Beutyblogtopic XL #2

Ik moet zeggen dat ik wel precies snap wat je bedoelt. Ik vind haar ook altijd, juist in die oude video’s, overkomen als een mean girl. Ook haar manier van praten, dingen verzinnen waar je bij staat en haar manier van doen. Ik wil niet zeggem dat ze een ‘pester’ is geweest maar ik zie wel een bepaald type.

3 likes

Klopt! Zeggen ze op het Viva forum ook dus dan is het zo

10 likes

Ach, dan kun jij ons mooi leren hoe je brood moet bakken toch

5 likes

Ja recepten oke, lifestyle oke, maar spon over bananen? Hoe krijg je het verzonnen. En dan niet eens een diy masker receptje erbij ofzo, of een funky chai latte banana weetikveel. Sowieso inspiratieloos, en dan ook nog eens over bananen.

Speciaal voor Serena

4 likes

Die foto van Sanneke staat nog steeds online. Heb de post geflagged want hij zou verwijderd worden toch?

1 like

Ik zie hem niet meer staan? Er staat ‘Weg’ in de post. Of bedoel jij iets/ergens anders?

1 like

Nah juist niet toch. Voor een meewerkende partner heb je speciale belastingaftrek e.d. Ik denk dat hij werknemer van de BV is of dat Mascha gewoon werkt en hij niet. (Hoewel misschien doet hij wel veel achter de schermen. Er zijn wel meer vloggers die zoo veel meer doen dan wij zien. Investeren in vastgoed bijvoorbeeld of trainingen geven.)

@quantum
Sorry voor deze Viva-post maar ik zie dat in de praktijk echt mega vaak gebeuren dus ik ben het daar wel enigzinds mee eens. Hoewel iedereen het alsnog zelf moet weten ofc. Je kunt ook mega goede huwelijksvoorwaarden laten maken waardoor je die draak van een ex-man drie poten uitdraait. :wink:
(Misschien ben ik Viva van binnen.)

1 like

Bij mij niet :slightly_frowning_face:

Dan zijn dan denk ik cookies ofzo, dus misschien je pagina eens refreshen oid? Want het kan niet zijn dat ie er nog staat als bij mij het bericht al aangepast is lijkt me :disappointed_relieved:

Wat jammer @anon69702710 ga je helemaal weg?

waarom? jammer!

Ga je weg door dit akkefietje?

He, wat jammer!

Waarom ga je weg? :frowning:️ Jammer!

@anon69702710 Neeeee :frowning:

Klopt! Maar hoe brengt zij haar lipstick aan? Op haar bovenlip lijkt het helemaal uitgeveegd ofzo

edit: oke had iets verder moeten lezen blijkbaar geeft ie niet genoeg kleur af op de bovenkant

1 like

Ik vind die fotos van Aranka altijd zo heftig, altijd die glimlach. Ik krijg er een beetje psycho vibes van :roll_eyes::no_mouth:

7 likes

Haar fotos doen me altijd hieraan denken

14 likes

Het schijnt dat als ze niet lacht, ze er raar uitziet (volgens haarzelf) omdat ze een grote overbeet heeft geloof ik. Ze weet dat deze lach wat extreem is, maar ze vindt dit beter dan haar mond dichthouden.

1 like