Nee, Mascha
Met Kees??
Waar kan ik een klacht indienen namens de alpaca commissie?!
Ziet er goed uit ja! Vind alleen altijd haar IG filmpjes zo overbelicht en onscherp, echt slecht.
Hahaha awww… Manies in die vlog van vandaag. Het is zo overduidelijk een poes met een bijsluitertje. Waarom aait Greg haar als hij helemaal boven haar staat en dan met zijn arm recht naar beneden? Ze raakt in paniek omdat ze niet kan zien waar die hand vandaan komt en wat hij gaat doen. Zou zoveel prettiger zijn voor die poes als ze haar gewoon op oogcontact zouden benaderen.
oh dit is echt zo zielig
Ze beseffen echt niet dat Manies het niet graag heeft op die manier 
Zelfs als je nog nooit een kat hebt gezien, zie je dat ze weg wil.
@Tobvit Ik vind het dan nog irritanter van Greg dat hij die signalen NIET kan lezen van dat beestje, omdat ze wel geïnteresseerd is. Ze is meer op haar gemak als ze even aan hem snuffelt en weet dat het oké is en hij aait haar gelijk weer op een manier waardoor ze vlucht.
@flamoes
Inderdaad, er is gewoon geen inlevingsvermogen op dit gebied.
Kunnen we Manis niet katnappen?
Hoe moeten ze die kat(ten) leren kennen…
Ze zijn altijd in een /vliegtuig/hotel/sportschool/amsterdam/
Denk dat de katten onderhand meer een band hebben met degene die bij hun thuis op de katten past
#geenhaat
Voor deze berichten hoop ik echt dat Mas stiekem meeleest en er wat van leert 
Knakken jullie ook de helft van jullie groene asperge eraf? AAARGH
Nee, waarom ?
Groene asperges moet je gewoon lekker grillen met wat olijfolie knoflook en kruiden. Niks knakken!!!
Maak ze wel eens voor mijn candlelight suppers je weet wel.
Knakken good heavens No!
Ik vond dat knakken wel heel satisfying, het knakte zo gemakkelijk. Echt een beetje hetzelfde gevoel als dat je van die beschermings bubbels gaat inknijpen, very satisfying
Omg ja dat knakken. Ze brak verdomme die halve stengel af… mAaR iS vEeL mAkkeLijKeR dAn SnijDen hoOwrRR !!!1!!1 #lui
Precies dat! Met een scherp mes het laatste houtachtige (touw volgens mas en krek) stukje eraf snijden et voila.
Hahah guys boeien hoe ze dr asperges kortwiekt? Ik vond dat knakken er ook super chill uitzien.
Ik knak ze dus ook altijd, maar wel tussen 2 vingers en er komt dus nooit een halve asperge los. Alleen een klein laatste stukje.