Zó rauw
En prikkeldraad om je bovenarm en tribal!
Dat zou ook kunnen! Ik dacht gelijk aan een alpaca-planner
Ja, die tribal het liefst op de onderrug. Ik had een tijdje dat ik dat mooi vond. Thank god dat ik minderjarig was.
Omgz ja echt daarom dus. Sindsdien ook nooit meer echt het idee gehad dat ik een tattoo wil gelukkig.
Mascha krijgt echt vaak sneakers van Gregor. In de vlog van vandaag komt ze niet heel enthousiast over vind ik.
natacha oceanee love her haha snap dat de advertentie raar is 
ahahahah wooowww zonnetje rond navel had ik serieus nog nooit van gehoord… Niet best
Nee gek hè als je iemand een cadeau geeft dat jij leuk vindt ipv dat diegene leuk vindt.
Sorry kan me hier zo aan ergeren. Zij geeft hem toch ook een lipgloss.
Dit jaar heeft Mascha geluk, de schoenen passen niet. En ze gaan ook nog pizza eten in Florence voor haar verjaardag.
Vergeet niet de ballon, ingepakt in Intertoys papier!
Volgens mij is het wel een samenwerking! Zag em ook voorbij komen op een site waar je als blogger kan pitchen voor een campagne…
Als dat zo is dan heeft ze een gesponsord artikel geplaatst zonder dat te vermelden.
Ik hoop van niet, want ik schat haar toch wel hoger dan dat in! Maar het kan natuurlijk.
Nou inderdaad.
Ik ben benieuwd, wat had je nou ook alweer geleerd van je reis naar Spitsbergen Mas?
Hopelijk smaakt 'ie niet naar poep.
Ja je kon €50,- krijgen voor dat HEMA-artikel. Vreemd…
Maar eigenlijk vind ik het nog vreemder dat Aranka blogs schrijft voor zo’n ‘laag’ bedrag! In mijn ogen is zij echt wel een grote blogger, en had sowieso niet verwacht dat zij samenwerkingen zou doen voor minder dan €250,-
Aranka leest haar artikels nooit na. Ik volgde haar ooit maar werd knettergek van al die fouten en herhalingen.
Nee klopt, het staat altijd vol met fouten en kromme zinnen, maar als het een betaald artikel is mag je ervan uitgaan dat het in ieder geval nog door de klant nagelezen wordt?
Mwa niet altijd!
Ik ook
Je kan echt niet in je eentje de wereld veranderen, en heel veel mensen hebben ook geen zin om iets voor het milieu te doen, maar dit lijkt wel bijna een grap… naar Florence voor een avondje pizza, dat is toch gewoon schandalig…
Ik hoop da er een Spitsbergen, 1 jaar later oid komt! Vond het wel echt een interessant programma.