Beutyblogtopic XL #2

Als dat zo is dan heeft ze een gesponsord artikel geplaatst zonder dat te vermelden.
Ik hoop van niet, want ik schat haar toch wel hoger dan dat in! Maar het kan natuurlijk.

Nou inderdaad.
Ik ben benieuwd, wat had je nou ook alweer geleerd van je reis naar Spitsbergen Mas?

12 likes

Hopelijk smaakt 'ie niet naar poep.

34 likes

Ja je kon €50,- krijgen voor dat HEMA-artikel. Vreemd…

Maar eigenlijk vind ik het nog vreemder dat Aranka blogs schrijft voor zo’n ā€˜laag’ bedrag! In mijn ogen is zij echt wel een grote blogger, en had sowieso niet verwacht dat zij samenwerkingen zou doen voor minder dan €250,-

1 like

Aranka leest haar artikels nooit na. Ik volgde haar ooit maar werd knettergek van al die fouten en herhalingen.

2 likes

Nee klopt, het staat altijd vol met fouten en kromme zinnen, maar als het een betaald artikel is mag je ervan uitgaan dat het in ieder geval nog door de klant nagelezen wordt?

1 like

Mwa niet altijd!

Ik ook :disappointed_relieved: Je kan echt niet in je eentje de wereld veranderen, en heel veel mensen hebben ook geen zin om iets voor het milieu te doen, maar dit lijkt wel bijna een grap… naar Florence voor een avondje pizza, dat is toch gewoon schandalig…

Ik hoop da er een Spitsbergen, 1 jaar later oid komt! Vond het wel echt een interessant programma.

7 likes

Ja en haar vriend lust geen ā€˜buitenlands’ eten.

3 likes

Ze gaan toch gewoon een weekend (of midweek oid), niet een avondje om pizza te eten? Neem ik aan? Ik heb niet meegekregen dat ze echt alleen gaan om pizza te eten…

2 likes

Haha oooo ik dacht omdat ze voor las ā€˜pizza eten’, en vorige week oid een instagram story voorbij zag komen met Hella en Foef+Foef in een restaurant, dacht ik echt dat ze met z’n 3en naar Florence waren vertrokken voor een enkel diner haha. Maar een weekendje weg klinkt al logischer.

Ja maar het is zooo moeilijk om te bedenken wat je gaat eten. Dus dat is wel 8 euro waard.

:roll_eyes:

4 likes

Maar love haar gyros schotel though haha

Ik moet naar het opbiecht topic maar omg ik hou van die roti van knorr. KAN ER NIKS AAN DOEN!

10 likes

Hahaha ja ik vind het vooral gewoon irritant omdat het gewoon niet het echte recept is of er überhaupt bij in de buurt komt !!! Die ā€œrotiā€ is gewoon geen roti, en er zit überhaupt geen roti bij maar wraps…

10 likes

Huh ja. Gerda?

1 like

Ik laat elke week 4 maaltijden van hello fresh bezorgen en vind het echt fantastisch. Tuurlijk zou je zelf veeel goedkoper kunnen koken maar onderaan de streep denk ik niet dat ik echt duurder uit ben. Ik kom nu veel minder vaak in de supermarkt dus neem geen extra dingen mee en ik gooi minder weg. Daarbij vind ik elke dag bedenken wat ik moet koken wel een gedoe. :blush:

12 likes

Haha dan moet ik ook biechten want de knorr kip piri piri is mijn lievelings

2 likes

Je kunt natuurlijk ook gewoon ƩƩn keer per week boodschappen doen :stuck_out_tongue:

2 likes

Nou Gerda is niet met die naam geboren geloof ik.