Beutyblogtopic XL #2

Cynth was toch zo into hyge en lagom etc? Dit is vast de nieuwe levensstijl trend die ze nu aanhangt!

12 likes

Haha oh man
Misschien kan Cynthia de NL variant schrijven:
Gezellig.

3 likes

GezÀpig

7 likes

Dit doe ik al jaren!

1 like

Mascha is that you???

:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Nee, Mascha drinkt geen alcohol.

1 like

Nou hier had ik ook wel een boek over kunnen schrijven. Wtf zijn dit voor ‘trends’?

Haha die trends aka Scandinavische woorden voor hele normale gewoontes.

2 likes

Hahaha love this. Vooral gezien je gebruikersnaam :joy:

Ik vind dat Serena echt straalt in haar laatste woonkamertour video, zo fijn om te zien hoe goed het moederschap haar doet
 hoop dat ik het binnenkort ook zo mag ervaren!
(beetje jammer van de vreemde wending/spon op het eind van de video, maar goed)

3 likes

Mijn poes is naakt hihaho. Back to beuty: wat moet ik me voorstellen als Cynthia het heeft over de naweeën van de zomer? Komt dan de nageboorte? In de vorm van watermeloensalade? Zoveel vragen.

39 likes

Bah de visuals.

Ik zit allang niet meer aan die was te denken, maar nog wel steeds aan de smerig lelijke saddle bag van Vera. Ik zou dat kreng nog niet willen dragen als ik geld toe zou krijgen :joy:

3 likes

https://www.panview.nl/sites/default/files/styles/medium_2/public/field/image/Prioriteiten_.jpg?itok=cTvgKO2j

3 likes

SkĂżten - Het Zweedse ritueel van gelijktijdig loslaten van negatieve gedachten en je ontlasting.

69 likes

Jezus dat je tijd hebt om zulke dingen te bedenken. Misschien is mari gewoon limburgs en wil hij daarom niet posten in het FF talk topic

16 likes

45 likes

Fixed that for you.

8 likes

Cynthia zou beter in plaats van die wijncursus een spellingscursus volgen


Dat is niet waar haar hart ligt.

16 likes

Michella Kox doet ook mee.

Wat een ellende


43 likes