Beutyblogtopic XL #2

Hahah ik ben op dit moment:

Het simpele leven van een bank-hangende katjes vrouw.

9 likes

Gaat die bubbel barsten? Tot nu toe is het gewoon steeds een verschuiving van content brengen geweest: bloggen met artikelen en af en toe een foto werd bloggen met plogs en vlogs, dat verschoof naar YouTube-kanalen en nu is het YouTube in combinatie met insta en daarna komt wel weer iets anders. Ik denk niet dat de bubbel gaat barsten, ik denk dat het meer is: kunnen de ouwetjes schakelen ja of nee

4 likes

Ook gewoon ā€œ kan je niet eens een auto hebbenā€ alsof je auto spontaan verdwijnt als je hem niet binnen 50 meter van de voordeur hebt staan.

Superinteressant artikel over parkeren in binnensteden trouwens: https://decorrespondent.nl/8716/de-oplossing-voor-bijna-alles-duurder-parkeren/524365882084-012b1d1e

3 likes

Ik weet niet of ze dat allemaal voor lief nemen, maar als dat zo is vind ik het terecht dat je je daaraan ergert!

(Ik ben zelf ZZP’er en sta er altijd bij stil wat een geluk het is dat ik relatief makkelijker kan schuiven met m’n planning. Zeker wanneer het gaat om huisarts/fysio dat soort zaken is het echt heel prettig dat je niet 3 formulieren hoeft in te leveren bij een manager om hier vrij voor te krijgen.)

3 likes

Cynt gaat los in de stories omdat mensen denken dat ze ieder ding opschrijft. Dat doet ze ook want anders vergeet ze het. Ze geeft aan hoeveel tijd ze nodig heeft voor een taak. Deze vergat ze:

Poepen :heavy_check_mark:ļø 3ļøāƒ£0ļøāƒ£

21 likes

Ze vergeet:

Stiekem meelezen op het Forum Feminarum

63 likes

ik ben ook begonnen met plannen, ik heb dat echt nodig want ik denk al na over dingen die ik drie weken later moet doen.
een week schrijf ik in de planner en daarin schrijf ik alles wat ik die dag moet doen. afspraken maar ook items die ik moet halen, een voorbereiding voor de volgende dag.
zo concentreer ik me alleen maar op wat ik die! dag moet doen. en niet wat ik morgen nog moet doen.

zo heb ik maandag een vergadering en daar heb ik een mededeling die maar in mijn hoofd blijft malen, Ik moet die dus vanavond opschrijven… want nog lang geen maandag!

Omdat Cynthia (zoals ze zegt) bijna tegen een burn out heeft gezeten snap ik dat ze alles in haar planner zet… waar de structuurjunkieplanner voor bedoelt is.

4 likes

oh wacht ze meld het in de instastories zie ik nu… ok… druk druk druk!! :hear_no_evil:

1 like

Er zijn mensen die een bullet journal hebben en daar zelfs in zetten of ze hun tanden hebben gepoetst en of ze de vaatwasser leeg hebben geruimd.
Dat is ook echt plannen om het plannen.

3 likes

wat zegt ze dan? groetjes een instaloos fossiel

en telt dat dan ook weer als taak?

2 likes

Haha ja er staan ook dingen voor het weekend op de planning die met Instagram te maken hebben :grin: ze had blijkbaar ā€œte horenā€ gekregen dat ze allerlei kleine dingen als taak/afspraak ziet. Dus ze ging uitgebreid vertellen waarom ze dat doet.

2 likes

In Mascha haar insta bio wordt ook niet meer social genoemd, maar dat ding van Max. Zou ze er helemaal weg zijn nu dan?

Beetje een Lingo letter logo.

Tot zover mijn nuttige bijdrage

38 likes

Lellik

3 likes

Lillek

4 likes

Ik vind het een hele rare naam? Dat betekent toch niks? Of zou het een afkorting zijn voor iets.

Ik lees het als ā€œwrongā€ …

1 like

:pensive: groetjes vanaf het sfeerloze IJburg. Ik zal Mascha de groetjes doen als ze naast me in de tram zit want van IJburg naar haar afspraak op de Herengracht fietsen is een hel.

8 likes

En zonder lijn 26 kom je niet eens van dat troosteloze eiland af…

3 likes

Led. potLOOD. :grin: