Beutyblogtopic XL #2

Vond het altijd wel heel leuk dat Massa vroeger zo bewust was met (seksuele) voorlichting. Hoor nu alleen nog af en toe "jullie weten dat ik daar altijd al zo open ben geweest HIHI insert dubbelzinnige burning man anekdote

22 likes

Ik word zo verdrietig van haar kledingkeuzes.

8 likes

Word je 32, krijg je als cadeau een ingepakte ballon van je man.

8 likes

Ik heb eigenlijk medelijden met Gregor in deze. Mascha probeert de hele tijd erin te wrijven dat hij oh zo’n casanova is en hij kijkt er zelf ook ongemakkelijk bij

2 likes

Hahaha ik heb nu deze in mijn hoofd https://www.youtube.com/watch?v=osBiKnS6D1s

(sorry geen idee hoe ik de video groot hier krijg)

2 likes

Nee dat is al een tijd uit.

In de nieuwe vlog van massa laat ze zien hoe ze 7 minuten lang tv kijken. (Of in ieder geval op de bank zitten voor de tv en over de tv praten) Zo kan ik ook wel vloggen.

3 likes

Dat vond ze zelf ook.

39 likes

Ik snap de kleur gewoon echt niet zo goed. Hoe de kleding valt vind ik al niet prachtig, maar ik vind de kleur haar zo ontzettend flets maken. Denk dat het met een wat meer knallende kleur als beter was geweest, maar ik vind dit haar echt geen goed doen.

18 likes

Hahaha hier moet ik wel om lachen

9 likes

Hahaha, zou ze met opzet ner op Dwlft geantwoord hebben? :joy: Ik moet er om lachen in elk geval

4 likes

Hahaha ja duh :roll_eyes::grin:

15 likes

:zipper_mouth_face::sweat_smile:

5 likes

Aranka heeft een sponpost van de HEMA interieurcollectie. Als ik moet tellen hoevaak ze iets '(heel) tof/leuk/mooi/gaaf vindt, ben ik morgen nog bezig.

Ik snap enthousiasme bij een gesponsorde post maar het ligt er zo intens dik bovenop. Ik denk nu juist meh dit is ongeloofwaardig
 zou HEMA dit echt gevraagd hebben?

2 likes

Die toneelstukjes zijn wel echt cringy om te kijken maar vond het wel goed dat ze dit toentertijd meer bespreekbaar maakte. Zij het waarschijnlijk spon/samenwerking, maar toch! Vind ze hier beide ook veel leuker (en volwassener!) overkomen dan nu steeds met dat fluffy/squishy/mintyshh gezeik en kinderachtig gedoe

3 likes

Volgens mij is het geen gesponsorde post!
Dat staat er niet bij in ieder geval (dus dan zou het verborgen zijn), en de fouten vielen mij ook al op. Fouten als “het plaid” en zinnen als: Trouwens, op alle kaarsen geldt trouwens nu de actie 3+1 gratis. zouden er toch hoop ik uitgehaald worden als het artikel nog nagelezen wordt door de opdrachtgever (behalve als ze willen dat het authentieker overkomt misschien
).
Onderaan staat wel: Dit artikel bevat affiliatie links , en die kun je gewoon zelf toevoegen, dus ik denk dat ze het gewoon op eigen houtje heeft geschreven en mensen enthousiast probeert te maken om op de links te klikken? En ik denk ook wel dat ze het echt leuk vindt.

Ik weet niet of het al besproken is hier, maar ik zie ons Willemijn steeds met haar Marley Spoon reclame op de youtube.
Ben blij dat ze nu echt wat meer eet dan kale pasta met een wortel.

4 likes

Huh de nieuwe mascha planner noemt mas “groen met zilver” ipv grassy fluffy green??

16 likes

Willen Mas en Gregor nou een alpaca-tattoo?

1 like

Haha goeie!