Beutyblogtopic XL #2

Ik vind het goed dat het ‘echte’ leven gedeeld wordt, in plaats van een pinterest perfect life. Maar denk dat Mascha gewoon een probleem heeft met het hebben van spullen. Dat gaf ze in de vlog van vandaag of gisteren ook aan. Ben benieuwd hoe het in het nieuwe huis gaat. Waar ze dus ook minder ruimte zullen hebben…

1 like

Ik ben ook zo benieuwd naar het nieuwe huis. Een soort extreme vorm van ‘je leven beteren’. Net zoals dat je goeie oven koopt en denkt voor altijd lekker te gaan koken. Ik noem dat ‘wat als-aankopen’, dat je denkt dat je verandert als je iets aanschaft. Nieuwe sportkleding is ook een voorbeeld.

23 likes

Eigenlijk wel een leuk idee voor een topic, welke aankopen je leven echt veranderd hebben (en welke waarvan je dat wel dacht, maar het niet gebeurde)

19 likes

Dat gevoel krijg ik ook een beetje bij het nieuwe huis. Zo van: ik ben niet gelukkig met al die zooi en te veel spullen om me heen, en groot huis = rotzooi (althans, zo redeneert Mascha) dus kleiner wonen. Net alsof dat alles ineens oplost

4 likes

Is er al een nieuw huis, ja? Ik volg de foefjes niet meer dus moet het doen met info uit dit topic, maar dit was me daardoor dus ontgaan. Kan iemand me snel bijpraten?

Ze hebben een huurhuis gevonden in Amsterdam waar ze tijdelijk gaan wonen zodat ze de bunker kunnen verkopen. Koophuis nog niet gevonden.

1 like

Ze willen dat huurhuis ook gebruiken, zodat ze niet meer in het huis wonen als het te koop komt. Dan zouden mensen haar adres weten.

3 likes

Ik vind het ergens ook wel weer mooi

Het lijkt me echt vreselijk om een probleem te hebben zoals zij heeft. En dan niet alleen de koopverslaving maar ook het feit dat zoveel merken en bedrijven je shitzooi opsturen waar je niet om gevraagd hebt. Ik hoop dat ze gewoon makkelijker gaat worden in het kiezen welke gratis spullen ze wenst te houden en welke ze direct doneert. Dan brengt ze ook minder in huis. Het is toch 9 van de 10 keer iets wat je eigenlijk niet wilt hebben.

3 likes

Jaa ze zegt altijd ook gewoon dat ze veel facetune en andere dingen gebruikt. Met het idee van dat ze alles op insta heel perfect wil houden. Voor de echte jessie mag je naar haar youtube kanaal, want daar is ze real. Dit is iets wat ze ergens een keertje in een interview zei.

Dus die foto is zó fake :joy:

Teske heeft dat destijds ook gedaan omdat ze geen make-up meer wilde ontvangen die op dieren werd getest geloof ik, heel netjes vond ik dat.

9 likes

Mascha en Gregor hadden van alles best wel veel. Veel koffiesmaken, veel potten pindakaas etc.

3 likes

Klopt! Een chemische peeling, zoals zij die in Utrecht doet, is echt heftig en doe je niet zomaar. Ik zat ook bij haar en ben gestopt, omdat ik het teveel pijn vond doen. Ik denk dat op het eten letten en dagelijkse verzorging veel beter is.

Denk dat haar puistjes ook door de eiwitten komen. Als ik iedere dag een shake neem wordt mijn gezicht een kraterlandschap. Dus ik doe het nu alleen op de dagen dat ik crossfit.

2 likes

Oh ik zit bij haar, maar bij mij heeft het echt een chemische oorzaak, (medicatie voor chronische ziekte) maar daarnaast let ik ook op mijn eten, slik de juiste vitamines en en verzorg mijn huid goed.

Ik zit vooral vanwege hyperpigmentatie bij haar, want sommige plekken gaan gewoon niet vanzelf weg. En ik voel de peeling na drie keer eigenlijk nauwelijks meer. Vind het alleen wel godsverschikkelijk duur. Maar ik heb me altijd zo slecht gevoeld om mijn afschuwelijke huid, zoveel pijn en onzekerheid. Dat het blije gevoel van een mooie huid het geld me zeker waard is

2 likes

voor iemand die compleet nieuwe outfits koopt voor elke terugvlucht is dat wel het laatste wat ze zou doen.

2 likes

@Roguee @Juuldie Ja mee eens, ze is hebberig en koopziek dus dingen op voorhand afslaan als het niet leuk genoeg is, is ondenkbaar. Zo triest en jammer

1 like

Dat had ik ook heel erg bij mijn huis, alles wat niet goed ging hing ik aan het oude huis en met de verhuizing zou alles beter worden. Nou niet dus, alleen de reistijd werd minder.

4 likes

Sowieso. Neem alleen al die kast met parfums. Parfums kun je echt niet eeuwig bewaren (hoewel ik een YSL parfum heb die 20 jaar oud is en nog lekker ruikt maar dat is geluk denk ik). In die kast staan sowieso meer dan 30 flesjes. Kies gewoon een paar lekkere en doe de rest weg. (Als het nu alleen met parfum was a la, maar ze heeft het met alles.)

Ik erger me ook aan iedere vlog weer die ‘oeh welke parfum zal ik op doen’ interactie. Boeit me niet want ik ruik toch niks via youtube.

30 likes