Beutyblogtopic XL #2

Wat jammer :frowning:

1 like

Ze heeft iig niet gereageerd op de vraag waarom ze weg gaat

Er zijn ook wat andere dingen voorgevallen, zoals dat anderen de zuigzoen in haar nek aanranding van haar vriend noemden.

7 likes

Als je mijn bericht bedoelt: het is geen speculatie dat dat is voorgevallen, dat is een feit.

Maar dat doe je toch zelf ook door te zeggen dat ze zich hier niet meer op d’r gemak voelde.

1 like

Komt dat serieus door anderen dan denk je? Het is toch maar net hoe je omgaat met reacties op een forum. Ik heb geen van beiden denk ik meegekregen, maar te zeggen dat ze zich ongemakkelijk voelde en dat dat niet tof is lijkt het een beetje alsof anderen mensen haar hebben ‘weggepest’ ofzo, door de manier hoe je het brengt. Das ook niet tof.
Ik zou niet weten waarom ze er niet meer is, wellicht komt ze nog terug. Altijd jammer als iemand weggaat maar het blijft hun keuze.

6 likes

Het is m.i. altijdeenbeetjevanallebei. “het is haar keuze” kanjebij alleszeggen, ook bij gepeste kinderen kun je zeggen"hoe je ermee omgaat is jouwkeuze", ja, maar dat wordt wel ook ingegeven door hoeanderen jou latenvoelen. Ja, iemandkan luchtiger kmet reacties omgaan, ja, anderen kunnen ook vriendelijker reageren.

14 likes

Yup, zeker waar hoor wat je zegt.

1 like

Ik kwam hier eigenlijk om te vragen of iemand weet wat de bedoeling nu is van Vera Camilla haar blog. Voortaan alleen weekvlogs dus zo te zien? Ze schrijft niet meer?

Je doet wel aannames. Dus vind het hypocriet dat je tegen anderen zegt dat zij niet mogen speculeren.

Ja en daar stond geen reden in. Zou bij wijze van ook door drukte kunnen zijn/gewoon geen zin meer. Maar het gaat me ook niet om of het klopt wat je zegt (wat dus indd ook een reden zou kunnen zijn), maar dat je anderen zegt iets niet te doen wat je zelf ook doet. Wat volwassener reageren zou je meer sieren trouwens, zo onnodig dit.

Edit; oh zie dat je je bericht verwijderd hebt inmiddels.

Dan moet jij ook het verhaal in zijn geheel vertellen. Daarna gaf ze aan dat het gewoon een stoeipartij was en haar vriend nooit iets zou doen wat ze echt niet zou willen

4 likes

Heb zelf ook vrij weinig zin in deze discussie. Maar vind het wel vervelend dat iemand vertrokken is doordat ze zich inderdaad niet meer op haar gemak voelde (ja dat is zo)

1 like

Jongens open dan ff een Kae Konspiracy topic en hou het hier alsjeblieft gezellig.

image

36 likes

Maar ik denk eerder wel relevant om het hier niet over te laten komen als iets anders dan het bleek te zijn

2 likes

Dat ja dankje

Ze gaf eerst aan dat haat vriend sterker was daarna waren wij bezorgd pas daarna gaf ze aan dat het om stoeien ging.

Sorry not sorry voor mijn bitchy opmerking nu ben ongesteld en moe en ik geef geen fuck. Maar kae heeft vaker zelf reacties uitgelokt en is vaak op een vriendelijke manier aangesproken. Maar kroop daarna altijd in een slachtoffer rol. Dit is een forum vol met no nonsens vrouwen en dan kan je reactiea verwachten. Jammer als je daar niet tegen kan maar je kan niey altijd de schuld bij een ander leggen en met het woord pesten gaan strooien.

Joejoe

42 likes

Ik bedoelde het ook niet op jouw reactie, maar ik vind het wel relevant dat mensen die de discussie toen niet hebben gezien hier wel de opheldering over de situatie kunnen meekrijgen. Daarmee wil ik me niet uitspreken over of ik ‘jullie’ reactie terecht vond of niet!

3 likes

Bedoel je mij? Dan mag je mijn naam ook wel noemen hoor.

Zo te lezen gaan we het niet met elkaar eens worden. Dat is prima. De toon van je berichten vind ik wel wat fel overigens.

2 likes

Ik vind het echt irritant dat Massa overal aan zit in de supermarkt

We kunnen trouwens de lijst met dingen die volgens massa naar poep smaken aanvullen:

• Durian ijs
  • magnolia cupcakes

Iemand nog aanvullingen?

14 likes