Beutyblogtopic XL #16

Debbie schreeuwt toch ook gewoon hotter than my daughter met een sausje parenclub, maar geef haar eens ongelijk in een wereld waarin je al vanaf dat je bestaat als vrouw aan een bepaalde norm moet lijken te voldoen om zichtbaar te zijn (mooi artikel inderdaad @juuldie) en vooral niet zichtbaar ouder mag worden want over datum. Ik denk dat haar insteek niet zo zeer moet zijn van ik zie er zoveel jaar jonger uit, maar meer ik zie er uit als een verzorgde, fitte vrouw van mijn leeftijd (en dan niet alleen door de cosmetische ingrepen, maar ook fitness, haarstijl, make-up, kleding, het totale plaatje zoals @Shaaar zegt). En dat doet ze!

20 likes

Aah nee dan liever iets dunnere lippen toch haha. Ik kan geen Sculptra omdat ik ook een zeer milde auto-immuun ziekte heb (psoriasis en keloide). Wel ergg jammer want zou het echt graag willen.

Ja discipline, ik sport 4x per week thuis, ook krachttraining en zou niet anders willen. Ik denk dat het ook voor Debbie gewoon een hobby is, en ze heeft geen 9-5 wat het ook veel makkelijker maakt haha

6 likes

Hahahahaha en die story met die (wel hele gladde en getrainde!) benen richting het stuur, man man man

5 likes

Dr is er ook een dat ze op het terras zit en hij haar knie streelt maar zijn buik is in beeld en halverwege dat filmpje heeft hij het blijkbaar pas door en spant hij z’n buikspieren aan hahaha

8 likes

Hahahah heb het even opgezocht maar inderdaad :rofl::rofl:

In real life ziet Debbie eruit als een zeer goed verzorgde vijftiger, naar mijn mening hè. Ik bewonder haar echt wel dat ze zoveel durft en doet. Ze heeft ook wel iets heel lievigs.

Echt? Misschien doordat ik haar van beautyblogs ken maar ik vind haar een meangirl

28 likes

Mascha van WW naar reclame maken voor de McDonald’s. Dat stond niet op mijn bingokaart voor 2026 :joy:

4 likes

Ja snap ik wel, dan komt ze wel iets anders over.

3 likes

De comments zijn ook niet best. Wat iemand net in het influencertopic ook zei: het geld zal wel opwegen tegen de hoeveelheid haat die ze erbij krijgt

2 likes

Iets lievigs? Dit is dezelfde vrouw die ondanks het fokverbod op Engelse bulldogs tĂłch een nieuwe puppy heeft gehaald. Vind daar weinig lievigs aan.

19 likes

Heeft ze de ad verwijderd nu?

2 likes

Ja ik zie m ook niet meer

1 like

Als ze dat heeft gedaan, dan zou het vast in samenspraak met McDonald‘s zijn.
Ik ga ervan uit dat die contracten dichtgetimmerd zijn en dat je het niet zomaar kan verwijderen

5 likes

De geluiden die ze ook maakt, verschrikkelijk!

4 likes

Hahhaa jaa echt plaatsvervangende schaamte krijg ik daarvan. Dan zet ze er ook steeds bij dat die video in de hele wereld viral gaat :joy::smiling_face_with_tear:

1 like

Kijk even bij @bokado op insta, is haar influedochter die heel erg op haar lijkt van 30 jaar oud. Dan zie je ineens heel goed dat Debbie er absoluut niet uitziet of ze maar 5-10 jaar ouder is dan haar eigen kind.

4 likes

Debbie ziet er gewoon heel goed en verzorgd uit, niet perse 15 jaar jonger. Hooguit 5

7 likes

godver ik heb het gemist

2 likes

Het stelde niet veel voor. Mascha die wansmakelijk een Big Mac binnenharkt met smakgeluiden en een cringe dansje doet

5 likes