doe eens normaal zeg met je psychologie van de koude grond
Girl, je kende haar 10 minuten geleden niet en je hebt in die tien minuten een volledige analyse gemaakt van haar carrière en persoonlijkheid?
Als dit daadwerkelijk je werk is is het al helemaal schandalig dat je dit post
Dit klinkt echt als zo’n botreactie op tiktok
Mascha die een recept voor apple cider donuts deelt en ze maakt met…. azijn. Ze doet er meerdere cups aan azijn in??
Gadver hoezo dan? Dat is toch super goor.
Hahahahaha dit gaat sowieso naar kots smaken
Hahaha gadverdamme, wel een mooie eigen take op zo’n recept maar ew.
Voor welke reden ook? In elk recept wat ik online kan vinden doen ze er gewoon Appelsap of Appelcider in… hoe komt ze in vredesnaam op het idee om er AZIJN in te doen
Appelcider azijn = appel cider I guess hahaha
Iemand bij de comments zegt dit ook, maar ze reageert dat dit juist super lekker is met azijn
Hahaha sure Jan
Ja zal vast heeeerlijk zijn
Zou mij niks verbazen als ze zichzelf hiermee indekt, omdat ze er nu pas achter komt dat Appelcider geen azijn is. En dat dit de eerste keer is dat ze het heeft gemaakt.
Net als met die ios update laatst. Was ook zo’n flater.
Google says no
Ik denk dat @papierhier bedoelt dat Mascha ipv appel cider per ongeluk appelcider azijn heeft genoemd. Niet dat het hetzelfde is. Want dat is het idd niet en donuts met meerdere cups azijn kunnen niet anders dan super goor zijn
O haha omg. Ok ik heb niks gezegd
Mascha houdt wel altijd van zuur, dus misschien vindt ze het echt lekker, maar ik kan t me niet voorstellen eigenlijk. Doe dan citroen ofzo…
Ik ken iemand die deze fout ook eens heeft gemaakt, na één hap laten staan, niet te vreten.