Aranka heeft een sponpost van de HEMA interieurcollectie. Als ik moet tellen hoevaak ze iets '(heel) tof/leuk/mooi/gaaf vindt, ben ik morgen nog bezig.
Ik snap enthousiasme bij een gesponsorde post maar het ligt er zo intens dik bovenop. Ik denk nu juist meh dit is ongeloofwaardig… zou HEMA dit echt gevraagd hebben?
Die toneelstukjes zijn wel echt cringy om te kijken maar vond het wel goed dat ze dit toentertijd meer bespreekbaar maakte. Zij het waarschijnlijk spon/samenwerking, maar toch! Vind ze hier beide ook veel leuker (en volwassener!) overkomen dan nu steeds met dat fluffy/squishy/mintyshh gezeik en kinderachtig gedoe
Volgens mij is het geen gesponsorde post!
Dat staat er niet bij in ieder geval (dus dan zou het verborgen zijn), en de fouten vielen mij ook al op. Fouten als “het plaid” en zinnen als: Trouwens, op alle kaarsen geldt trouwens nu de actie 3+1 gratis. zouden er toch hoop ik uitgehaald worden als het artikel nog nagelezen wordt door de opdrachtgever (behalve als ze willen dat het authentieker overkomt misschien…).
Onderaan staat wel: Dit artikel bevat affiliatie links , en die kun je gewoon zelf toevoegen, dus ik denk dat ze het gewoon op eigen houtje heeft geschreven en mensen enthousiast probeert te maken om op de links te klikken? En ik denk ook wel dat ze het echt leuk vindt.
Ik weet niet of het al besproken is hier, maar ik zie ons Willemijn steeds met haar Marley Spoon reclame op de youtube.
Ben blij dat ze nu echt wat meer eet dan kale pasta met een wortel.
Huh de nieuwe mascha planner noemt mas “groen met zilver” ipv grassy fluffy green??
Willen Mas en Gregor nou een alpaca-tattoo?
Haha goeie!
Zó rauw
En prikkeldraad om je bovenarm en tribal!
Dat zou ook kunnen! Ik dacht gelijk aan een alpaca-planner
Ja, die tribal het liefst op de onderrug. Ik had een tijdje dat ik dat mooi vond. Thank god dat ik minderjarig was.
Omgz ja echt daarom dus. Sindsdien ook nooit meer echt het idee gehad dat ik een tattoo wil gelukkig.
Mascha krijgt echt vaak sneakers van Gregor. In de vlog van vandaag komt ze niet heel enthousiast over vind ik.
natacha oceanee love her haha snap dat de advertentie raar is
ahahahah wooowww zonnetje rond navel had ik serieus nog nooit van gehoord… Niet best
Nee gek hè als je iemand een cadeau geeft dat jij leuk vindt ipv dat diegene leuk vindt.
Sorry kan me hier zo aan ergeren. Zij geeft hem toch ook een lipgloss.
Dit jaar heeft Mascha geluk, de schoenen passen niet. En ze gaan ook nog pizza eten in Florence voor haar verjaardag.
Vergeet niet de ballon, ingepakt in Intertoys papier!
Volgens mij is het wel een samenwerking! Zag em ook voorbij komen op een site waar je als blogger kan pitchen voor een campagne…