt. Alsof we dat niet zelf kunnen ?

3 likes

Het past ook niet bij de andere content die ze maakt. Vond haar post over de zelfgemaakte body scrub juist wel heel erg leuk.

5 likes

Ik was bij de Ikea en ik zag weer die Alex kasten. Moest er meteen aan denken dat al die beautybloggers en youtubers die kast gebruikten voor hun make-up rond 2014.

En toen moest ik weer aan deze video denken. Gewoon zo’n core memory van die tijd.

14 likes

Jaaa bizar dat ik hier echt uren naar kon kijken, die geluidjes van alle producten… nu denk ik alleen maar doodzonde, wat móet je er allemaal mee😅 Ik heb mijn make-up ook nog in zo’n kast gehad toen.

11 likes

Ik vind Vera voor een beutyblogger eigenlijk heel slecht make up op doen :smiling_face_with_tear:

Heel veel mascara (worden echt spinnenpootjes), heel erg aangezette wenkbrauwen en haar lippenstift veel te ver over haar lippen.

42 likes

En ik vind Tien (van Wilentien) haar makeup echt fantastisch nu, die ogen! Zou wel weer ouderwetse opmaakvideos willen kijken.

20 likes

Ik vind sowieso dat haar kledingstijl ook echt leuk is geworden.

11 likes

Dat is bij Vera toch altijd al geweest. Die lippenstift is iedere keer echt vreselijk en ze kiest ook echt de verkeerde kleuren uit. Maar dat vind ik ook met haar kleding… En ja kies wat je zelf mooi vindt, maar ik denk echt dat als ze dingen een keer echt goed uitkiest (evt. met een styliste) dat ze ziet wat het voor je kan doen.

22 likes

Ik zag Vera en Jeffrey gisteren lopen, zo’n gek moment omdat ik bijna ‘hoi’ wilde zeggen haha. Alsof je een bekende ziet lopen.

13 likes

Heeel vroeger vond ik haar make up tips (en looks) altijd wel fijn :smiling_face_with_tear:

Maar toen was ik zelf ook nog heel jong.

5 likes

Waarschijnlijk ben ik de enige, maar die Amerika vlogs van Mascha zijn ook niet meer wat het geweest zijn. Het zal vast te maken hebben met dat ze nu twee kinderen hebben (new born etc). Het is echt extreem vluchtig en rommelig voor mijn gevoel.

9 likes

Ik merk weinig verschil, haha. Het is voor mij allemaal typisch Mascha: net niet, haha.

9 likes

Hier op aansluitend, heb wel voor t eerst in jaren weer haar “Amerika haul” gekeken en dat vond ik wel lekker old school haha!

2 likes

Ik merk wel dat ik haar verheerlijking van Amerika in die vlogs nu ongemakkelijker vind dan ooit, met alles wat er speelt

59 likes

Dat wel idd! Net als dat ze trots zat te vertellen dat mensen dachten dat ze Amerikaans zijn. Nou lijkt me niet iets om nu trots op te zijn (i know, niet alle Amerikanen zijn Maga etc)

12 likes

Ja dit vind ik ook. Maar sowieso leven zij -volgens mij- zo in een bubbel/eigen wereld , dat ze het gewoon niet doorheeft…

8 likes

Oh die had ik nog niet gezien haha

6 likes

Ja en als iemand er dan iets van zegt in de trant van “vind je het niet spannend om daar nu te zijn” is het “we merken er niks van.”

11 likes