Beutyblogtopic XL #16

De Klambank is ook nog steeds beschikbaar zie ik

18 likes

Er is ook maar 1 plek voor dat wanstaltelijke ding, het stort.

27 likes

Of een swingersclub

41 likes

Zelfs daar hebben ze betere smaak

8 likes

Ook al die foto’s in die verkooppost supergunstig gefotgrafeerd qua kleur, nergens die hysterisch lelijke kleur te zien die je in haar stories kon zien toen ze erover aan het klagen was :joy:

11 likes

Een echte eye catcher :sparkles: hadden ze dat smoezelige tapijt niet ff aan de kant kunnen schuiven voor de foto’s

8 likes

Hoelang gaat het nog duren voordat Mascha stopt met vloggen? De vlogs zijn echt om te janken, het is niet eens meer irritainment.

Het is zo’n patroon. Laatst had ze het er een beetje over in een vlog over hoe verder met vloggen alsof ze haar hersenspinsels deelde en er verder geen vuiltje aan de lucht was. Maar dit heeft ze vaker gedaan. Toen met Siem ging dat ook op zo’n manier. Maanden van te voren werd als eens een paar keer over gesproken dat het niet handig was vanwege de allergie van Gregor en opeens na een tijdje was er dan een incident waardoor Siem direct weg moest. Zo was er eerder ook een dergelijk voorbeeld. Elke keer dekt ze zich zo in.

16 likes

Ik heb ook het idee dat ze of gaat stoppen of het anders aan gaat pakken.

Haar vlogs zijn natuurlijk nooit echt van een heel hoog niveau geweest, maar voorheen filmde ze op een reisdag nog wel wat in het vliegtuig of op het vliegveld, maar ook dat doet ze niet meer. En ik kan me ook goed voorstellen dat je daar met 2 kinderen ook geen zin in hebt, maar het is wel zo dat de vlog daardoor nu echt een afgeraffeld gevoel geven zeg maar.

4 likes

Ja ik kan me ook goed voorstellen in deze gezinssituatie. Maar vind het wel gek naar haar volgers, dat is wel de reden dat ze inkomsten heeft (ook al heeft ze ondertussen genoeg sidehustles)

2 likes

Maar iemand is toch niet verplicht te blijven vloggen omdat ze eraan verdient? Je mag toch elk moment van baan wisselen als je daar zin in hebt.

11 likes

De reacties zijn ook echt niet positief en ze schiet steeds in de verdediging. Ipv er van te leren en te kijken hoe je het anders kan doen. Ze heeft er gewoon geen zin meer in lijkt het wel

3 likes

Ja en die vlogs van 3 min of 6 minuten. Stop dan maar helemaal met vloggen. Volgens mij heeft ze er ook geen plezier meer in. Toen ze haar hersenspinsel deelde in disney over dat vloggen. Het zou mij niet verbazen dat ze zegt dat ze binnenkort gaat stoppen met vloggen of anders invullenđŸ€”

3 likes

Ben ik met je eens, maar het is wel hard gegroeid. Als in, ze heeft superlang haar momenteel en had voorheen meer een bob-lengte. Mijn haar lijkt maar niet langer te worden, dus misschien zijn mensen daar dan benieuwd naar? :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Oh zo bedoelde ik het ook niet! Natuurlijk staat het haar vrij om te switchen en ze moet doen waar ze gelukkig van wordt. Maar had meer in het achterhoofd dat er nu heel veel bij negatieve comments gezegd wordt dat je niet hoeft te kijken. Maar voor haar volgers lijkt me iets van effort wel op z’n plek of wat meer duidelijkheid geven. Vind de redenatie die vaak nu wordt gegeven door haar trouwe fans, van “dan kijk je maar niet”, een beetje kort door de bocht.

2 likes

Ja dat viel mij ook op. Ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen. Maar dit niveau qua vloggen lijkt mij niet lang houdbaar, ook marketingtechnisch gezien.

3 likes

Soms kijk ik nog wel eens oude vlogs van Mascha terug toen ze nog in New Babylon woonden. Dat zijn echt mn comfort video’s haha. En ik ben nu zelf ongeveer even oud als zij toen dus die levensstijl lijkt eigenlijk veel meer op die van mij nu.

Maar valt me dan steeds ook op dat ze toen veeel meer echt vlogde, persoonlijke dingen deelde, meemaakte, liet zien. Echt gevulde dagen met events, etentjes, privĂ© afspraken met vrienden. Wereld van verschil vergeleken met nu, waar het gewoon aan elkaar geknipte losse flodders zijn eigenlijk en het meer is van: ‘we gaan nu X doen’ en: ‘we zijn net terug van Y doen’ en wat beelden van een geblurde Mila die dingen roept. Jammer wel, end of an era een beetje. Maar goed snap idd wel met haar huidige leven en haar inkomsten uit andere bronnen dat de rek eruit is

13 likes

Ik vond de vlogs waarin ze haar kantoor ging inrichten (met dat vreselijke plakpapier), op kantoor ging werken en Makkie die salades mocht maken ook altijd zo leuk. Het was soms 15 min een lifehack om je paperclips op te bergen maar er zat ook nog leuke content om heen over haar bedrijf en zo.

26 likes

En laten we de techno cappuccino niet vergeten

9 likes

Makkie :sob:
Nu heeft ze ook een kantoor waar ze echt nooit werken op 1 shoot na. Ik kan niet goed opmaken of ze het vloggen beu is maar doet uit verplichting of ze gewoon niet goed in haar vel zit in deze fase van haar leven. Ik verwacht binnenkort wel een vlog waarin ze dit zal bespreken want de reacties waren afgelopen vlogs enorm negatief

6 likes

Ik denk dat Mascha onder ogen moet zien dat dagelijks vloggen gewoon niet past bij het hebben van 2 jonge kinderen die je niet in beeld wil brengen want ja wat ga je in hemelsnaam dan nog vloggen? Nou ja dat zien we dus nu, 3 minuten heen en weer gezwiep van een camera als ze ergens naar onderweg is of 's avonds gapend de vlog nog ‘moeten’ afsluiten. Tja als dat het soort vlogs zijn die zij ambieert moet ze vooral haar gang gaan maar al die kritiek elke keer lijkt me ook niet fijn. Ik begrijp niet goed wat ze er voor haarzelf nog uithaalt op deze manier. Voor het geld zal het niet zijn. Misschien gewoon lastig om ermee te stoppen als je het zo lang gedaan hebt?

14 likes