Beutyblogtopic XL #16

Nee, ik vind het ook. Ik kijk haar vlogs niet meer, maar de amerika vlogs waren nog best vermakelijk en kon ik nog wel eens wegkijken. Maar het is sowieso al dubbel met alles wat er speelt (al snap ik dat zij er idd weinig van merken, en er wss sowieso niets om geven anders hadden ze er geen huia gekocht), maar ze zijn ook zo kort en rommelig. Voorheen waren ze tenminste nog wat langer en namen ze je mee in disney, target, eten of winkelen. Ook totaal niet boeiend, maar keek nog wel lekker weg. Nu skip ik ze want ze zijn net zo nietsig als haar normale vlogs. Snap echt niet dat zij nog dagelijks vlogt.

Amerika is op een flink aantal vlakken al jaren een ‘derde wereld land’. Met het gemak waarmee zij daar al die tijd overheen kijkt, was t ook niet te verwachten dat ze de huidige misstanden wel ineens zou zien, laat staan er iets van zou vinden.

19 likes

Ik vind Mas en Greg ook wel spiritueel Amerikaans (belediging)

24 likes

Deze dis
 heeeeerlijk
 wie weet voelen ze deze in hun :sparkles: energysysteem :sparkles:

Ik vind hun camera bewegingen zo heftig, je kan alles net niet goed zien en zit overal te ingezoomd op ofzo. En wel typisch dat ze zoooo teleurgesteld waren dat huurders zoveel gejat hebben in hun huis (terwijl ze daar voor gewaarschuwd zijn). Hun airbnb staat ook nog voor heel veel weken open, dus zo enorm populair is hun “Mooi pastel perfect foto-ready vakantiehuis” niet als ze doen lijken. Ze laten zelf ook wel doorschemeren dat het huis in principe niet perse geld oplevert gezien alle kosten en onderhoud.

7 likes

Nouja dat mensen dingen jatten is toch ronduit asociaal? Wat kunnen zij daaraan doen.

23 likes

Nouja die mensen die hun begeleid hebben in dit proces zeiden vanaf het begin; laat niet teveel mooie spullen daar want veel zal gestolen worden. Toen vond ik ze daar een beetje pronkerig mee doen van “Ja dit huis is eigenlijk tĂ© mooi voor de verhuur”. Dus nu hebben ze tegen het advies in het allemaal te mooi en te aangekleed gemaakt (met speciaal speelgoed, pool floats, keukendingen, handdoeken met monogram) en zijn dan zo overstuur als precies gebeurd waar ze voor gewaarschuwd zijn. Dus ja ben het met je eens jatten is asociaal maar blijkbaar dus ook vrij gebruikelijk bij AirBNB verhuur.

3 likes

Wat voor dingen worden er dan gejat?

2 likes

Speciaal speelgoed? :thinking:

1 like

Alles wat niet vast zit

3 likes

Het huis ligt ook helemaal niet ideaal. Al gauw 30 minuten vanaf Disney en ik denk zo’n 40 voor Universal. En dan ook nog enorm duur, waardoor je net zo goed in een van de goedkopere resorts van Disney kunt overnachten met meer bonussen.

7 likes

Echt? Ze doet altijd alsof dat huis op een top locatie staat en je zo in Disney bent toch

4 likes

Voor Amerikaanse begrippen is 30 minuten rijden echt om de hoek he

43 likes

Ja maar in zo’n super toeristische regio met meer vakantiehuizen dan normale woningen niet? Je doet jezelf echt tekort als je in zo’n uithoek van Kissimee gaat zitten voor die prijs.

2 likes

Je bent zeker niet de enige, ik vind de vlogs erg teleurstellend. Zit je te minutenlang te kijken naar een dashboard van een auto of krek en mas die een liedje van Shaggy zingen. Voor de rest enkel shots van een overvloed aan eten, snacks en shoppen. Vroeger kon ik zo genieten van de Amerika vlogs maar het resoneert niet meer

7 likes

Ik denk dat Mascha vooral heel erg toe was aan vakantie en het vloggen er even ‘bij’ heeft gedaan in Amerika. Volgens mij liep zij echt op haar tandvlees de afgelopen maanden, net een tweede erbij en die rugpijn van Gregor en die uitvallen zullen ook best pittig zijn. Vind het ook wel jammer want vond die vlogs in Amerika altijd wel leuk om te kijken (hoewel nu wel heel dubbel) maar het is d’r gegund om wat meer uitgerust te hebben.

21 likes

Ik doelde op die hele ijscokraam met minisupermarkt, de knuffelballenbak, het zwembadspeelgoed, dat speeltentje buiten maar dus ook de geborduurde handdoeken, veel en luxe sierkussens en dekens, meerdere mooie vazen, lavalampen etc. Ik denk dat als ze het alleen aan volgers zouden verhuren het heel anders zou lopen (zeggen ze zelf ook). Maar lijkt me algemeen dat (hoe asociaal ook) je ervanuit moet gaan dat er mensen zijn die denken “ik pik dit lekker want niemand zal dit missen of weten dat ik het was”

1 like

Ik vind het wel bizar dat mensen de moeite doen om een vastgelijmde (!) Jafar los te rukken en mee te nemen.

Het komt echt nooit in mij op om iets mee te nemen uit een airbnb of hotel omdat ik het er mooi uit vind zien oid. Echt aso hoor.

26 likes

Zit Vera’s lipliner nou zo scheef in haar nieuwe vlog (bij het Hilary Duff-concert) of is dat het licht? Sowieso geen fan van donkere lipliner met een lichte lipkleur, maar dat is een kwestie van smaak.

Edit: Haar nieuwe bank vind ik véél mooier dan de oude!

3 likes

Haar lipliner zit nooit waar het hoort te zitten :joy:

23 likes

De reacties onder de Amerika vlogs zijn ook niet bepaald positief

6 likes