Beutyblogtopic XL #16

Ik vind het gewoon heel raar dat je ‘heeeeel benieuwd bent wanneer ze gaat beginnen met een glow up serie’ wie zegt dat ze dat wil? En vervolgens gaat fantaseren, terwijl ze helemaal niet heeft gezegd dat ze zich wil laten opereren je dan ook vast oppert in welk land ze dat kan doen.

@FrenchWays

11 likes

Zucht nou sluit je maar aan in de rij van mensen die mij hier raar vinden dan :yawning_face:

Maar voor de duidelijkheid; Mascha heeft zelf aangegeven dat ze openstaat voor plastische chirugie en benoemt dit al tijden in video’s. Dus laat mij lekker fantaseren, kan jij je bezigen met mij raar vinden.

5 likes

Ieder z’n kink

6 likes

Ik vind het eerder raar dat je denkt dat Mascha de moeite zou nemen om hier een interessante video over te maken

17 likes

Ja to be fair: dat heeft ze zelf gezegd in een tiktok (hoewel niet meteen plastische chirurgie oid, daar gingen de comments wel veel over maar misschien bedoelde ze wel gewoon iets als ‘castorolie op je wimpers’ ofzo)

2 likes

Ik begrijp dat het momentopnames zijn, haar vlogs zijn ook helemaal niet zo heel lang. Maar ik keek er gister een paar en kon er niet goed tegen hoe kortaf en ongeïnteresseerd zij tegen Mila deed, om vervolgens vet enthousiast het winkelaanbod te prijzen. Voelde stom.

Al denk ik dat zij off camera echt een fantastische moeder is. Vind hun simpele happinez altijd wel inspirerend en lijkt me leuk om dat in 'n moeder terug te zien.

2 likes

Ja ze heeft dat ook meerdere keren in vlogs uitgebreid besproken dat ze van alles wil laten doen dus komt niet echt uit de lucht vallen

3 likes

Het is echt bijna beschamend hoe erg de foefs lopen te geilen op die vip treatment bij Disney, “omg die vrouw haalt snacks voor ons!!!” Voor dat geld verwacht ik dat ze me voeren nog voor ik er zelf aan denk dat ik honger heb.

37 likes

Ze heeft zelf meermaals aangehaald een operatie van haar buik te willen doen, elke keer zij in een vlog een outfit wil passen stoort ze zich aan die buik. Ook de kale plek op haar hoofd stoort haar en hier is ze eerlijk over.

4 likes

Heeft ze ooit nog dat afschuwelijke haarstuk dat zo “natuurlijk” was op?

12 likes

Alleen met gelegenheden want ze wil er niet aan wennen toch

7 likes

Ik vind het heeel ironisch dat zij altijd doet alsof ze het zo moeilijk vindt om veel geld uit te geven aangezien ze vroeger arm was enzo, maar dan wel easily duizenden euro’s betalen in 1 vakantie aan schiphol VIP center, business class en naast dure Disney tickets ook nog zo’n VIP tour. Haar geld, dus ze moet het zelf weten maar sure jan dat je het zo lastig vindt

15 likes

Na de vlog van vandaag zal het me niet verbazen als snel aankondigd te gaan stoppen met vloggen of het op een andere manier gaan doen.

11 likes

Maar, zij zouden wel het arme stel zijn bij steenrijk straatarm.

22 likes

Ik vond vooral het ‘andere mensen betalen dit voor een viptafel’-argument heel grappig. Ja, want dat is supernormaal?

4 likes

hier had ik zoveel vraagtekens bij. iemand die met je meeloopt naar het vliegtuig??? waarom in godsnaam haha. en je wil in de tijd die je moet wachten toch lekker langs die winkels en eten halen enzo niet in een saaie ruimte een beetje zitten wachten

3 likes

Winkelen op Schiphol is toch niet bijzonder? En in een klm lounge zitten wachten is opzich best chill vind ik, lekker onbeperkt eten en drinken :rofl:

4 likes

nee niet bijzonder maar wel chill om de tijd mee te doden toch. heb je ervaring met zo’n lounge? ik wist niet eens dat het bestond en ik vind dit echt typisch iets wat je doet als je geld teveel hebt :laughing: sorry maar je kan toch zeker zelf wel bij je vliegtuig komen haha. als je een of andere superster bent en continu wordt herkend kan ik me nog wel voorstellen dat het fijn is maar pfff

5 likes

En je wordt in een speciale auto naar je vliegtuig gereden en mag als eerste boarden! Ik maakte een keer mee dat wij in de bus tien minuten moesten wachten totdat de VIP kwam en als eerste naar binnen mocht. Joke’s on him, want het was een klein vliegtuig dat niet eens first class had, maar een net andere stoel.

Maar lounges op vliegvelden hoeven niet duur te zijn. Er zijn dagpassen te koop, en als je vergelijkt hoeveel eten en drinken op het vliegveld kost, kun je het er zo uithalen. Ik krijg toegang tot sommige dankzij de perks van mijn bankpas. Op Schiphol zijn er zoveel hoekjes waar het rustig is dat het eigenlijk niet nodig is, maar op sommige vliegvelden is het best chill.

5 likes

Aan wat voor prijs moet ik dan denken voor zo’n dagpas?

3 likes