Maar die mensen kijken wel en geven haar dus geld met hun irritainment. Hoe doet dat af aan haar als ondernemer? Veel mensen vinden Salt Bae (hallo 2018) ook fucking cringe en slecht (is ook zo) maar als ondernemer is hij mega mega succesvol, juist ook door de mensen die het niet kunnen negeren en per se negatieve meningen over hem willen etaleren.
Mascha zet zichzelf overigens nooit neer als volidioot @ciselering dus ik vind dit een heel rare vergelijking. Ze heeft ook ‘gewoon’ een hbo studie en spreekt 3 talen vloeiend dus ik snap niet hoe je erbij komt dat zij zichzelf neerzet als Paris Hilton. Ze is een beetje naïef soms, ze is heel beïnvloedbaar door social media en status, maar eerlijk dat zijn zo veel mensen, het is eerder de vraag wie niet?
Ik ben niet eens Mascha fan, maar begrijp niet waarom het nodig is om allerlei rare criteria te gaan verzinnen om haar maar niet te hoeven erkennen als succesvol ondernemer. Dat is ze gewoon. Net als Michelle Bollen overigens, die pas echt lachend haar geld telt als ze zou zien hoeveel mensen in het mommyblogger topic constant ‘engagen’ met al haar mediacontent onder het mom van ‘zooooo kijk wat ze nu doet of denkt dat ze is’. Vertel jezelf vooral dat je niet echt alles kijkt omdat je het uit irritainment doet en het dus niet telt.