Beutyblogtopic XL #2

Omdat dit een forum is

5 likes

Ja dat zegt ze constant. Maar voor beautygloss had ze nog een andere blog, en daar stonden dingen op die dat toch wel echt tegenspraken in mijn ogen. Juist acties die de pesters en populaire mensen bij mij op school altijd deden.

1 like

Dat komt doordat bloggen dood is. Mas had dit al voorspeld.

2 likes

Jammer genoeg
 vind blogs leuker dan elke dag een vlog

4 likes

Wat voor acties waren dat dan?

1 like

Ik ga ze gewoon wel kijken. Daarna stop je toch vanzelf weer als ze vanuit de bunker gaat filmen.

3 likes

Hard lachend wegrennen voor mensen en zich dan verstoppen. Deur lokaal dichthouden zodat klasgenoten er niet in of uit konden. Veel schelden over klasgenoten. Kan die blog niet meer vinden, maar wat ik daar toen allemaal heb gelezen heeft mij toch anders doen kijken naar haar.

Hoe langer ik naar die thumbnail kijk van die guruvideo van mascha, hoe erger het wordt. Vooral die doodse blik in haar ogen is echt eng als je te lang kijkt.

2 likes

Wow, nu wordt er dus gesuggereerd dat ik het verzin? Dat is dus echt niet waar.
Ja ik ben erg gepest en heb daar nu nog steeds erg veel last van idd. Maar ik verzin echt niet dat ze deze dingen heeft geschreven. Die stonden echt op de blog die ze als puber voor beautygloss had.

1 like

Nee daar heb je idd wel gelijk in.

Aww dank je. Lief berichtje. :slight_smile:

7 likes

Is het nu klaar met deze discussie? Allemaal ons plasje weer gedaan?

Wie is er #rauw genoeg om de vlog van vloggloss te bekijken en te vertellen welke huizen ze bekijken? En dan vooral welke locatie en prijsklasse enzo.

2 likes

Ik vind dit soort opmerkingen echt nog irritanter dan de discussie zelf. Blijkbaar is er behoefte om er over te praten want er wordt over gepraat. Dat jij het niet interessant vindt is jammer voor je maar dat heb je wel eens op een forum.

Ik zal me eens even rauw gaan opstellen en kijken.

49 likes

@Milkshake3
Ze gaan kijken naar een huis dat ze tijdelijk kunnen huren zodat ze dit huis kunnen verkopen en daarna een huis in Amsterdam kunnen kopen. (Wat misschien wel impliceert dat er veel cash in het huis zit, want anders zouden de meeste mensen toch iets anders kopen en dan dit verkopen.)
Ze krijgen een goede waarde voor dit huis. In Amsterdam gaan ze sowieso kleiner wonen. Jenkie jenkie over de prijzen in Amsterdam. Ze houd van nieuwbouw maar daar kan je dan pas over min. twee jaar in, vandaar dat ze waarschijnlijk wat langer gaan huren. Ze vindt het niet erg om ‘een beetje in een buitenwijk’ te wonen en ze gaan sowieso geen grachtenpand kopen van een miljoen. Dat ze eerst huren is ook voor huh eigen veiligheid. Ze willen het adres niet openbaar hebben terwijl ze er nog wonen.

5 likes

Vind het vooral grappig dat ze het na de woorden verkeerd uitspreken vlog zelf heeft over limonsello ipv limontjello (limoncello dus, voor de goede orde)

dank voor het posten, scheelt weer een bezoekje aan de site ha ha. En ja dat je op een beautysite tegenwoordig vanalles leest is zo, bedoel de schrijver bepaalt. Maar over bananen, haha

En over het huis van de foefjes, they LIKE their house now but they LOOOOOOOVE the house waar ze net zijn wezen kijken.

1 like

Mas laat ook nog even weten dat ze niet snapt waarom mensen vonden dat ze zo lang aan het verhuizen waren naar de bunker. Ze had een aantal weken van te voren alle spullen ingepakt en is in een dag verhuisd! (Verhuistip: tip voor verhuizen: verhuis in 1 dag!)

Tuurlijk Mas :rofl: ze zijn weken bezig geweest om 1 doos per keer mee te nemen.

PS dit huis is helemaal aangepast op hun stijl inclusief uitbouw.

1 like

En vervolgens stonden er na 3 maanden nog steeds onuitgepakte dozen overal in huis. :see_no_evil:

4 likes

Heh dit klinkt gewoon als het gedrag van 75% van de mensen op een middelbare school.

(Sorry wist niet dat de discussie klaar was)

1 like

het is een forum. niemand kan eisen dat een discussie klaar is.
behalve mods die zijn baas.

5 likes