Beutyblogtopic XL #2

Knakken jullie ook de helft van jullie groene asperge eraf? AAARGH

14 likes

Nee, waarom ?

1 like

Groene asperges moet je gewoon lekker grillen met wat olijfolie knoflook en kruiden. Niks knakken!!!
Maak ze wel eens voor mijn candlelight suppers je weet wel.
Knakken good heavens No!

10 likes

Ik vond dat knakken wel heel satisfying, het knakte zo gemakkelijk. Echt een beetje hetzelfde gevoel als dat je van die beschermings bubbels gaat inknijpen, very satisfying

1 like

Omg ja dat knakken. Ze brak verdomme die halve stengel af
 mAaR iS vEeL mAkkeLijKeR dAn SnijDen hoOwrRR !!!1!!1 #lui

5 likes

Precies dat! Met een scherp mes het laatste houtachtige (touw volgens mas en krek) stukje eraf snijden et voila.

Hahah guys boeien hoe ze dr asperges kortwiekt? Ik vond dat knakken er ook super chill uitzien.

3 likes

Ik knak ze dus ook altijd, maar wel tussen 2 vingers en er komt dus nooit een halve asperge los. Alleen een klein laatste stukje.

2 likes

Ik ben cheapo, laat het einde er altijd aan zitten. Tegenwoordig heb ik niet het idee dat het nog houterig smaakt.
Noemde ze het knakken ook een lifehack doen? Of dat toch niet?

2 likes

Krijg een beetje een ‘flashback Mary’ idee bij deze foto van Vera.

2 likes

Ik moest denken aan:

image

Lekker toepasselijk tekstje ook, hahaha.

18 likes

Die lenette doet volgens mij ook echt al super lang aan youtube, maar is zij ooit echt ‘doorgebroken’? Ken haar eigenlijk alleen van horen zeggen

1 like

al jaaaaaaaren fan van!:wink:

1 like

Wie?

mariah gifje

5 likes

Haha dat meisje waar Vera naast staat. Haar naam staat er zelfs bij

Niet eens gezien joh. Maar dat is ook een youtuber?

Ja al heeel lang. Zeker al 9 jaar ofzo? Maar ze heeft iets meer dan 78.000 abonnees, dus niks spectaculairs.

Je zou zeggen dat ze dan vaker besproken wordt. Vlogt ze Engels of Nederlands?

Ja ik volg haar al heel lang, maar vind haar ontzettend irritant eigenlijk. Die is ook nooit doorgebroken.

Maar ze is ook gewoon verschrikkelijk saai en irritant. Content die ze maakt is qua kwaliteit blijven hangen in het jaar 2010. Vind het niet zo gek dat die niet echt een doorbraak heeft gehad.