jeetje normale mensen hebben gewoon motivatie om de was te doen omdat 1. je anders kleding tekort komt en 2. het gewoon moet gebeuren omdat het anders een stinkende bende wordt. maar nee Mas koopt ff 10 nieuwe shirtjes erbij, want: minder gedoe met wassen
Dit wilde ik ook zeggen. Wat een ding, ik maak daar mijn vloer mee schoon. Heb ik zonder het te weten gewoon een heus fashion item in huis
Ik kan veracamillaās insta niet meer vinden⦠Ligt dat aan mij? Ik heb volgensmij nog NOOIT gecomment, dus het lijkt me sterk dat ze me geblokkeerd heeft?
Ik heb haar straks nog opgezocht dus ik denk dat het wel aan jou ligt⦠Ik volg haar wel, misschien maakt dat verschil
Ooit je insta gepost hier? Misschien heeft ze dat onthouden en je geblockt door dit topic.
Haha nee grapje. Maar wel vreemd! Ik kan haar ook nog gewoon vinden.
Hahaha dat zou wat zijn, sicke speurderskills. Maar ik post volgensmij (als ik al hier post) alleen maar positief (over Vera). Ik ga het wel even via youtube vragen, daar kan je niet geblokkeerd worden toch? Haha
Ā“Nu kun je op een makkelijke manier kennismaken met een wijncursus, waarin plezier, kennis en vooral proeven centraal staan. Wie weet heb je daarna zin in meerā¦
Cynthia gaat ook Basiscursussen geven!Ā“
Wisten we dit al?? Cynthia gaat dus ook zelf wijncursussen gevenā¦Ze krijgt wel snel deze kans na 1 cursus pff alles voor de reclame, kan ze lekker influencen
Ja dat had ik ook. Kijk nu altijd via het account van mijn kat
ijzer smeden als het heet is he
https://therongagency.com Aha! Ik vroeg me altijd al af wie die Max wasā¦maar dat is dus Mas dr agency
Ik weet ook niet of het aan mij ligt, maar ik word ook lichtelijk ongemakkelijk van hoe Serena op Maschaās instagram foto reageert. Ik snap dat mensen ruizies kunnen bijleggen etc. Maar dit komt echt over alsof ze graag vriendinnen wil worden ofz.
Max is ook Marije dār vriend en zij zijn vrienden met Mascha en Gregor, dus ik vind het niet echt een verdienste dat hij hen als klanten heeft. Lijkt me zelf vooral geen goed idee, om zaken en privĆ© zo te mengen, maar daar zullen ze wel over nagedacht hebben.
Ik ben trouwens sowieso even een zeikerd, maar is Rong geĆÆnspireerd op wrong of ligt dat aan mij dat het klinkt als the wrong agency? En nog meer zeiken, maar ik vind de tekst op de site ook niet lekker lezen/lopen. Maar goed, dat is echt mierenneuken.
Ik maakte hieruit op dat Max eerst haar agent was en dat ze daardoor vrienden zijn geworden. Omdat ze voor mij opeens zo uit het niets als vrienden opdoken in de vlogs. Maar het kan natuurlijk ook andersom idd.
Huh die zit toch bij Social?
Ja dacht ik ook. Ze had het altijd over Daan, haar manager. Maar misschien is dat weer iets anders dan een agentā¦
Haha net de wasmachine mevrouw!
Dat is alsof iemand die 5 noten op een viool kan spelen muziekles gaat geven
De nieuwe samenvatting is geweldig! Hardop gelachen om de gif met de help-roepende grekkor
Nou precies haha