Scheelt ook wel dat je op deze idd mooie foto niet die vreselijke toon & doorgaans kinderachtige stem hoort. Oke, nu wel in mn hoofd.
Dat laatste denk ik. Geleerd van Annic.
Ik vind dit serieus zo’n leuke foto dat ik voor het eerst iets op instagram geliked heb van hem haha. Maar ik vind hem echt heel erg gaaf! Hij staat er echt goed op, Mascha ook.
Woow, hij staat er goed op!
Ik vind hem ook echt 100000x aantrekkelijker geworden na de haartransplantatie.
Iemand al de Halloween tutorial gezien van Mascha? Is die echt zo slecht als hij eruit ziet?
Net niet, zoals we gewoon zijn.
En zeker wanneer je dit vergelijkt met Nikkie. Wat een talent heeft zij toch.
Jaaaa. Die vouwen in het gezicht bij de demon look waren echt bizar. Ik dacht echt dat ze met latex ofzo had gewerkt.
Hoe langer ik naar deze foto kijk, hoe vreemder ik hem vind? Zo gemaakt ofzo en die tong zo gek? Die van Gregor vind ik wel oprecht leuk!
Ja dat is ook wel waar. Lachfoto’s zijn ook super lastig denk ik.
Ik vind lachfotos al snel een beetje nep, maar deze van Mascha lijkt nog wel redelijk echt
Ik begrijp die knapste jongen van school-opmerking nu wat meer
Ze zijn lekker gek toch
Ik ben wel eens benieuwd of een goede fotograaf en wat subtiele fotoshop mij ook knap kunnen maken op een foto. Ik zie er normaal altijd lichtelijk trollig of geretardeerd uit op foto’s. Dit lijkt me ook niet geheel waarheidsgetrouw.
Hij lijkt nu meer op zn pa! Die kon je zien in dat bruiloftsfilmpje.
Hahaha lichtelijk trollig. Daar moest ik wel om lachen.
Een goede fotograaf kan heel veel doen! De juiste pose en hoek is zo belangrijk voor je hele uitstraling en gezicht, evenals goed licht. Photoshop hoef je dan niet eens te gebruiken
Ik kwam speciaal even hierheen om de reacties te lezen op Mascha’s Halloween video. Man man man wat ziet die thumbnail er al slecht uit en heb nog geen eens de video gezien. Ik vind dat je je hier wel echt kunt zien dat Mascha op dat gebied met de make-up video’s echt een beetje stil is blijven staan ofzo
Weet niet meer wie het laatst zei maar wow op die rechterfoto lijkt ie inderdaad echt enorm op Reece van masterchef
Ik vind Gregor met dat naar voren gekamde haar en die ringen dus juist nog meer douchebag als voor de haartransplantatie. Misschien ook die hele act als popi jopi sneakerfreak eromheen, zo vol van zichzelf.
De Halloweenvideo van Mascha vond ik weinig soeps haha, moest wel gelijk weer denken aan een video van een paar jaar geleden, waar ze werd opgemaakt door Jessie! Die vond ik toen echt leuk om te zien.
Ik vind het bij dit soort dingen altijd zo duidelijk dat Mascha maar wat doet en het spontaan erop kwakt terwijl ze bezig is. Van nep wonden is echt nog wel wat te maken. Of blauwe plekken met een beetje oogschaduw. Maar dit… las in de comments dat iemand vond dat het leek alsof dr gezicht onder eten zat en daar lijkt het idd nog meer op. Heb een beetje door de video geskipt dus weet niet of ze ook toegeeft dat het spontaan is, maar zou me niets verbazen als ze doet alsof dit een uitgedachte Halloween “look” is.
Edit: ja I know lekker zuur dit verhaal maar vind dit voor iemand die al jaren op YouTube zit en in totaal bijna 1 miljoen abonnees heeft echt weer zoveel luiheid uitstralen