Beutyblogtopic XL #2

Ik denk dat ze bedoelt dat ze hem niet in Excel gaat dissen

7 likes

Misschien had ze op EGF een account moeten aanmaken.

2 likes

Zie net op instagram dat Vera een kwastenset heeft ‘gemaakt’ in samenwerking met Boozyshop. Inclusief tasje :grimacing:

De eerste samenwerking waar ik enthousiast van wordt! Ik ga zeker even kijken

2 likes

Ik vind de set er ook mooi uitzien en heb ook wel een aantal kwasten van Boozy waar ik heel blij mee ben. Denk ook dat dit een goede samenwerking is voor Vera.

1 like

Kwastenset van Vera , uiteraard weer zo’n fletse kleur.
Loop er niet warm voor. Afgezien van de kleur zijn het gewoon de standaard boozyshop kwasten. En als je er een beetje voordeel uit wil halen, geen fangirl bent, en niet om de kleuren geeft. Zou ik zeggen haal een kwastenset van boozy zelf.

PS. Boozyshop heeft de prijzen van hun eigen merk ook ineens sneaky opgehoogd. Slim!!!

5 likes
15 likes

Vind haar er hier heel mooi uitzien.

11 likes

Vind het ook zo fijn dat die foto niet (of misschien een beetje maar ik heb daar geen verstand van) gephotoshopt is. Bijvoorbeeld dat stukje vel bij haar bh-band. Prachtige foto!

4 likes

Maar die Photoshopt nooit :joy: !!

1 like

:face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik ga stuk (onder mascha’s vlog)

38 likes

SOEHOEP

25 likes

'haha ben heeeeeel benieuwd of er de komende dagen een soepje voorbij gaat komen in de VLOHOG

4 likes

Echt een hele toffe Halloweenlook van Nikkie

68 likes

Wauw super vet! Wat een talent

3 likes

Toen met de persfoto’s van de Mascha x Josh V jurk was er wel heel wat gephotoshopt als ik me niet vergis!

1 like

18_zpspbaws7sf-e1428523481661

Hoe bedoel je???

31 likes

Geen idee of hier veel aan geshopt is, heb er echt weinig zicht op tenzij iemand er echt een ledemaat bij heeft.
Vind er haar hier ook echt zo mooi uit zien!

4 likes

Zo hey. Sindsdien is er bij Josh wel veel gespoten en getrokken.

8 likes