Beutyblogtopic XL #2

Ik zat naar de nieuwe video van Beautygloss te kijken, een “realistische” morning routine.
Mascha merkte dat haar kijkers weer een beautyvideo wilden zien, dus doet ze dit. Het is gewoon letterlijk de camera aanzetten wanneer ze haar make-up doet voor een gewone dag met afspraken, niets aan ge-edit. En onder het mom van realistisch heeft ze weer een nieuwe video.

Bij andere YouTubers komen uitgebreide Halloween tutorials voorbij en zij presteert het om dit aan haar kijkers voor te schotelen. Jammer dat ze niet wat meer haar best doet.

40 likes

Ik vind sowieso dat ze nog bar weinig moeite steekt in haar Beautyglossvideo’s. Ik snap dat haar vlogs haar hoofdinkomen zijn, maar ik heb nog steeds meer interesse in een make-upvideo, zeker rond deze tijd van het jaar. Weet nog dat ze die video had met die parels op haar gezicht voor Halloween, 't is verder not my cup of tea maar dat is wel de reden dat ik haar ben gaan volgen (an eternity ago).

1 like

Heeft ze geen zin in, teveel moeite. Lotte heeft nog altijd de leukste Halloween video’s.

Fun fact, Jessie maakt haar op in die video.

11 likes

Oh ja, ik kon me nog herinneren dat het een ander was! Niet dat het Jessie was, wooo.

Ik ook!

Da stukje over Manis in de vlog van Mascha vandaag vond ik zo schattig! Soms is dat gedoe met die katten in de blogs best irritant, maar het is duidelijk dat ze er echt helemaal dol op zijn <3

3 likes

Heeft iemand de laatste sessie Jeffrey Star drama gevolgd? Niet zo spannend verder, maar volgens Thomas Halbert (beauty YouTuber) heeft Jeffrey een soort van ‘compilatie video’ van andere beautybloggers die nare dingen zeggen. Nikkie zou daarin het n-woord gebruiken…

Ben ik te braaf of denk ik niet goed genoeg na? N-woord?

Nigger/neger.
Dat is in Amerika een beetje hetzelfde als hier in Nederland met kanker schelden.

Ah oké! Wist ik niet eens. Ben wel benieuwd naar die video/reden dan.

Ik denk toch wel dat het erger is, ik zou het eerder vergelijken met scheldwoorden/termen gelinkt aan de Tweede Wereld oorlog.

3 likes

Huh, nou ja zeg

Het zal in geen 100 jaar gebeuren maar ik hoop dat als zij verhuizen naar hun kleinere appartement in Amsterdam, dat ze ons dan meeneemt in een purge door het huis heen. En dat ze dus daadwerkelijk met minder spullen over gaat naar het nieuwe huis.

Kleiner wonen = minder troep = spullen wegdoen voor je verhuist, toch Mascha? Lees je mee :wink: Ik zou echt binge watchen als ze extreme declutter video’s gaat maken.

9 likes

Daar ben ik ook bang voor :pensive: Of ze neemt een opslagbox waar ze alles in zet.

2 likes

Ja en dan na 5 jaar gewoon alles wegkieperen omdat ze toch niet meer weet wat erin zit. Ze zei ook ooit dat ze bij 2 sportscholen een abonnement had tegelijkertijd maar bij geen van beide ging sporten.

Ja, Youtube geeft daar informatie over.

2 likes

Ook over doorspoelen?

Nee, dat volgens mij niet. Volgens mij zien ze dan een soort ‘tijdlijn’ waar ze in kunnen zien welke delen in de video populair zijn. Zo kunnen ze zien welke content het goed doet en bij welke content/beelden mensen wegklikken. Dus het kan zijn dat jij doorspoelt, dan ziet de maker dat de content die jij wel hebt gezien populairder is dan content die je hebt doorgespoeld (en dus niet hebt gezien). Maar volgens mij kan hij of zij niet zien dat je dat door middel van doorspoelen hebt gedaan.

2 likes

Oh ja klopt, heb je ook helemaal gelijk in. Maar alsnog haha