Dat zeg ik ook, goed dat er oplossingen zijn en doe er vooral iets aan als het je onzeker maakt. Maar ga niet zeggen ik voel me niet goed en heb een hangbuik als je ‘s ochtends al start met 2 croissants, dan een cake met butter cream en disco dip en tijdens de lunch ook nog eens ergens eten gaat halen. Als je je gaat laten opereren om slanker te zijn zal je alsnog je levensstijl moeten aanpassen of het zit er terug aan
Maar volgens mij is haar doel met die operatie zozeer niet om slanker te zijn, maar om geen hangende huid meer te hebben.
Oké dan heb ik dit verkeerd geïnterpreteerd ik dacht dat ze had gezegd dat ze alles zouden aanpakken. Huid krijg je idd niet weg zonder operatie
Als ze dit wil en het doet vanuit vrije wil is het toch prima? Ik trek ‘ik wil gewoon sexy boobs’ ook veel beter dan die wollige taal van Lotte over loslaten, doorvoelen en groei
En je borsten gaan niet omhoogstaan van gezonder eten en sporten. In tegendeel zelfs
Ik vind ook dat ze het helemaal zelf moet weten, uiteraard, en ook dat ze het goed vertelt zonder dat ze het promoot, maar ik vind wel dat ze er best luchtig over doet hoor. Alsof ze dat ‘even’ gaat doen (al is dat ook een beetje haar manier van praten denk ik)
Een mommy make over is echt een hele heftige combinatie aan operaties met een heel lang herstel. Ik denk wel dat mensen dat echt onderschatten, hoe kut en heftig dat is en dat je soms (vaak?) maanden moet herstellen en de eerste weken echt niks zelf kan. Lijkt me echt mega heftig, vooral met kinderen
Maar goed, lekker zelf weten natuurlijk en fijn dat het bestaat voor de mensen die dat willen
Daarom ben ik wel geinteresseerd want Mascha kennende gaat ze het hele proces super eerlijk filmen, dus dan kunnen we een keer zien hoe het écht is.
Isa Sitskoorn doet dit ook de hele tijd. Heel stoer dat ze haar post partum lichaam zo laat zien, is precies wat er nodig is online. Maar in een minuut later heeft ze het over haar wens om een mommy-tuck te laten doen (al dan niet na haar volgende zwangerschappen). Nog wat later heeft ze het over de wens op de cover van een fit-magazine te verschijnen als eerste fit-mommy met loshangend vel. Ik vind dat strijden voor een fit en gezond lichaam super is! Maar als zij later alles strak laat trekken door plastische chirurgische ingrepen, laat ze alle principes die ze hiermee in de hand neemt toch precies weer vallen?
die pinterest-tip van kijken wat je hebt wat erop lijkt vindt ik wel echt slim van macha. en ook eerlijk hoe ze haar figuur laat zien en wat ze zegt over stylist en dat ze er niet in meegaat
Ja alsof je dan alleen kort postpartum er zo uit mag zien maar na een wat langere tijd zeker niet meer.
Ik heb echt een kutdag en die term ‘mommy make over’ maakt me echt boos, wat is dat nou weer voor iets doms, waarom bestaat dit.
ik vond het zo lekker classic mascha haha, love it. die voor de hand liggende tips die iedereen allang zelf bedacht had. ‘zoek op outfits met kledingstukken die je al hebt’ ja goh hahah.
maar ik vind dat juist leuk aan haar, zie dat liever dan zo’n overdreven perfect persoonlijkheidsloos insta plaatje
Ja sowieso haha! Zoek op pinterest wat je leuk vindt … ja duh hahah
Maar ik vind dr wel verbeterd in dr stijl/combinatie dus!
Ik erger mij ook ontzettend aan de term van de operatie omdat het het zo normaliseert voor moeders om zo een operatie te doen nadat je moeder wordt. Cynthia en Mascha hebben beiden veel invloed op jonge vrouwen als influencers, als zij het allebei hebben gedaan dan lijkt het bijna normaal om het te doen als je moeder bent.
Zijn volgers van Mas en Cynthia echt nog jonge vrouwen? Of is het overgrote deel 35+? En dus niet echt meer categorie jonge vrouw
Cynthia is helemaal geen moeder, dus dat heeft niks met moeder zijn te maken?
Bij Cynthia heb ik het idee dat haar publiek haast wel 50+ aan het worden is. Ik krijg echt een soort Linda de mol + cougar vibes van haar de laatste tijd.
Geen idee waarom precies maar ze lijkt erg snel richting boomer vibes te gaan.
Ik ben juist echt allergisch voor de term “correctie”. Aanpassing ok, maar correctie impliceert echt dat er iets verkeerd is gegaan.
ja ik ben om oa deze reden sowieso altijd een beetje in conflict over wat ik vind van cosmetische ingrepen eigenlijk. aan de ene kant denk ik, good for you dat je iets waar je je slecht over voelt kan veranderen. maar ik vind het ook stom dat vrouwenlichamen altijd trends zijn en dat we bijna allemaal tot op zekere hoogte aan een verzonnen schoonheidsideaal moeten voldoen om gelukkig te zijn. en dat we ons daar zoveel van aantrekken dat het zelfs normaal is dat mensen operaties doen.
Nou als je buik zodanig is uitgerekt en je hebt er een schort aan loshangend vel aan overgehouden dan kan je het toch correctie noemen. Waarom kiezen voor “aanpassing” wat maakt het allemaal uit. Vind dit echt moeilijk doen om het moeilijk doen. De een vindt het niet erg en kan ermee leven, de ander niet en laat het corrigeren naar hoe het vroeger was.