Beutyblogtopic XL #16

Knoflooknagellak… nee grapje

Ik kijk de video niet meer omdat ik het nu al zo vaak heb gedaan, maar ik heb door haar wel geleerd hoe je een pedicure bij jezelf moet doen omdat zij dat helemaal liet zien (en je voeten zo laten zien deed echt niet iedere beautyblogger, volgens mij was zij letterlijk de eerste, in NL sowieso)

4 likes

Ik vind Mascha zo heerlijk net niet, ze is weer naar reformer pilates gegaan en heeft de meest ongunstige filmhoek uitgekozen. We kijken zo haar punani bijna in, echt hoezo!??

9 likes

Ja hahaha ik zat hier ook al verwonderd naar te kijken. Al die hippe insta meiden filmen zichzelf altijd vanuit de meest gunstige hoek en belichting als ze pilates doen en dan dit van Mascha 🫶

14 likes

Haha welke vlog is dat? Niet dat ik zo graag haar punani in wil kijken maar in de vlog van vandaag heb ik dat volgens mij niet voorbij zien komen. Daar gaat het meer over de prijzen van haar nieuwe studio

5 likes

Instagram story.

7 likes

Mascha en Reformer Pilates. Zij is toch tantoe onhandig?

7 likes

Omg de knoflook nagellak! Ik kan het gewoon weer ruiken!!!

3 likes

Heb dit zo vaak geprobeerd, maar je nagels bleven naar knoflook stinken :sob:

6 likes

Hahaha dit zag eruit alsof haar telefoon was gevallen en onbedoeld een filmpje maakte. Ik wachtte nog op het shot waarin we recht in haar neusgaten zouden kijken als ze haar telefoon weer zou oprapen. Maar dat gebeurde niet.

4 likes

Volgt iemand hier Debbie Zwiers nog? Zag haar net op TikTok voorbij komen en what happened to her? Die is nu toch ook al dik in de 50 maar probeert er uit te zien als 35 ofzo?

5 likes

Ik zou eigenlijk willen dat ik er op die leeftijd zo uitzag en nog zo sportief zou zijn. Zie er in mijn 30e al niet zo uit🤣

14 likes

Ik dacht dus dat zij jaren geleden al gestopt was met bloggen. En ze ziet er totaal anders uit zeg!

4 likes

Dit was toch altijd al zo? Ze ziet er goed uit vind ik.

3 likes

Ik vind dat ze er waanzinnig uitziet.

12 likes

Mascha staat vandaag in het Parool met een tamelijk nietszeggend interview waarin gerefereerd wordt aan haar “zelfgebouwde studio in Amsterdam centrum waar mensen een video voor hun dierbare kunnen opnemen”. Ik snap niet dat dit serieus van belang is.

9 likes

Ze ziet er goed uit, maar vind haar soms wel wat ordinair overkomen. Maar zal hier wel wat gehaat op krijgen :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

4 likes

Lol, zegt ze echt zelfgebouwd? :joy:
Ze hebben alles uitbesteed en laten doen. Which is fine maar de kwalificatie zelfgebouwd is rijkelijk overdreven. Een vlog dat Mas zelf met een verfroller in de weer gaat moet ik nog tegenkomen.

6 likes

Ik snap het hele nut van die studio niet. Zelfs met je telefoon kan je prima filmpjes maken. En anders met een echte filmcamera. Waarom zou je daarvoor een studio willen huren?

4 likes

Ben echt liever ordinair en eruit zien als 40. dan niet ordinair en een gerimpeld wezen die eruit ziet als 68. :tipping_hand_woman:t3:

9 likes