Beutyblogtopic XL #16

Pittoreske Britse regio waar veel rijken neerstrijken dus de ideale afzetmarkt voor overpriced meuk dat ze gaan shillen.

4 likes

Vast zo’n betaalde samenwerking met een tourismebureau, om te regio te promoten.

Ik ben Cynthiamoe, misschien heeft ze daar ook wel een retreat voor.

4 likes

Zal ook wel te maken hebben met cottage corre, dat opeens iedereen ipv japandi nu cottage stijl interieur en tuinen wil hebben. Dan past die regio in Engeland ook wel goed in je insta plaatje

5 likes

:joy::joy::joy: miss een cursusje ofzo

6 likes

ik denk dat je in Marrekesh naast creatief zijn wel aan rust toe komt Ga je mee op Creatieve Retreat in Marrakesh 1 - 6 maart 2027? • Cynthia

2 likes

Dit is ook buiten influencers om een heel bekend en toeristisch gebied! Ik ben een keer naar Castle Combe gegaan, was echt heel mooi daar!

3 likes

Ja Engeland is sowieso wel een heel mooi land! Vond Port Isaac ook erg mooi.

6 likes

Heerlijk een vlogje met zes minuten over Needoh’s😂

4 likes

Zelfs zonder context wist ik gewoon dat dit over Mascha ging

13 likes

Ja deed expres cryptisch, wat kon niemand anders zijn😂

7 likes

Eerst Stanley cups, dan Labubu, nu Needoh. En dan na een aantal maanden weer een video met lifehacks want ze heeft een nieuw systeem bedacht met 100 IKEA bakjes om te organiseren

9 likes

En daarna opruimvideo’s

8 likes

Ik zag een tijdje geleden op youtube een video van haar voorbij komen met dat ze van nature niet opgeruimd is struggled met opruimen/spullen/chaos en ik dacht echt JOH DAT MEEN JE

9 likes

Valt Aranka nog onder beutyblogs? Haar site is vooral een verzameling van random advertorials. In ieder geval: laatste alinea is een beetje genant:

Bron: Hoe bezorgmaaltijden kunnen bijdragen aan gezonder en gevarieerder eten | byAranka.nl

30 likes

Verdient zij nog geld met die onzin?

6 likes

Ik heb gister de fashion video van Mascha bekeken (haar laatste Beautygloss video). Ik vind het echt fijn dat ze haar lichaam zo durft te laten zien. En ik vind haar fashion sense en pinterest styling ergens ook gewoon schattig? Ze hint in de video dat ze plastische chirurgie gaat laten doen (zonder dat letterlijk/keihard te zeggen). Enerzijds zegt ze dat haar lichaam er mag zijn, anderzijds zegt ze dat ze haar lichaam gaat laten fixen. Dus ik vind het wel jammer dat het ‘moet worden gefixt’. Er is niets mis met haar lichaam. Maar natuurlijk snap ik de druk op vrouwen en hun lichamen en is ze natuurlijk vrij om te doen wat ze wil. Vrouwen kunnen echt niet winnen :woman_shrugging:

5 likes

Ik ben vooral voorstander van als je ergens niet meer blij mee bent of het je onzeker maakt dat je het vooral moet doen. Alleen de manier waarop vind ik persoonlijk vrij ingrijpend. Het blijft een ingrijpende operatie. Ik was zelf 83 kg na mijn zwangerschappen (3 kinderen) en was niet gelukkig met mijn lichaam. Door elke dag een half uur op mijn walking pad te staan en mijn voeding te tracken ben ik nu 10kg afgevallen. M’n huid hangt nog, maar kan ik mee leven.
Ik denk dat Mascha met een aanpassing van haar levensstijl al heel veel zou kunnen bereiken, ze eet heel veel broodjes, takeaway en snacks en zie haar ook niet actief bewegen op elektrisch fietsen na. Maar het vergt wel discipline en je moet hier mentaal de ruimte voor hebben die zij misschien nu nog niet heeft met 2 kleine kinderen en het overlijden van haar schoonmoeder

5 likes

Ze sportte een tijdje geleden wel, ik geloof yoga en reformer pilates, maar de laatste weken/maanden zien we dat niet meer in de vlog (wat niet wil zeggen dat ze ermee gestopt is, maar eerder liet ze het wel altijd zien).

4 likes

Ik heb sinds een lange tijd weer een beautygloss aangezet en ben positief verrast. Mascha haar stijl is niet helemaal mijn ding, maar ik vind dat ze echt beter is geworden en haar looks zien er goed uit.

Daarnaast vind ik het ook wel goed hoe ze zich uitspreekt over dat ze wat wil doen aan haar lichaam. Ze kan het moeilijk gaan verbergen met zo’n bereik en heb niet het idee dat ze het promoot.

Laten we haar hier overigens niet gaan vertellen dat ze minder broodjes moet gaan eten en meer moet bewegen. Lijkt me nogal onnodig.

19 likes

Good for you, Mascha blijkbaar niet dus dan is het toch mooi dat er oplossingen voor zijn.

21 likes