Hahah nou ik had eerst iets anders getypt. Maar wil niemand op zn teentjes trappen.
Sorry aan alle Haarlemmers!
Oh nu mis ik deze tijden. Wat was ze een stuk meer relatable toen.
Haha ja als er 1 straat is waar je niet regelmatig langs wil komen met je auto is het de Overtoom wel.
Zegt ze nou gewoon Gregor ipv foefje?
Ze staat hier op een laag kastje, niet op de grond. Ik gok dat de middelste op ooghoogte hangt ongeveer
Hahah ik begrijp je! Het lijkt ook net alsof ze op de vloer staat
Ik vergeet altijd dat Mascha niet gewoon over straat kan omdat ze dan achtervolgd wordt door een horde fans.
Altijd hetzelfde inderdaad. Dit zijn gewoon āactiviteitenā die der reguliere mensch in zijn/haar vrije tijd om afspraken heen plant.
Maar nee, bij haar is het een āafspraakā en telt het waarschijnlijk ook mee in haar werkweek haha
Wow, als er een gratis fles sherry betrokken is en een reisje naar Spanje gewonnen kan worden is een recept van Cynthia ineens een stuk uitgebreider dan āmeng watermeloen feta en muntā
Dat toastje van vandaag is wel weer het andere uiterste
Haha exact wat ik ging zeggen. Ook die āik steek het in de sous videā alsof ze dagelijks dingen in een sous vide steektā¦
Een blogger is nu eenmaal snel expert
Lijkt me wel vermoeiend om jezelf zo serieus te nemen hoor pfff. Ik besef eens te meer dat ik zelfspot echt een heel prettige eigenschap vind.
Laat me raden: de ander 2 zijn zeker: naar de kapper en boodschappen (wijn) halen.
Hahah precies wat ik dacht. Pasfotoās maken moet bij mij snel even in de pauze tussen de āafsprakenā door
Rijbewijs aanvragen en lunchen met een vriendin. Over dat pas foto laten maken zegt ze nog: Tja dat hoort er ook gewoon bij.
Waarbij? Het exclusieve leven van een wijngodin?
Gewoon voor iedereen eens in de zoveel jaar toch of wat?
Wat heeft Cynt het toch drukā¦
Phoe, wat een drukke en vermoeiende dag toch.
Psh. Ik vraag me echt af of ze (ik pak bloggers en vloggers even in het algemeen) wel weten hoe makkelijk het is om dat soort dingen te regelen als je thuis werkt. Ik zeg echt niet dat thuis/voor jezelf werken an sich makkelijk is, maar ik werk fulltime op een kantoor en moet dan maar hopen dat de ene avond dat het gemeentehuis open is, ik daar terecht kan en het niet al vol zit. Tandarts? Huisarts? Ik moet er vrij voor vragen. Dat is zoveel makkelijker te regelen als je daar flexibel in kan zijn.
Tuurlijk, alles heeft voor- en nadelen, maar dit is gewoon echt irritant als je niet flexibel kan zijn in je werk. Lunchen met een vriendin doordeweeks? Ha. Grapjas. Zou ik ook wel willen, maar ik zit op kantoor.
Besef dat ik echt klink als een zure kantoortrut, haha. Dit is gewoon al langere tijd iets waar ik me aan erger, komt er even uit ;p Vind mijn kantoorwerk verder namelijk echt dikke prima.
Je hebt helemaal gelijk! Ik denk dat ze dit pas beseffen als de vlog/spon/blog bubbel uit elkaar barst en een echte baan moeten zoeken.
Ben het met jullie eens, maar ik vind wel dat er wat nuance in zit. Een vlogger/blogger/content creator of hoe ze zichzelf deze dagen ook noemen kan heus ook wel een echte baan zijn. Het irritatie puntje voor mij is gewoon dat ze het zo vaak laten voorkomen alsof ze een soort hoger doel dienen. Een zaligmakend beroep waarvoor wij dankbaar moeten zijn en waarin het logisch is dat ze uitgeblust en drukdrukduk zijn van hun dagelijkse afspraken zoals lunchen en fotoās laten maken. Daar kan ik me totaal niet aan relativeren.