Ben ik te braaf of denk ik niet goed genoeg na? N-woord?
Nigger/neger.
Dat is in Amerika een beetje hetzelfde als hier in Nederland met kanker schelden.
Ah oké! Wist ik niet eens. Ben wel benieuwd naar die video/reden dan.
Ik denk toch wel dat het erger is, ik zou het eerder vergelijken met scheldwoorden/termen gelinkt aan de Tweede Wereld oorlog.
Huh, nou ja zeg
Het zal in geen 100 jaar gebeuren maar ik hoop dat als zij verhuizen naar hun kleinere appartement in Amsterdam, dat ze ons dan meeneemt in een purge door het huis heen. En dat ze dus daadwerkelijk met minder spullen over gaat naar het nieuwe huis.
Kleiner wonen = minder troep = spullen wegdoen voor je verhuist, toch Mascha? Lees je mee
Ik zou echt binge watchen als ze extreme declutter video’s gaat maken.
Daar ben ik ook bang voor
Of ze neemt een opslagbox waar ze alles in zet.
Ja en dan na 5 jaar gewoon alles wegkieperen omdat ze toch niet meer weet wat erin zit. Ze zei ook ooit dat ze bij 2 sportscholen een abonnement had tegelijkertijd maar bij geen van beide ging sporten.
Ja, Youtube geeft daar informatie over.
Ook over doorspoelen?
Nee, dat volgens mij niet. Volgens mij zien ze dan een soort ‘tijdlijn’ waar ze in kunnen zien welke delen in de video populair zijn. Zo kunnen ze zien welke content het goed doet en bij welke content/beelden mensen wegklikken. Dus het kan zijn dat jij doorspoelt, dan ziet de maker dat de content die jij wel hebt gezien populairder is dan content die je hebt doorgespoeld (en dus niet hebt gezien). Maar volgens mij kan hij of zij niet zien dat je dat door middel van doorspoelen hebt gedaan.
Oh ja klopt, heb je ook helemaal gelijk in. Maar alsnog haha
Klopt het ook dat youtubers pas advertentie inkomsten krijgen als je de hele video hebt gekeken? Of gaat dat per advertentie die je kijkt?
Dacht ooit te hebben gelezen dat het eerste waar is, en daarom kijk ik alleen de video’s van youtubers die ik echt leuk vind helemaal. Zoals die van Bonnie. Maar geen idee of het waar is haha
Een adverteerder betaalt bij video-advertenties per view. Deze kosten worden alleen in rekening gebracht wanneer de advertentie minimaal 30 sec. is bekeken of in z’n geheel als de advertentie minder dan 30 seconden duurt. Dus het is niet zo dat de Youtuber pas betaald krijgt als jij zijn of haar gehele video hebt gekeken, maar als jij de gehele advertentievideo hebt bekeken. Dan heeft tenslotte de adverteerder z’n doel bereikt en gebruik gemaakt van het bereik van de Youtuber.
Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Hoe weet je dit allemaal? Zelf een yt kanaal?
Iemand een een idee wat het nieuwe (spon?
) project van Vera zou zijn?
Ik dacht weer iets van een (make-up)tasje
Haha, nee. Ik ben de andere kant van de advertentie van de youtuber, zeg maar.
Omg kan het nu niet kijken want dan wordt m’n vriend wakker van het geluid (heb geen oordopjes nu) maar ga dit morgen zeker kijken! Ben heel benieuwd wat het is, heb dit filmpje nog nooit gezien 
Gregor speelt een spel om dingetjes van jezelf te leren, wat voor type je bent. We ontdekken dat hij misschien naakt voor een webcam wil, omdat ze het netjes vraagt. Dit maakt hem een Casanova (???). En dat klopt want hij kon op de middelbare school altijd alle meisjes krijgen die hij wilde!
Mr Casanova himself geeft daarna de tip dat een meisje indruk kan maken op een Casanova door hard to get te spelen. Dat deed Mascha ook. (Awwww.)
Daarna ontpopt hij zich in een stel foute toneelstukjes als romantische, afwachtende en coole player. Dit om meisjes voor te bereiden op onverwachte situaties.
Laat het achter in de comments als jij ook een Casanova bent. Doeggggg!