De discussie in dit topic heeft mij aan het denken gezet, positief wel. Ik zit nu op een punt zit in mijn leven dat ik echt blij ben met mijzelf. Het heeft bijna 39 jaar geduurd maar ik vind mijn lichaam mooi, mijn gezicht en hoe ouder ik wordt hoe meer schijt ik heb aan alles. Ik durf veel beter voor mijzelf op te komen. 10 jaar geleden hield ik maar mijn mond omdat ik een pleaser was maar dat nu helemaal gedraaid. Ik draag ook gewoon wat ik wil, het boeit mij niet wat anderen ervan vinden of dat nog wel “past”. Ik zit wel al in de pre overgang dus misschien heeft dat er mee te maken maar het is zo fijn!
Ik krijg de laatste tijd ook vaak complimentjes of ik ben afgevallen en dat ik er jonger uit zie. Dat slaat nergens op want ik ben niet afgevallen en gebruik geen botox/fillers oid (niet dat ik er tegen ben alleen hoef het zelf niet). Ik denk echt dat dit komt omdat ik nu dus echt tevreden ben met mijzelf, ik dat uitstraal en anderen dit merken.
Debbie heeft dan wel wat ingrepen laten doen maar zij straalt die zelfverzekerheid uit, dat ze blij is met zichzelf, haar leven en haar lijf. En daar kan niks tegenop denk ik, wel of geen ingreep