Ja maar Mascha zei toch ook al dat ze echt nachtmerries had gehad over dat ze spullen weg ging doen en of ze dan nog wel genoeg had…
Mascha kan gewoon haar kinderdroom van een mega inloopkast vol kleding en beautyproducten niet aan de kant zetten.
Haha ik denk dat de meeste mensen juist nachtmerries krijgen van die hoeveelheid troep.
En de schuld bij je werk leggen is inderdaad al helemaal makkelijk. Dat hoarden is voor effe leuk, maar ik ken geen enkele blogger of beautyredactrice die zo vasthoudt aan spullen als Mascha. Testen, mening vormen en doorgeven aan vrienden of familie, tenzij je een nieuwe holy grail hebt gevonden.
Ik denk het eigenlijk wel ja!
Het is toch vooral een boek voor fans en ik denk dat veel mensen die het om die reden kopen (in preorder, via hun eigen site) daar wel echt waarde aan hechten/dat leuk vinden?
Nouja Debbie’s volgepropte huis is ook een geval apart haha
Haha dit is zo’n grap. “Nee ik ben echt heel goed en bewust bezig met duurzaamheid en minimalisme!! Behalve als ik spullen nodig heb voor mijn werk. Wat, laten we wel wezen, eigenlijk altijd is, want: influencer aka reclamebord voor wat voor merk dan ook!!! Maar niet zeiken, want ik doe het voor mijn kijkers hoor!!”
Sorry beetje zuur haha maar ik kan dit echt niet uitstaan. Ook die ‘oprechte’ vraag: vind je dat ik het door moet trekken naar werk? Nee heus meid je hoeft niets! Maar zeg dan ook niet dat je zo begaan bent met het milieu en duurzaamheid. Zo dom dit haha. Oke ik stop.
Welke video is het?
Als je er langer over nadenkt is het sowieso vrij idioot dat iemand als Cynthia workshops over structuur geeft en dat mensen daar dus blijkbaar ook nog flink geld voor neerleggen. Haar baan bestaat voor de meerderheid uit dingen die anderen in vrije tijd doen (en elke hobby wordt zo snel als mogelijk onder de baan geschaart. Neem bijvoorbeeld het wijngedoe), ze levert al langere tijd vrij matige kwaliteit en lijkt relatief veel vrije tijd te hebben. Desondanks heeft ze veel stress en meerdere keren tegen een burnout aan gezeten (waar ik prima begrip voor op kan brengen, kan de besten overkomen). Maar om vervolgens van planning en structuur je handelsmerk te maken en anderen voor flink geld tips te geven vind ik toch elke keer weer apart.
Ja, omg dat was ook echt super erg in een video van haar dochter gezien. Vind Debbie er altijd super verzorgd uitzien (stijl soms wat minder) en had zo’n troep ook echt niet verwacht.
Oh mijn God. Bij ongeveer het derde woord las ik het automatisch al in Cynthia stem. Kon gewoon niet anders en jaaaahoor haha
Is dat zo? Ik kan me herinneren dat ze een keer een video had opgenomen met een Russische YouTuber? Dan zal ze toch heel aardig Russisch spreken lijkt me.
Ik zou het tof vinden als er eens een BN’er was die wel gewoon dezelfde jurk aantrekt naar meerdere events. Misschien net iets anders gestyled. Om een soort van statement te maken.
Volgens mij spreekt ze inderdaad goed Russisch. Geloof dat ze in een vlog ook eens met haar oma aan de telefoon was ofzoiets. Heb het haar in elk geval wel vaker horen spreken.
Tiffany Haddish heeft dit in Hollywood gedaan, een $4.000 Alexander McQueen.
V.l.n.r. Presenteren Saturday Night Live, Oscars en première Girls Trip
Klopt ja! Vind ik sowieso een prachtige vrouw!
Ja ! En Kate Middleton ook.
Of 1 van haar dochters draagt haar kleding. Vind ik ook zo leuk!
Vind het eigenlijk ook belachelijk dat iemand ooit bedacht heeft dat het not done is om je jurk vaker te dragen op een evenement
Maxima