ik denk het niet eerlijk gezegd
hoelang is het geleden dat hij is gestopt met werken trouwens?
Klopt, maar als 10 mensen dezelfde mening uittypen dan is het na ook een beetje overkill. Je kan ook een hartje geven als je het er mee eens bent ipv hetzelfde bericht anders te formuleren.
Discussies en drama vind ik bijna altijd wel leuk om te lezen maar de herhaling is zo vervelend, daar ging het me meer om.
En wel slim van mascha om eerst hun huis te verkopen en daarna pas een ander huis te willen kopen. 2 hypotheken is niet niks en wie weet hoe lang het duurt voor ze hun vrijstaande villa kwijt zijnâŠ
Heb compleet gemist dat hij is gestopt met werken, is er bekend gemaakt waarom? Teert hij nu op de fame en het geld van Massa?
Nee op het super succesvolle mancave kanaal met gemiddeld 1000 views per video
Volgens mij werkt hij nog freelance, heb haar wel eens horen zeggen dat hij moet werken en nu voor zichzelf werkt
Ik begrijp écht niet waarom Massa zo enthousiast is over die PT van haar. Vandaag weer battles ropes op een bosu ball. Waarom? Wat train je hier in hemelsnaam mee? Half bakken battle ropes oefeningen omdat je bezig bent te blijven staan op dat stomme ding? Ga gewoon in een goede squat met je voeten plat op de grond. Dan zal het wel gaan branden ja.
En what the fuck zit Krekko ondertussen op de achtergrond te doen? Zo veel vragen?!
Ik denk niet dat hij freelance werkt, want dan zou hij ingeschreven moeten staan bij de Kamer van Koophandel en dat is niet het geval.
Misschien zeggen ze dat alleen zodat ze geen conments daarover krijgen dat hij meelift op haar succes/geld
Ik moet mezelf rectificeren: even gegoogled en hij staat wel ingeschreven bij de KvK onder een bedrijfsnaam met als functie âactief in de branche handel in advertentieruimte en -tijd.â Is dat de ouderwetse naam voor Social Media?
Ja misschien, maar de naam ManCave wordt niet gebruikt - totaal iets anders. Maar ik weet niet of ik zân bedrijfsnaam mag plaatsen i.v.m. privacy.
Hoe vinden jullie al die info? Ik Google me altijd een ongeluk maar ik kom nooit iets tegen.
Ik ben er normaal gesproken ook niet goed in, dit was een beetje een toevalstreffer.
Zijn bedrijfsnaam stond overigens eerst ingeschreven als âmakelaarâ maar dat is veranderd in âhandel in advertentieruimte en -tijd.â
Edit hij nu niet Maschaâs vlogs? Dus dan huurt zij hem gewoon in als freelancer?
Ligt het aan mij of is het een beetje raar om je eigen man in te huren?
Zovan: hier heb je wat geld , koop maar een snoepje?
Vooral belastingtechnisch lijkt me dit zeer ongunstig
Ja dat kan ook. Maar volgens mij zei ze laatst in een interview (MTV?) zei dat ze geen mensen meer in dienst had maar voornamelijk met freelancers werkt.
En hoe zit dat met de KvK? Eisen zij niet dat je voldoende inkomen hebt anders word je weer uitgeschreven?
Misschien werkt hij wel zwart voor Mas
Nee serieusâŠhet kan toch dat ze daar gewoon onderling afspraken over hebben. Dat ze samen leven van het geld dat haar bv binnen brengt en dat hij daar ook werk voor doet Zoals editten en een deel van zijn privacy opgeven.
En iemand vroeg of hij hun eigen makelaar mocht zijn. Volgens mij kun je ook een huis kopen of verkopen zonder makelaar. Dus daar zouden zij dan voor kunnen kiezen denk ik. Gewoon zelf verkopen.
Misschien werkt hij wel als âvrijwilligerâ
In gemeenschap van goederen getrouwd zijn staat los van belastingtechnische bedrijfsdingen.
Ik geef hem groot gelijk hoor, Mascha heeft de boel opgebouwd maar op dit moment doen ze allebei even weinig. Als hij die ambitie niet heeft en het is niet nodig, waarom zou het dan moeten?
Ooh en btw, wil en tien hebben sofie roozendaal (van de divorce vlogs) ingeschakeld als hun pr-dame. Ben benieuwd
maar iets zeggen en iets dien zijn wel 2 verschillende dingen
volgens mij doet hij alleen spon en soms editten voor mascha? En volgens mij is het belastingtechnisch juist wel voordelig om je partner (als zzpâer?) in te huren
âHet is misschien niet jouw smaak maar het huis heeft echt wel een goede waarde!!!â Zo irritant dat Mascha zich altijd zo moet verdedigen. Hoe lang wonen ze nou in die bunker? want ze zegt ook dat ze al een tijd hiermee bezig zijn. Ik vind dat ze er aardig tempo achter zetten en er veel mee bezig zijn.