Beutyblogtopic XL #2

Hoe wist je dat er een nieuwe was? Mari is van Bloglovin dus weet nu niet meer wanneer er iets nieuws online is… #firstworldproblems

1 like

Ik volg hem op insta! Daar worden de nieuwe samenvattingen aangekondigd

2 likes

Mari is Max :thinking:

Die website is zo simpel, alsof die in een uurtje is gemaakt. Ik vroeg me al af waarom Max zo vaak in beeld is bij Marije haar video’s/kwart experimenten. En inderdaad, waarom zij best Friends zijn met de foefjes.

5 likes

Maar Marije en Max hebben een relatie toch? Daarom zijn ze zo vaak samen in de videos. Omdat ze samen wonen. Niet omdat Max de agent is van Marije

2 likes

Die Timberlands in de video? Dat zijn toch gewoon bergschoenen?
En good grief! Wat een steenkolen-Engels.

1 like

Huh omdat ze samen zijn…

Ik heb bij het NFF gewerkt er daar nodigen ze niemand uit die een film moet promoten. Al helemaal niet om eigen ‘minions’ over te halen. NFF gaat over de makers uit te lichten, maar niet voor de bekende bezoekers.

6 likes

Oh vet! Wist niet dat zij niet uitnodigen, maar dat vind ik alleen maar leuker.

1 like

Thanks!

1 like

Mascha heeft het er in de vlog over dat als ze straks in Amsterdam wonen, ze gewoon lopend of fietsend of met het ov naar afspraken kunnen. Ik vraag me af hoe vaak ze dat daadwerkelijk gaan doen? Als je in een buitenwijk van Amsterdam woont kun je toch ook niet overal lopend heen… En we weten allemaal dat Mascha al een hele tijd niet meer met het ov gaat

23 likes

Gaan ze in een buitenwijk wonen?

Hahahahah masha op een fiets jahoor.

13 likes

Ja ze zegt in diezelfde vlog dat ze misschien in een buitenwijk gaan wonen

Volgens mij was die fiets zelfs spon :stuck_out_tongue:

15 likes

Ja!!! Dat was toen in net het forum ontdekte. De fiets was spon en daarna heeft ze de fiets nooit meer gebruikt?

2 likes

Ohhh ik denk dat ik dan de hele dag rond ga fietsen in de hoop dat ik haar tegenkom. Mascha stuntelend op een fiets lijkt me prachtig.

2 likes

Ben ik de enige die dit helemaal niet zo erg vindt? Ik vind hem wel enthousiast en lief overkomen eigenlijk haha

Accent lijkt een beetje Amerikaans uit het zuiden of zo? :stuck_out_tongue:

1 like

Die foef weet wel de leukste effecten te vinden!

33 likes

Ik vond het ook niet zo erg. Vond het eigenlijk wel een leuke video. En ik hou niet eens van sneakers :sweat_smile:

Ik heb het gevoel dat mascha met een buitenwijk Oud-West bedoelt, aangezien ze zei dat ze echt niet per se in ‘het superdrukke centrum’ hoefde te wonen :joy:
En ‘de Overtoom is ook wel leuk, maar daar kun je niet parkeren…’
Ben zo benieuwd naar hun budget als ze de Overtoom als optie ziet en kijkt naar huizen voor meer dan 80m2…

5 likes