(Dit is ook maar een stom grapje, don’t hate me pls )
Wat een kakwoord. (Als in kakkerig, niet poep)
Serieus? Ik vind het eerder een tokkie woord haha
Vroeger was hier een CafetaRIA omdat de eigenaresse Ria heette.
Daar ontstond Mn liefde voor een goeie woordgrap.
On record is het trouwens Snackbar, Patat, Berenklauw en Pindasaus.
hahaha wij hebben een frieteRIA (klinkt beter dan een patateria, maar ben wel team patat sorry)
Haha die zit in het outlet in Roermond ook. Net als Chris Vis
Thanks, guys. Zin in frituur nu.
Vettent!
Met al die opgespoten lippen, fijngemaakte neusjes, opgetrokken wenkbrauwen, geïmplanteerde jukbeenderen en afgeschoren kaaklijnen, ben ik echt benieuwd waar ik straks mee in een bejaardentehuis eindig.
Hoe raar gaan deze mensen eruit zien als het verval echt inzet? Geen judgement, iedereen moet het lekker zelf weten, maar ik denk echt dat ik dan als Grijze muurbloem tussen allemaal leeggelopen Bassies zit.
Ik vind haar haar echt prachtig zo.
Met ongeveer dit kapsel op een foto ben ik naar de kapper gegaan. En I wish dat het er zo ooit uit mag zien. Ik ben echt een kneus met haar.
Ja mee eens!
Was zo afgeleid door die lippen dat ik de tattoo in haar nek eerst niet eens zag
Oh bij ons zouden tokkies ook gewoon friettent zeggen volgens mij haha
Ik las in eerste instantie “Ik vind haar echt prachtig zo” en dacht dat je echt even keihard tegen de stroom inging hier
Wel eens wat haar haar betreft trouwens, dit is hoe mijn haar in theorie zou kunnen zitten, als ik er de skills voor had en de tijd voor zou nemen…
Haar lippen doen me echt denken aan Bratz poppen van vroegah
Gezever over het wel of niet delen van een niet pinterestig leven. Heel saai en langdradig.
En dat ze dus ook echt niet kan wassen.
Die Gucci sjaal ziet een niet meer zo mooi uit… (houd een vervilte wollen verwassen sjaal omhoog)