Beutyblogtopic XL #2

Vettent!

Met al die opgespoten lippen, fijngemaakte neusjes, opgetrokken wenkbrauwen, geĂŻmplanteerde jukbeenderen en afgeschoren kaaklijnen, ben ik echt benieuwd waar ik straks mee in een bejaardentehuis eindig.

Hoe raar gaan deze mensen eruit zien als het verval echt inzet? Geen judgement, iedereen moet het lekker zelf weten, maar ik denk echt dat ik dan als Grijze muurbloem tussen allemaal leeggelopen Bassies zit.

55 likes

Dit is pas vet!

(het haar dan he)

8 likes

Ik vind haar haar echt prachtig zo.

Met ongeveer dit kapsel op een foto ben ik naar de kapper gegaan. En I wish dat het er zo ooit uit mag zien. Ik ben echt een kneus met haar.

3 likes

Ja mee eens!

Volgens mij heeft Josh haar lippen ook weer laten opspuiten

Was zo afgeleid door die lippen dat ik de tattoo in haar nek eerst niet eens zag :astonished:

3 likes

Oh bij ons zouden tokkies ook gewoon friettent zeggen volgens mij haha

Ik las in eerste instantie “Ik vind haar echt prachtig zo” en dacht dat je echt even keihard tegen de stroom inging hier :joy:

Wel eens wat haar haar betreft trouwens, dit is hoe mijn haar in theorie zou kunnen zitten, als ik er de skills voor had en de tijd voor zou nemen

Haar lippen doen me echt denken aan Bratz poppen van vroegah

image

27 likes

Gezever over het wel of niet delen van een niet pinterestig leven. Heel saai en langdradig.

3 likes

En dat ze dus ook echt niet kan wassen.
Die Gucci sjaal ziet een niet meer zo mooi uit
 (houd een vervilte wollen verwassen sjaal omhoog)

4 likes

Ik vind het goed dat het ‘echte’ leven gedeeld wordt, in plaats van een pinterest perfect life. Maar denk dat Mascha gewoon een probleem heeft met het hebben van spullen. Dat gaf ze in de vlog van vandaag of gisteren ook aan. Ben benieuwd hoe het in het nieuwe huis gaat. Waar ze dus ook minder ruimte zullen hebben

1 like

Ik ben ook zo benieuwd naar het nieuwe huis. Een soort extreme vorm van ‘je leven beteren’. Net zoals dat je goeie oven koopt en denkt voor altijd lekker te gaan koken. Ik noem dat ‘wat als-aankopen’, dat je denkt dat je verandert als je iets aanschaft. Nieuwe sportkleding is ook een voorbeeld.

23 likes

Eigenlijk wel een leuk idee voor een topic, welke aankopen je leven echt veranderd hebben (en welke waarvan je dat wel dacht, maar het niet gebeurde)

19 likes

Dat gevoel krijg ik ook een beetje bij het nieuwe huis. Zo van: ik ben niet gelukkig met al die zooi en te veel spullen om me heen, en groot huis = rotzooi (althans, zo redeneert Mascha) dus kleiner wonen. Net alsof dat alles ineens oplost

4 likes

Is er al een nieuw huis, ja? Ik volg de foefjes niet meer dus moet het doen met info uit dit topic, maar dit was me daardoor dus ontgaan. Kan iemand me snel bijpraten?

Ze hebben een huurhuis gevonden in Amsterdam waar ze tijdelijk gaan wonen zodat ze de bunker kunnen verkopen. Koophuis nog niet gevonden.

1 like

Ze willen dat huurhuis ook gebruiken, zodat ze niet meer in het huis wonen als het te koop komt. Dan zouden mensen haar adres weten.

3 likes

Ik vind het ergens ook wel weer mooi