Ik verdraaide het niet als pesttechniek, ik noemde het alleen als mogelijkheid dat Kae daarom wellicht vertrokken was.
Oh volgens foef lijkt zijn kapsel ook op poep, dus misschien is poep soms iets goeds? Misschien mag iets op poep lijken, maar er niet naar smaken. Ik ga verder op onderzoek.
Misschien verspreidt ze zelf ook wel poep bacteriën door alles aan te raken.
Poep is life
Burning man?
Mijn ogen tranen wel eens als iemand heel duidelijk gepoept heeft als ik een toilet opstap. Heb ik dan poep in mijn ogen?
Dilemma op dinsdag.
- Poep in je ogen
- tyfus aan je oogbal
0 stemmers
Die cupcake toch
Hahahaha hoop het ook niet
Die ene verjaardag cupcake
Plottwist: Massaâs poep ruikt naar cupcakes.
Massa geeft Tat een fles 70% alcohol iets (kunnen we Wil hier een shot van laten nemen) uit een DOODHOOFD fles want die is âSo Prettyâ
Huh.
Ze had ten tijden van de cupcakegate nog geen bovenlip gekocht, maar deze stond opgeslagen als Anus mond op de beutyblogtumblr, toepasselijk.
Ik ken Kae helemaal niet goed en ook de reactiesniet waarover je het hebt (hou dan je mond ella, ja oke) maar in zân algemeenheidvindik dit wel meer klinken als âwij zijn gewoonzo enalshet je niet bevalt is het je eigenprobleemâ en datkan dat het zo is en dat vindik dan wel jammer
Sorry, dit is totaal random en off-topic, maar ik ga echt stuk om je spatiebalk-problematiek
hahaha jaik kan ook echt niet serieus genomen worden met zulk getyp he eigenlijk
Je mag mij een pb sturen als je wilt weten hoe en wat. Maar omdat het topic nu al verder gaat en niemand nog zit te wachten op een reactie ga ik hier nu niet verder op in.
Oh nou sorry dat mensen het saai vonden worden ik hou erover op
haha jemig, eigenlijk vindik het nogal een vreemde reactie. Wow sorry dat ik de memo heb gemist dat ik niet meer mocht reageren als het raakte aan een eerder onderwerp. Als niemand op een reactie zit te wachten had je ditook directin pb naar mij kunnen schrijven? Nu moet je mij nog wel afkappen, want daar zaten mensen danwel nog op te wachten? ik snap het eigenlijk niet.
ik ben in ruziezoekstemming blijkbaar. ook ongesteld.
somswelsoms niet
nou