Beutyblogtopic XL #16

“We maken tegenwoordig duizenden foto’s, maar van de stemmen en verhalen van de men-
sen van wie we houden bewaren we weinig.”

Dit is ook echt op niks gebaseerd :joy:

14 likes

Blijkbaar kun je met zulke domme uitspraken flinke zakelijke successen boeken.

2 likes

Maar zo’n studiofilmpje is dan toch ook heel gemaakt en geforceerd. Juist de spontane filmpjes en foto’s hebben voor mij de meeste waarde.

10 likes

Ik ben hier ook wel benieuwd naar.
Strakker/ mooie voorkomen willen houden snap ik heel goed, maar dat het perse ‘alsof ik jonger ben’ moet zijn snap ik ook niet.

Als ik kijk naar de oudere vrouwen om mij heen die ik mooi vind (en dat zijn er veel!! Ik vind het zo leuk om te merken!) zijn dat niet degenen die er jonger uitzien dan ze zijn. Misschien hebben sommigen van hen wat hulpmiddeltjes gebruikt, geen idee, vind ze niet altijd de types daarvoor. Maar het zijn nooit degenen die eruit zien alsof ze krampachtig jong proberen te ogen. Als je dat eraan af ziet heeft het eerder iets verdrietigs en verlepts, alsof hun levens niet zijn meegegroeid met hun jaren en alsof de goedkeuring van bepaalde andere mensen nog altijd hun keuzes bepaalt.

11 likes

Goed momemt om deze te droppen:

19 likes

Ik vind het een leuk interview!

3 likes

Ik snap eigenlijk niet waarom het Paro hier een artikel aan heeft gewijd. Het lijkt mij voor het merendeel van de lezers niet super boeiend. Of lezen veel Amsterdamse influencers deze artikelen?

5 likes

Ik zou nu zeker niet jonger willen lijken, maar ik sluit niet uit dat ik in de toekomst een spuitje in mijn voorhoofd knal😬

En voor iemand die de meest domme sarcastische onzin uitkraamt hier @Zemraluani neem je mijn woorden echt ontzettend serieus terwijl in feite ik gewoon een luchtig maar grofgebekt iemand ben die huer echt weinig mee bedoeld. Ieder moet zn eigen ding doen who fucking cares.

4 likes

Ik zou ook wel lipfillers willen maar mocht niet omdat ik een autoimmune blarenziekte heb😭. Wel knap van Debbie want zoveel uren in de gym vereist echt wel zelfdiscipline

6 likes

Oh zo kom je helemaal niet op mij over eigenlijk. Maargoed niet mijn smaak maar veel plezier ermee dan haha.

7 likes

Er zit ook nog iets tussenin hè!

3 likes

Het is een rubriek waarin een Amsterdammer vertelt over zijn/haar leven

3 likes

Ik dacht dus eerder 35-40 ofzo. Maar wou geen discussie starten over Botox fillers of oud worden maar ik was gewoon zo verbaasd dat ze er op haar 55ste nog zo uitziet!

2 likes

Ik ben zo benieuwd hoe oud mensen die denken dat zij eruit ziet als een dertiger/veertiger zijn. Want als je je omringt met mensen tussen de 30-40 die iets om hun uiterlijk geven is echt heel duidelijk dat Debbie niet doorkan voor een veertiger. Ze ziet er echt niet slecht uit, maar wel gewoon als een goed verzorgde vijftiger/zestiger waarbij de ‘jongheid’ niet in de botox en strakheid van dr gezicht, maar de algehele verzorging en uitstraling zit (make-up, nette wenkbrauwen, vlotte kleding, slank) en dit zijn dan nog haar zelfgekozen beelden.

59 likes

Is niet de meerderheid van dit forum tussen 30/40😂 volgens mij zien de meeste hier er toch een stuk jonger uit dan Debbie

6 likes

Ja dat hoop ik tenminste😂

16 likes

Oh noo, ik ben 47 en voel dat mijn lijfje moe is, zie er nog wel goed uit thnx to my good genes en ik weet gewoon dat Debbie hard heeft gewerkt voor deze body minus de fake boobies. Dat fitte gespierde lijf kun je niet kopen. Vind wel jammer dat ze op TT steeds benadrukt dat er veel jonger uitziet dan 55 en sowieso die tits steeds benadrukken en kleding aan die vooral bij een strak jong lijf past en niet bij iemand boven 40/50. Ik sport me ook de tyfus omdat ik met bijna 48 al oud ben en weet dat ik m’n lijf sterk moet houden maar de moeheid
Is soms zo aanwezig dat ik niet ga sporten omdat ik moe ben. Dus points voor debby voor die zelfdiscipline

2 likes

Is ook erg lastig over te brengen zonder lichaamstaal en gezichtsuitdrukking :grimacing:

5 likes

Ze heeft ook foto’s van toen ze bijv 32 was en dat is echt een groot verschil vind ik. Zou haar zelf 50 schatten

1 like

Omg haar laatste insta post is wel heel cringe met een string aan de achteruitkijkspiegel in de auto :joy: date night

5 likes