Beutyblogtopic XL #2

Iedereen opgepast voor Edinburgh Bunny Rabbit :sweat_smile:

3 likes

YES dat is precies waar de wereld op zit te wachten!!

:roll_eyes:

7 likes

Waarom nemen ze een huurhuis en geen koophuis? Of is het maar tijdelijk en willen ze gewoon heel snel verhuizen/hun eigen huis verkopen?

Omdat ze hun huis willen verkopen (collega van gregor doet dat) terwijl ze in dat huurhuis zitten. Dan krijgen ze geen meet & greet sessies in de Bunker.

5 likes

Rock Murdock the Dog, aangenaam

1 like

Ah ik heb Serena en Marshall vandaag gezien! Ze zagen er allebei echt cute uit

10 likes

Ik ben Wacky (Wacken) Dobby Snake een beetje zoals k3’s hippie shake.

1 like

Een collega van Gregor :roll_eyes:
Mascha is z’n enige collega volgens mij

En kan de freelance makelaar niet eens z’n eigen huis verkopen? Zo veel vragen

17 likes

Beautyplof

Jawel
maar dan zouden er allemaal fans komen en wordt het een meet en greet

1 like

Haha ik moest hier zo hard om lachen en heb dit aan mijn Zweed voorgelegd (want hoezo heb je hier een woord voor?) en hij zegt: it captures the deepest despair one can feel. Haha ja goed geprobeerd Sven om dit nog enigszins poëtisch te maken, maar dit moet toch wel veelvoorkomend tijdverdrijf zijn als je er een speciaal woord voor hebt. Hij zegt dat er ook een speciaal woord is voor masturberen terwijl je aan het schijten bent. Dat is echt next level en het lijkt me ook nog best moeilijk. Kan dat wel?

11 likes

Dat lijkt mij ook. En als het een 12 jarige minion is mag je aannemen dat die geen huis komt kopen. Maar goed
buiten dat snap ik wel dat ze zoveel mogelijk anoniem willen wonen. Daarom gaan ze volgens mij ook pas verkopen als ze in de huurwoning zitten.

1 like

Omg, disturbing wel

1 like

Wel duur die dubbele lasten. Misschien doet Mas daarom mee aan boxing with the stars :rofl:

1 like

Haar kijkers zijn vooral 18+ hoor :roll_eyes:

9 likes

Black cross sistah rabbit :joy:

Ik keek voor de grap die video van krikkel: maar die ‘slang’ die hij gebruikt?? Hoezo verandert hij in het engels in zo’n mislukte gangster?
Hij gebruikt ook echt zo vaak het woord sneakah, looove en thoough. Haha ik kreeg er een beetje bobs burgers vibes van ofzo?? Jammer dat het serieus bedoeld is alleen :joy:

Toch iets positiefs: wel mooi gefilmd :+1:

3 likes

North Sea Jazz Jimi Aap
niet echt intimiderend!

Ik wens Krek veel succes met z’n nieuwe sneakerchannel, de concurrentie is heel heftig

Uitdaging: wie houden jullie langer vol zonder te cringen, deze of Krek?

12 likes

My goodness waar trek je deze gekkie vandaan dan?! Hahaha wat erg

2 likes

Mijn aanbevelingen op YouTube zijn soms een beetje de weg kwijt :joy:

3 likes

Goatse