Paar tientjes volgens mij
KLM lounge kost âŹ60-75 afhankelijk of je Schengen zone vliegt of niet. En als je lid bent van sommige dingen of er een dienst van afneemt is het gratis of krijg je 25% korting.
Hoe komt je daarbij? Of is dat weer wat anders dan wat Mascha had
Ik reageer ook niet op dat vip center maar op de gewone lounge waar je een dagpas voor kan kopen.
Oh dan gaan er 2 dingen door elkaar in dit gesprek haha
Ja haha, ik wou op Spaarlamp reageren maar blijkbaar niet op dat pijltje geklikt.
Mijn hemel hoeveel producten kan je hebben in je badkamer
Wiens badkamer?
Nieuwste beautygloss video
En dan 1 video ervoor trots vertellen dat je in Amerika o.a. 16 (!!!) nieuwe handzeepjes hebt gekocht bij de Bath and Bodyworks omdat er 75% korting wasâŠ
Het is wel een goede deal
Wat ik mij ook afvraag is waarom ze weer ontiegelijk veel nieuwe bakjes voor erin moet kopen. Ze heeft bakken die erin passen. Leer een keer je producten opmaken voor je alles nieuw koopt
Update: ben nu bij de stukken dat ze zegt dat haar bakjes âopâ zijn, maar wat een onzin. Zolang er geen kak op zit of dat ze doormidden zijn is het primaaa, het zit toch in een la. Hoeft niet mooi te zijn.
Oh zie nu dat het eruit ziet alsof er kakvlekken op dr badmat zitten lol
Echt zonde ook, een hele vuilniszak met producten die ze niet heeft kunnen gebruiken
Ja brrrr kon het ook niet aanzien hoe makkelijk ze dat wegwuift met âjaa maar ik ben ook dol op beauty en het is ook mijn werkâ alsof dat het oke maakt. Gewoon 0 schaamte voor de verspilling en de gretigheid.
Alsof dat de reden is dat je 3 of 4 plantenspuiten moet hebben voor je haarâŠ
Echt niet normaal hoeveel spullen ze heeft, maar ook hoeveel ze weer gekocht heeft. Die hoeveelheid voorraad skincare bijvoorbeeld en alsof je in Nederland geen handzeep kan kopen.
Ja dat ook vooral. Dat je zo gek bent op beauty dat je graag verschillende dingen probeert ipv merkenvast bent vind ik al ingewikkeld om voor te stellen. Maar ook gewoon van dingen zoals een plantenspuit meer moeten hebben?
âWij zijn een gezin van 4 en wassen onze handen de hele dag doorâ alsof ze niets anders doen dan de hele dag hun handen wassen. Dit kan toch ook met een zeepje van jumbo of Kruidvat
en dan al die body splashes (ik geloof 6 in totaal) kopen bij Victoria Secret omdat het goedkoop was. Wat moet je hier toch meeâŠ
Zij leeft echt nog in 2006, waarbij het enigszins veroorloofd was om elke week een nieuwe blush of oogschaduwpalet te kopen, hoewel je dit allemaal ook niet nodig hebt in tienvoud.
Ja en als iets nou je allllller favorietste product ooit is en je daar nooit meer komt nouja oké dan sla je in, maar zij gaat gewoon 3x per jaar naar Murica.
Ben weer gaan kijken naar aanleiding van deze berichten, volg haar al jaren niet meer maar ze is gewoon ook niet veranderd in de koopziekte. Dat ze beautyproducten koopt die hier echt niet verkrijgbaar zijn snap ik, al is dat tegenwoordig al veel minder dan vroeger qua merken. Maar waarom vier paar schoenen? 16 handzeep flesjes (niet eens blokken zeep)? Hebben we geen handzeep in Nederland? ![]()
Los daarvan zou ik zelf ook echt complete ruis krijgen en het overzicht verliezen. Zou me er echt aan irriteren dat ik niet meer weet wat ik allemaal heb en mân kasten steeds voller liggen. En nog âzoveel moet opmakenâ voor ik weer wat ruimte heb.
Not my thing.