Wat is hier de 2016 vibe?
misschien de millennial smile die ze doet?
Die VS body splashes is echt iets wat alleen tieners kopen en dan denk ik echt meiden van 11-14 ofzo. Dus stuck in 2006 klopt wel ![]()
dat ze nogsteeds geen foundation kan matchen
Ja idd ik wou net zeggen. Die sloeg ik ook in toen ik daar in 2010 op roadtrip was. Zij is echt een beetje blijven hangen in de 2010s Amerika aesthetic
Hold your horses. Cynthia doet een klei cursus. Ik wacht hier even tot ik me kan inschrijven op de wachtlijst voor haar eigen (online) kleicursus of klei-retreats ![]()
Lees net op cynth haar blog over een 3 (?) daagse retreat op de Veluwe voor 1495 euro. Zijn er echt mensen die dat doen?
Heb het even opgezocht maar 2 dagen plus ontbijt en diner kost 650 euro in dat hotel.
Zo’n volledig verzorgde retreat van een paar dagen lijkt me oprecht heerlijk, maar man wat een geld.
Die 650 is een één geheel verzorgde retreat incl 2 overnachtingen, twee keer ontbijt en twee diners in het restaurant inc gebruik van de wellness en een dagpas voor park de hoge Veluwe. De aanwezigheid van cynth incl een paar yogaklasjes en waterverf cursusje is dit dus bijna 1000 euro meerprijs
![]()
![]()
Ik vind de make up die klamme Jeff bij Vera heeft opgedaan dus serieus mooier staan dan wat ze zelf vaak doet ![]()
Ja maar dat is op zich ook niet heel moeilijk hè
![]()
![]()
![]()
Heb ik niet zelf bedacht iemand noemde dit laatst hier ergens toch? ![]()
Haha ja klopt. Maar die omschrijving is echt on point. Door die “glowy” make-up van haar vind ik haar altijd minstens net zo klam ogen ![]()
Super on point. Het type klamheid dat ik associeer met een stadsbus met beslagen ramen, gevuld met natte winterjassen.