Het lijkt alsof ie op 1 deel van haar bovenlip gewoon niet zit? Ziet er echt vaag uit ja ![]()
Mas op haar meest Mas:
Ze heeft een vip begeleider gehuurd in Disney, volgens eigen zeggen in de allerduurste periode, dat is volgens hun site 900 dollar per uur, dus voor een hele dag laten we zeggen 7000-9000 dollar. Ze delen het wel met een ander gezin; dus 3500 - 4500 voor hun, maar die prijs is ook zonder de tickets voor de parken.
Anyway prima haar geld, maar dan vertelt ze vervolgens helemaal stralend en onder de indruk
“en dan mag je dus ook exclusive merch kopen, echt hoe cool?!”
Alsof het een enorm voorrecht is dat je, na duizenden euro’s aan een fucking miljardenbedrijf te geven voor één dagje uit, van hen nóg meer geld mág uitgeven!!! Zo vet! Ze hebben ook echt het hele assortiment gekocht, overal staat VIP op!!!
als ik ooit uit financiële nood mensen moet gaan oplichten weet ik bij wie ik begin
Bij de vrouw die alternative geneeskundige behandelingen aanneemt van een random taxichauffeur ![]()
![]()
Edit: je mag dit voor €150 kopen, 4 buttons en een haakje, echt een koopje!!
Maar wat gaat die begeleiding doen dan? In disney?
Je hoeft nergens in de rij te wachten, kunt eten waar je wilt, de begeleider regelt pretty much alles wat je maar wilt.
Maar vooral niks hoeven reserveren en geen rijen zijn de grootste pros.
Het lijkt mij dus echt mega ongemakkelijk dat er de hele dag zo’n werknemer met je mee loopt door dat park. Of lopen die dan niet mee? Zo klonk het wel in de vlog.
Ik denk dat de meeste mensen die voor dat soort dingen gaan dat wel gewend zijn
Ik denk dat zo’n Disney medewerker je wel zo gaat pamperen (mag ook wel voor dat geld) dat het niet ongemakkelijk is ofzo. Plus de foefs kicken daar op want dan voelen ze zich helemaal speciaal enzo.
En wedden dat die medewerker 1x een opmerking zal maken over dat ze daar wonen/Disney goed kennen/Gregor goed Engels kan ofzo en dan is het “OmG zE dAcHt DaT wE aMeRiKaAnS zIjN!!!”
Ja misschien de supersterren die zoiets dan boeken maar ja Mascha en Gregor toch niet
Maar goed die gaan daar waarschijnlijk wel lekker op.
@Spaarlamp hahahaha oh god ja sowieso. Die Gregor is ook zo’n kameleon. Iedereen dacht toch ook zogenaamd dat hij Surinaams was of zo? Of hoe zat dat nou ook alweer ![]()
Ooh 100% dat ze zo’n opmerking gaan krijgen. Haar blijdschap ook bij het vliegveld of waar het ook was, dat Krek als Amerikaan werd aangezien, daar kreeg ik zo’n plaatsvervangende schaamte van. Sowieso de dynamiek vind ik af en toe een beetje cringe. Gregor die iets te veel in zichzelf is gaan geloven en Mascha volgt hem alsof het een goeroe is.
Maar wie zegt dat ze de gids volledig zelf heeft betaald? Wie weet heeft ze wel iets kunnen regelen. Ze is toch altijd van het overdrijven.
Zijzelf. Ik denk niet dat Mascha hoeft te liegen over het uitgeven van 3000/3500 dollar, gezien haar verdere uitgavenpatroon.
Ik ben wel heeeel benieuwd wanneer ze gaat beginnen met een glow-up serie of iets. Laatst ook die tiktok met de vraag naar glow up tips, en al meerdere video’s waarin ze vraagt om tips rondom plastische chirugie en “mommy make-overs” (wat in influencer taal gewoon betekend hengelen naar sponsordeals). Toen met de haartransplantatie van gregor was het ook een sponsordeal toch? Wie weet gaat ze weer richting het buitenland voor behandelingen, dan hoop ik toch wel naar China/Japan want ik vind hoe ze daar behandelingen doen mega interessant.
Again, je bent gek.
Ik denk dat ze die tips gaat proberen off camera en dan met een video komt met “mommy glow-up lifehacks” en dan is de #1 lifehack iedere dag jezelf leuk aankleden ofzo.
haha wat
Ben ik dan de enige die allemaal mensen op tiktok ziet die dan naar China, Japan of zelfs Zuid Korea vliegen voor behandelingen? Zowel huidbehandelingen (dermatologisch) en plastische chirugie maar ook tanden fixen en andere gezondheidsdingen. Het valt me altijd op dat de ervaringen van die mensen zo goed zijn. Dus lijkt me interessant om een nederlandse influencer dat te zien doen.
Hahaha een van de grootste beledigingen die ik me kan bedenken
Korea idd! Ik snap je wel, zou het ook wel interessant vinden dat gedocumenteerd te zien.