Beutyblogtopic XL #2

Klopt het ook dat youtubers pas advertentie inkomsten krijgen als je de hele video hebt gekeken? Of gaat dat per advertentie die je kijkt?
Dacht ooit te hebben gelezen dat het eerste waar is, en daarom kijk ik alleen de video’s van youtubers die ik echt leuk vind helemaal. Zoals die van Bonnie. Maar geen idee of het waar is haha

Een adverteerder betaalt bij video-advertenties per view. Deze kosten worden alleen in rekening gebracht wanneer de advertentie minimaal 30 sec. is bekeken of in z’n geheel als de advertentie minder dan 30 seconden duurt. Dus het is niet zo dat de Youtuber pas betaald krijgt als jij zijn of haar gehele video hebt gekeken, maar als jij de gehele advertentievideo hebt bekeken. Dan heeft tenslotte de adverteerder z’n doel bereikt en gebruik gemaakt van het bereik van de Youtuber.

4 likes

Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Hoe weet je dit allemaal? Zelf een yt kanaal?

Iemand een een idee wat het nieuwe (spon? :roll_eyes: ) project van Vera zou zijn?

Ik dacht weer iets van een (make-up)tasje

2 likes

Haha, nee. Ik ben de andere kant van de advertentie van de youtuber, zeg maar.

3 likes

Omg kan het nu niet kijken want dan wordt m’n vriend wakker van het geluid (heb geen oordopjes nu) maar ga dit morgen zeker kijken! Ben heel benieuwd wat het is, heb dit filmpje nog nooit gezien :sweat_smile:

Gregor speelt een spel om dingetjes van jezelf te leren, wat voor type je bent. We ontdekken dat hij misschien naakt voor een webcam wil, omdat ze het netjes vraagt. Dit maakt hem een Casanova (???). En dat klopt want hij kon op de middelbare school altijd alle meisjes krijgen die hij wilde!
Mr Casanova himself geeft daarna de tip dat een meisje indruk kan maken op een Casanova door hard to get te spelen. Dat deed Mascha ook. (Awwww.)
Daarna ontpopt hij zich in een stel foute toneelstukjes als romantische, afwachtende en coole player. Dit om meisjes voor te bereiden op onverwachte situaties.
Laat het achter in de comments als jij ook een Casanova bent. Doeggggg!

14 likes

Vond het altijd wel heel leuk dat Massa vroeger zo bewust was met (seksuele) voorlichting. Hoor nu alleen nog af en toe "jullie weten dat ik daar altijd al zo open ben geweest HIHI insert dubbelzinnige burning man anekdote

22 likes

Ik word zo verdrietig van haar kledingkeuzes.

8 likes

Word je 32, krijg je als cadeau een ingepakte ballon van je man.

8 likes

Ik heb eigenlijk medelijden met Gregor in deze. Mascha probeert de hele tijd erin te wrijven dat hij oh zo’n casanova is en hij kijkt er zelf ook ongemakkelijk bij

2 likes

Hahaha ik heb nu deze in mijn hoofd https://www.youtube.com/watch?v=osBiKnS6D1s

(sorry geen idee hoe ik de video groot hier krijg)

2 likes

Nee dat is al een tijd uit.

In de nieuwe vlog van massa laat ze zien hoe ze 7 minuten lang tv kijken. (Of in ieder geval op de bank zitten voor de tv en over de tv praten) Zo kan ik ook wel vloggen.

3 likes

Dat vond ze zelf ook.

39 likes

Ik snap de kleur gewoon echt niet zo goed. Hoe de kleding valt vind ik al niet prachtig, maar ik vind de kleur haar zo ontzettend flets maken. Denk dat het met een wat meer knallende kleur als beter was geweest, maar ik vind dit haar echt geen goed doen.

18 likes

Hahaha hier moet ik wel om lachen

9 likes

Hahaha, zou ze met opzet ner op Dwlft geantwoord hebben? :joy: Ik moet er om lachen in elk geval

4 likes

Hahaha ja duh :roll_eyes::grin:

15 likes