Beutyblogtopic XL #16

doe eens normaal zeg met je psychologie van de koude grond

20 likes

Girl, je kende haar 10 minuten geleden niet en je hebt in die tien minuten een volledige analyse gemaakt van haar carrière en persoonlijkheid?

14 likes

Als dit daadwerkelijk je werk is is het al helemaal schandalig dat je dit post

41 likes

Dit klinkt echt als zo’n botreactie op tiktok

3 likes

Mascha die een recept voor apple cider donuts deelt en ze maakt met…. azijn. Ze doet er meerdere cups aan azijn in?? :sob:

3 likes

Gadver hoezo dan? Dat is toch super goor.

3 likes

Hahahahaha dit gaat sowieso naar kots smaken

3 likes

Hahaha gadverdamme, wel een mooie eigen take op zo’n recept maar ew.

2 likes

Voor welke reden ook? In elk recept wat ik online kan vinden doen ze er gewoon Appelsap of Appelcider in… hoe komt ze in vredesnaam op het idee om er AZIJN in te doen :smiling_face_with_tear:

9 likes

Appelcider azijn = appel cider I guess hahaha

10 likes

Iemand bij de comments zegt dit ook, maar ze reageert dat dit juist super lekker is met azijn

6 likes

Hahaha sure Jan

13 likes

Ja zal vast heeeerlijk zijn :roll_eyes:

4 likes

Zou mij niks verbazen als ze zichzelf hiermee indekt, omdat ze er nu pas achter komt dat Appelcider geen azijn is. En dat dit de eerste keer is dat ze het heeft gemaakt.

26 likes

Net als met die ios update laatst. Was ook zo’n flater.

6 likes

Google says no

4 likes

Ik denk dat @papierhier bedoelt dat Mascha ipv appel cider per ongeluk appelcider azijn heeft genoemd. Niet dat het hetzelfde is. Want dat is het idd niet en donuts met meerdere cups azijn kunnen niet anders dan super goor zijn :rofl:

4 likes

Nope check de video, dat is overduidelijk een flesje AH appel azijn

6 likes

O haha omg. Ok ik heb niks gezegd :cold_sweat:

Mascha houdt wel altijd van zuur, dus misschien vindt ze het echt lekker, maar ik kan t me niet voorstellen eigenlijk. Doe dan citroen ofzo…

5 likes

Ik ken iemand die deze fout ook eens heeft gemaakt, na één hap laten staan, niet te vreten.

4 likes