Beutyblogtopic XL #16

Precies dit vind ik het leukst aan ouder worden. Het ‘I don’t give a shit’-gevoel wat steeds meer regel dan uitzondering wordt!

8 likes

No such thing

4 likes

OMG die stories van Mascha? Over dat dik zijn een chronische ziekte is? Geïnterviewd door estee? Wat de hellie

Mooie timing ook na de McDo

5 likes

Hahaha het is ook een partnerschap met novonordisk, farmaceutisch bedrijf achter veel glp-1 medicatie. Wat heeft mascha gesnoven de laatste tijd joh, wat een gekke samenwerkingen

13 likes

Krijg je straks met haar codes korting op ozempic én de mac

26 likes

Wat ongemakkelijk dat al die mensen (nicolaj, die kok, estee, mascha) zich daarvoor lenen zeg, ziet er echt uit als een creepy black mirror event

6 likes

Misschien omdat Krek nu haar manager is in plaats van Max

11 likes

Krijg een soort Black Mirror vibes ofzo, weet niet zo goed

3 likes

Inderdaad. Ze had die samenwerking beter samen kunnen voegen in 1 insta reel: ga zo veel naar de Mac als je wil want novonordisk heeft hier een oplossing voor.

6 likes

Even los van of je wel of niet reclame moet maken voor (afval)medicatie. Obesitas is daadwerkelijk een chronische ziekte, dus dat ze dit zegt klopt gewoon. [Vijf dingen die je moet weten over obesitas - Amazing Erasmus MC]

13 likes

Wtf. Hoezo noemt ze het ‘obesity’ en niet gewoon obesitas zoals het in het Nederlands heet? En hoezo kan zij er zo goed over mee praten? Zij is hooguit aan de mollige kant maar is niet in de buurt geweest van obees.

36 likes

Echt zo’n mismatch inderdaad.

6 likes

Maar dit weten we toch niet? Ze kan best een bmi van rond de 30 hebben gehad gedurende een periode, zou ik niet heel verbazend vinden eigenlijk.

19 likes

Ik denk dat je je verkijkt op hoe snel je in de categorie obesitas valt.

34 likes

Nee hoor, ik weet dat dat vanaf bmi 30 is, en misschien heeft @Zemraluani wel gelijk en heeft ze op haar zwaarst dat bmi aangetikt. Alhoewel ik het moeilijk voor te stellen vind.

2 likes

Ik vind dit ook geen transparante samenwerking. Het gaat over alles behalve afvalmedicatie, wat uiteraard het product is van dit bedrijf wat haar uitnodigt (betaald). Het interview met Estee benoemt ook alles behalve dat, terwijl het mij nu steeds meer duidelijk begint te worden dat Mas en Greg echt niet alleen door ‘minder grote porties eten’ zijn afgevallen. Ik snap dat reclame voor medicatie gevoelig ligt, maar dit ligt er toch zo enorm bovenop?

6 likes

Ik zit zelf ook net in de obesitas range en dat kan je niet echt van de buitenkant zien. Wel dat ik overgewicht heb, maar ik had zelf ook altijd een beeld van obesitas dat je dan extreem dik moet zijn oid, terwijl je daar echt snel op komt.

16 likes

Nouja het idee van afvalmedicatie is wel dat je eerder een voldaan gevoel hebt toch? Dus kan me voorstellen dat je dan idd minder grote porties eet.

1 like

Ik denk dat @DikkieDun dus ook bedoelde dat het in combinatie was met medicatie, en niet alleen het eten van kleinere porties.

4 likes

Goed dat je deze link deelt, want dit is vrij recent en ik denk dat weinig mensen dit weten! Had er toevallig over gehoord van mijn huisarts.

6 likes