Beutyblogtopic XL #2

Mascha was wel al bekend.

Ik ken trouwens de helft, en dan nog zijn het allemaal wel een beetje … onderste laag BN-ers? Of heb ik dat nou helemaal mis.

Ik ben helderziend.

26 likes

Of extensions eruit trekken.

1 like

Ik ga sowieso kijken als rick brandsteder een keer goed gemept wordt :joy::joy:

18 likes

Hier moet toch een flink geldbedrag inzitten voor deze B-klasse BNers, anders doe je toch hier niet aan mee?

Ik zou niet onderschatten hoe intens graag sommige mensen met hun kop op tv willen… (maar ik neem wel aan dat ze betaald krijgen ja)

4 likes

Sinds uit is gekomen wat Barbie voor een seizoen kreeg, denk ik eigenlijk dat ze niet zo gek veel krijgen.

Ik denk dat barbie/haar manager gewoon niet slim was met onderhandelen. Plus dat ze haar aan een lijntje hebben gehouden.

5 likes

Ik vind eigenlijk dat er nog best bekende namen meedoen aan dat programma. Geen grote namen of zo, maar ik had veel minder bekende mensen verwacht.
Maar goed, dit zegt meer over mij misschien dan over anderen. :joy:

11 likes

Ik kan echt niet begrijpen waarom je vrijwillig mee zou doen aan zo een boksprogramma

9 likes

Die Serena en Mascha zijn weer vriendinnen :sunglasses: :crazy_face:

47 likes

Foef de Boef, ik ga stuk als ze die kiest :joy::joy::joy:

28 likes

gelukkig schrijft een van Masch der fans dat ze ‘super siked’ is hahahaha :sweat_smile:

4 likes

Tof dat Serena inhoudelijk en enthousiast reageert. Anna steekt daar echt bij af met haar inhoudsloze “Yas”. Sorry Anna, ik kan niet zoveel meer van je hebben.

29 likes

haha ja die reageert altijd zo, overal en bij iedereen. alles voor de followers

7 likes

Hahaha ik ga stuk om die namen van Sjereen voor Foef de Boef

1 like

En manisch dan?!?! Wat een random troep aan woorden. Klinkt een beetje als je strippernaam: straat waar je opgroeide plus naam van je huisdier.

Wat is jullie boxbijnaam als je je lievelingsfestival + naam van 1 van je huisdieren (fuck de andere) + je Chinese jaarhoroscoop beest neemt?

Groetjes, Vunzige Electra Geit.

70 likes

Castle TwigGoat.

(mede geit, high five)

4 likes

Pink Pepper Horse. Ja leuk…

3 likes

Ik heb geen huisdier, maar wel een droomhond en ik ben geen echte festivalbezoeker, meer losse feestjes. Maar ik vond de Huishoudbeurs voor één keer hysterisch.

Dus ik ben Huishoudbeurs Corgi Horse.

26 likes