Beutyblogtopic XL #2

Uhhh wat heeft Mas hier met haar lippen gedaan? :thinking:

1 like

Ik weet niet wie Jayjay is, maar volgens mij bedoel je Rein van Duivenboden. Hij is wel 19 haha

Jaa dit is toch niet normaal meer? Al zou je ‘normale’ lippen hebben dan kun je je mond niet een zo krijgen. Wtf? Denk echt dat ze weer lipfillers genomen heeft. Voor dat programma misschien? Zodat ze er ‘beter’ uitziet?

Heeft ze al gevochten? Klap op haar lip gekregen? (Of gewoon een hele ongelukkige still icm haar lipfillers)

5 likes

Ik heb net die aflevering met Debbie gekeken bij De Slimste en ze doet het inderdaad heel goed, als het niet aan de tactiek van haar tegenspeler had gelegen, was ze vast ver gekomen

Het verandert inderdaad ook wel mijn beeld van haar :open_mouth:

2 likes

Dan heb je mijn duckface nog niet gezien. Nee even serieus, valt toch best mee dit? Ongelukkige hoek en moment van de foto.

13 likes

Kan alleen maar naar die knul kijken :smirk:

3 likes

Nou vind die onderlip best uit verhouding in vergelijking met haar bovenlip…

Centenbak

Die lippen lijken er wel opgeplakt :no_mouth:

_Potato_Head

28 likes

Haha, een meisje wat ik ken is op wijnreis en heeft een foto gepost met Cynthia. Zag Cynthia ook op posts reageren, super vaag.

3 likes

Weeeeeer op vakantie??

Ohja. Stom van me.

2 likes

Lijkt me best zwaar, dat al je hobby’s meteen werk worden :face_with_raised_eyebrow:

Ok zwaar is misschien overdreven, en ze doet het 100% zelf maar het lijkt me echt niet fijn/goed eigenlijk.

2 likes

Als ik kijk naar mijn wensen voor deze stedentrip, en als ik check welke stad in Nederland het hoogste cijfer op Zoover krijgt voor stedentrips, is Maastricht de meest logische keuze. Leuk en terecht ook dat Maastricht de Zoover Award voor de Beste Stedentrip van Nederland heeft gewonnen! Nu nog even uitzoeken welk hotel ik ga boeken en wat ik allemaal ga doen, maar dat wordt natuurlijk geen enkel probleem. Waarschijnlijk ga ik in november die kant op en combineer ik een Maastricht citytrip met een paar bezoeken aan wijngaarden in de omgeving. Want er wordt prima wijn gemaakt in Zuid-Limburg!

Dit komt van Cynthia.nl. vroeg me af of het spon is voor Zoover, omdat t 10* wordt genoemd. En is de rest van het artikel is dan bedelen om spon voor een wijnreis naar Limburg?

7 likes

Zijn niet alle wijnreizen van haar #spon, #uitgenodigd, #gekregen??

1 like

Haha ja ! We zullen zien of ze in november met Z.oo.ver opeens op werkreis mag

Er staat ‘advertorial’ bovenaan, maar dat zag ik ook pas nadat ik las dat iemand dat zei in de comments. Had er zelf ook overheen gelezen…

1 like

Ja, over spon gesproken. Een lange reis met Willem staat op het program volgend jaar. Ik voorspel je nu al dat er bedeltweets gaan komen. Begindatum: 1 januari 2019.

4 likes

serena heeft 3 beautyartikelen gepost de afgelopen 3 dagen, en allemaal leuk en uitgebreid ook nog. chapeau! ben weer helemaal fan :+1: ik hoop dat ze het volhoud!

11 likes