Beutyblogtopic XL #2

Yup, zeker waar hoor wat je zegt.

1 like

Ik kwam hier eigenlijk om te vragen of iemand weet wat de bedoeling nu is van Vera Camilla haar blog. Voortaan alleen weekvlogs dus zo te zien? Ze schrijft niet meer?

Dan moet jij ook het verhaal in zijn geheel vertellen. Daarna gaf ze aan dat het gewoon een stoeipartij was en haar vriend nooit iets zou doen wat ze echt niet zou willen

4 likes

Heb zelf ook vrij weinig zin in deze discussie. Maar vind het wel vervelend dat iemand vertrokken is doordat ze zich inderdaad niet meer op haar gemak voelde (ja dat is zo)

1 like

Jongens open dan ff een Kae Konspiracy topic en hou het hier alsjeblieft gezellig.

image

36 likes

Maar ik denk eerder wel relevant om het hier niet over te laten komen als iets anders dan het bleek te zijn

2 likes

Dat ja dankje

Ze gaf eerst aan dat haat vriend sterker was daarna waren wij bezorgd pas daarna gaf ze aan dat het om stoeien ging.

Sorry not sorry voor mijn bitchy opmerking nu ben ongesteld en moe en ik geef geen fuck. Maar kae heeft vaker zelf reacties uitgelokt en is vaak op een vriendelijke manier aangesproken. Maar kroop daarna altijd in een slachtoffer rol. Dit is een forum vol met no nonsens vrouwen en dan kan je reactiea verwachten. Jammer als je daar niet tegen kan maar je kan niey altijd de schuld bij een ander leggen en met het woord pesten gaan strooien.

Joejoe

42 likes

Ik bedoelde het ook niet op jouw reactie, maar ik vind het wel relevant dat mensen die de discussie toen niet hebben gezien hier wel de opheldering over de situatie kunnen meekrijgen. Daarmee wil ik me niet uitspreken over of ik ‘jullie’ reactie terecht vond of niet!

3 likes

Bedoel je mij? Dan mag je mijn naam ook wel noemen hoor.

Zo te lezen gaan we het niet met elkaar eens worden. Dat is prima. De toon van je berichten vind ik wel wat fel overigens.

2 likes

Ik vind het echt irritant dat Massa overal aan zit in de supermarkt

We kunnen trouwens de lijst met dingen die volgens massa naar poep smaken aanvullen:

• Durian ijs
  • magnolia cupcakes

Iemand nog aanvullingen?

14 likes

Ik verdraaide het niet als pesttechniek, ik noemde het alleen als mogelijkheid dat Kae daarom wellicht vertrokken was.

1 like

Oh volgens foef lijkt zijn kapsel ook op poep, dus misschien is poep soms iets goeds? Misschien mag iets op poep lijken, maar er niet naar smaken. Ik ga verder op onderzoek.

16 likes

Misschien verspreidt ze zelf ook wel poep bacteriën door alles aan te raken. :woman_shrugging:

8 likes

Poep is life :poop:

2 likes

Burning man?

6 likes

Mijn ogen tranen wel eens als iemand heel duidelijk gepoept heeft als ik een toilet opstap. Heb ik dan poep in mijn ogen?

18 likes

Dilemma op dinsdag.

• Poep in je ogen
  • tyfus aan je oogbal

0 stemmers

2 likes

Die cupcake toch

1 like

Hahahaha hoop het ook niet

2 likes