Beutyblogtopic XL #2

Haha klopt! Maar waar ik dan vaak tegenaan liep is dat ik eten had gekocht, daar in de loop van de week geen zin meer in had en het lag te rotten in de koelkast. Of vlees uit de vriezer vergeten te halen, 1 ingrediënt vergeten en geen zin om terug naar de winkel te gaan etc… Ik zal toch niet de enige zijn die dat heeft? :astonished: Maar dit is pure luxe…dat weet ik. Maar ik word er blij van :grin:

8 likes

Perry_the_Platypus

20 likes

Haha ja op zich wel herkenbaar maar dan draai ik even wat dagen om.
Ik zet de hele weekplanning qua eten in m’n planner, inclusief ‘eten uit vriezer halen’. Ook een kwestie van gewenning denk ik, in het begin ging het ook wel regelmatig mis bij mij.
Als je blij wordt van deze luxe en het kunt betalen, helemaal prima toch!

1 like

Respect voor jouw discipline :hugs:

2 likes

Ik snap absoluut dat er een markt voor is hoor! Ik bestel zelf regelmatig bij Deliveroo of ga eten afhalen, dat is natuurlijk ook veel betalen voor iets dat je zelf veel goedkoper zou kunnen maken (en nog luier dan maaltijdboxen :sweat_smile: ) maar daar heb ik op dat moment dan gewoon geen zin in en dan is dat me dat extra geld gewoon waard. Ik snap dat er genoeg mensen zijn die het zo’n maaltijdbox ook waard vinden.

Maar in al die Marley Spoon spon stukjes wordt soort van weggemoffeld dat het nou eenmaal een stuk duurder is en dat vind ik onzin. Het is gewoon wel een stuk duurder.
Als je uiteindelijk niet duurder uit bent via Hello Fresh/aanverwanten , komt dat niet door Hello Fresh, maar omdat je minder onnodige andere spullen koopt die in principe niets te maken hebben met de maaltijd die je zou koken? En datzelfde geldt voor ingredienten kopen en daarna niet opeten omdat je van gedachten verandert.

3 likes

Daar heb je inderdaad helemaal gelijk in.

1 like

Gierige Gerda is haar instagramaccount en ze had hier een paar accounts, ze heeft best lang meegepost!

1 like

Cynthia?

8 likes

Nee, Mascha

Met Kees??

30 likes

Waar kan ik een klacht indienen namens de alpaca commissie?!

3 likes

Ziet er goed uit ja! Vind alleen altijd haar IG filmpjes zo overbelicht en onscherp, echt slecht.

3 likes

Hahaha awww… Manies in die vlog van vandaag. Het is zo overduidelijk een poes met een bijsluitertje. Waarom aait Greg haar als hij helemaal boven haar staat en dan met zijn arm recht naar beneden? Ze raakt in paniek omdat ze niet kan zien waar die hand vandaan komt en wat hij gaat doen. Zou zoveel prettiger zijn voor die poes als ze haar gewoon op oogcontact zouden benaderen.

62 likes

oh dit is echt zo zielig :frowning_face: Ze beseffen echt niet dat Manies het niet graag heeft op die manier :disappointed:

14 likes

Zelfs als je nog nooit een kat hebt gezien, zie je dat ze weg wil.

29 likes

@Tobvit Ik vind het dan nog irritanter van Greg dat hij die signalen NIET kan lezen van dat beestje, omdat ze wel geïnteresseerd is. Ze is meer op haar gemak als ze even aan hem snuffelt en weet dat het oké is en hij aait haar gelijk weer op een manier waardoor ze vlucht.

@flamoes :woman_shrugging:t2: Inderdaad, er is gewoon geen inlevingsvermogen op dit gebied.

11 likes

Kunnen we Manis niet katnappen?

31 likes

Hoe moeten ze die kat(ten) leren kennen…
Ze zijn altijd in een /vliegtuig/hotel/sportschool/amsterdam/
Denk dat de katten onderhand meer een band hebben met degene die bij hun thuis op de katten past
#geenhaat

10 likes

Voor deze berichten hoop ik echt dat Mas stiekem meeleest en er wat van leert :+1:

1 like