Ja, en dat doet ze goed!
Haha maar ze ziet er niet uit als 40 ![]()
ah zoals een mens er uit hoort te zien op oudere leeftijd???
Ze ziet er echt oud als 60 of ouder. Ben echt verbaasd dat mensen haar jonger dan 50 schatten ![]()
Ik vind dit zo bizar?? Waarom vind je het erg om rimpels te krijgen en er uit te zien zoals je leeftijd?
Vooral jammer dat er niet veel meer op haar blog komt. Zag dat haar dochter ook op TikTok zit, ze lijkt echt op haar moeder toen die jong was
Snap niet zo goed wat daar zo bizar aan isđ ik heb liever een strak gezicht, leuk dat ouder worden normaal is, maar als ik de natuur een handje kan helpen om het minder erg te maken dan heel graag. Ieder voor zich uiteraard.
Maar waarom wil je jonger lijken? Zou je er liever uit zien als 20 dan als je eigen leeftijd?
Als niemand er jonger uit wilde zien was de markt voor cosmetische behandelingen en cosmetica ook niet zo groot. Ik heb ook een spuit Botox in mijn frons zitten, gebruik veel spf en af en toe een laserbehandeling om er zo lang mogelijk goed uit te blijven zien. Zodra de witte haren zichtbaar worden ga ik mijn haar ook verven. Zoals vele andere mensen, Debbie heeft gewoon de luxe en doorzettingsvermogen dat zij all out kan gaan hierin.
Nou inderdaad, ik ben niet Debbieâs grootste fan, vind haar vaak best kattig/bijdehand reageren op vragen van volgers en een tikkie te ordinair met die borsten elke keer zo prominent in beeld, maar ze ziet er echt wel goed uit en doet daar ook alles voor. Ik ben ook niet vies van wat botox en fillers hier en daar, als je zo nĂšt wat beter geconserveerd blijft, waarom niet haha
Ik denk dat ze er heel wat uren voor in de gym heeft gespendeerd, ik herkende haar bijna niet terug, net even opgezocht ze is gewoon dus 55. Debbie zelf zegt dat ze geen Botox heeft trouwens maar gewoon een goede skincare routine
Jaa ik âkenâ haar nog van haar before haha.
Idd elke dag in de gym. Ze heeft zeker botox en meerdere behandelingen gehad maar daar is ze wel gewoon open over hoor, ze promoot altijd die kliniek. Ben ik ook een keer geweest en had meteen een spock brow hahađ« đ« đ«
Het aller ergste zijn de prijzen die ze vraagt voor de studio huur. Dat je echt niet haalbaar voor normale gezinnen om herinneringen vast te leggen. Vind het een beetje fake qua zogenaamde barmhartigheid.
Kom dan gewoon naar voren dat het businessmodel is om geld te verdienenđ
Exact dit. Heel het verhaal dat Mila met dit idee kwam en ze van daaruit geĂŻnspireerd is geraakt om dit voor de âgewone mensenâ te doen om herinneringen vast te leggen. Nee meid je wil gewoon veel poen scheppen door je studio te verhuren aan mede influencers
Nou ja en investeren in vastgoed toch?
Ze ziet er volgens jou ouder uit dan 60? Dat vind ik echt heel raar dat je dat vindt.
Had deze woorden van een man wel verwacht, maar ik vind het oprecht jammer dat je zoveel interne misogynie hebt dat je je natuurlijke toekomstige zelf als een âgerimpeld wezenâ omschrijft, echt ontdaan van alle menselijkheid en genegenheid.
Hoop dat je in de toekomst milder over vrouwen en dus ook jezelf kan denken want op een dag ben je toch echt wat je nu denkt dat je moet vrezen. ![]()
Ze zegt niet letterlijk dat ze het zelf met blote handen gebouwd heeft, maar toch wel min of meer.
En alsof mensen hun camerarol niet naast fotoâs ramvol videoâs hebben staan? Met stemmen en alles? Misschien geen professionele fluflufilms, maar come on.
Maar mooie manier om het te promoten als een altruĂŻstisch idee om
herinneringen vast te leggen
in plaats van de honderdste manier om nog wat extra geld binnen te harken.
Geef mij dan maar Cynthia die doet niet alsof ze moeder Theresa is met all haar businesses. Mascha moet altijd met alles doen alsof ze het voor de ander doet ipv voor zichzelf en haar verwende vent om zoveel mogelijk geld binnen te slepen.
Vond dat interview echt de druppel
'Juist gewone mensen" ha haha hahaha hoe duur was het huren van die studio ook alweer? Soms staat ze zo ver af van de werkelijkheid