Beutyblogtopic XL #2

Toen Josh nog een andere neus had.

22 likes

en lippen volgens mij?

1 like

weet iemand wat hier aan de hand is?
Er staan ook wat comments onder die net niet zeggen waar het over ging… Nieuwsgierig :yum:

4 likes

Haha ja ik zie dat verder ook niet! Maar Toeps had toen een hele samenvatting gemaakt met alles wat nep was aan die foto’s. Dat staat me nog bij :stuck_out_tongue:

1 like

Elke keer als ik dit jurkje zie schiet ik in de lach omdat ze ooit bedacht hadden dat mensen dit gingen kopen voor 90 euro.

23 likes

En altijd dragen, voor alle gelegenheden!
Draagt ze het zelf ooit nog btw?

3 likes

Ik zag dat gedrocht een keer voorbijkomen deze zomer tijdens een van de weinige keren dat ik een vlog keek.

2 likes

Ik dacht even: ‘alleen als poets doek’. Nja, best een optie voor 90 euro😂

1 like

Zag net een video waar iemand het had over lazy content dat veel youtubers doen en moest gelijk en veel nederlandse beauty youtubers denken.
https://youtu.be/7BxHB169dJs

2 likes

Politieke correctheid ook niet blijkbaar :no_mouth:

10 likes

Snap het echt niet dat ze reclame maakt voor die maaltijd vervang troep. Zou gewoon verboden moeten worden. Jezelf uithongeren en dan veel geld uitgegeven aan vieze maaltijdvervangers. Daar wordt toch niemand gelukkig van.

3 likes

Mascha eet “overweldigend veganistisch”, zegt ze in haar laatste vlog. :sweat_smile:

72 likes

30 likes

Als ik op Cynthia haar blog kijk (doe ik één keer in de drie maanden) lijkt me ook echt geen enkel artikel me intressant? Letterlijk bij alles denk ik: saai, saai, oh! nee ook saai… Daarbij gebruikt ze ook voor veel blogs dezelfde foto waardoor het allemaal dezelfde content lijkt. Zij kan hier toch nooit van blijven leven op deze manier? Verwonder me hier echt over.

7 likes

Ja is ook wel zo, heb het weggehaald. :slight_smile: Niet goed over nagedacht.

1 like

Maar is dit niet meer omdat ze zelf altijd zegt dat ze bepaalde dingen verkeerd uitspreekt of niet snapt omdat ze Russisch is?

Heeft vooral met hoe Massa is te maken, niet met de gehele Russische bevolking.

1 like

Ze zegt het de laatste tijd niet vaak meer, maar het was ooit een gevleugelde uitspraak van haar. Kan me wel voorstellen dat het niet chill is als mensen dingen ophangen aan afkomst.

Maar goed, daar komt het “grapje” dus vandaan. :relaxed:

Haha ik kijk een video van Sanny over minimalisme, comment van Mascha, koningin van het minimalisme:

‘Super leuk interview! Mooi antwoord over fashion. Ik vind ook dat je dit soort dingen kan splitsen - als je bijvoorbeeld werkt met fashion/beauty (ahem…) dan kan je er ook heel bewust voor kiezen om dat als ‘werk’ te zien, want daar heb je gewoon wat meer voor nodig. Of vind je dat je het door moet trekken naar je werk? Want ik kan me voorstellen dat dit ook nadelig kan zijn (denk aan een BN’er die elke rode loper met dezelfde jurk aan komt, werk is werk…) x’

:roll_eyes::no_mouth: Ze heeft dus gewoon wat meer nodig voor werk.

28 likes

Zo lang onze Mas maar hebberig kan graaien en consumeren.

4 likes

De meeste huren idd gewoon iets voor op de rode loper.

2 likes