Beutyblogtopic XL #2

Oeii… Ik dacht dat dat van Aranka een before/after foto was.
Zo van; “links ad ik nog chips en droeg ik verhullende kleding” (en nu een half jaar later - 10 kilo) “Met dit chemische sapje pas ik weer in mijn favoriete jurkje!” :see_no_evil:
Besef pas na haar insta gekeken te hebben dat t linkse plaatje ook een daadwerkelijk recente spon is.

10 likes

Ik heb de vlog stilgezet om even hier te gaan kijken of iemand hier iets over had gezegd hahaha :joy:

1 like

Hahaha ik weet niet zeker of je dit als woordgrap bedoelde of dat het gewoon een fout is, maar ik vind hem heel grappig!

27 likes

Wat een lelijke belichting en waar is haar nek?

Ja klopt. In haar weekoverzicht.

En in haar stories volgens mij

In de eerste paar minuten van mascha’s vlog van 20 oktober zie je wel echt goed haar drang naar bezit. ‘allerlekkerste toetje’ oid heet de vlog.

Ja! Super bizar!

Maar ik vraag me ook af in hoeverre ze dat inbeeld en misschien doet alsof om dan een special snowflake te zijn. Ah kijk mij paniekerig worden van minimalisme!

1 like

Iemand die MasterChef Australia nu kijkt ook op Net5 steeds? Kandidaat Reece doet me denken aan ons Foefje :scream:

1 like

Hahaha ja snap wel wat je bedoelt, maar ik ben gek op Reece en niet op foef

Begin ik weer over die katten van de foefjes maar ik snap wel waarom Siem een kater is met autoriteit problemen af en toe. Gaan ze dat beest aanhalen (“spelen”) terwijl hij een meter hoger dan Mas en Greg op een kast zit. smh.

2 likes

Ik denk dat 9/10 mensen met huisdieren gewoon geen idee heeft. Als je een hond hebt is het vrij normaal dat je daarmee op cursus gaat, die hond opvoed en leert hoe je met jouw hond moet omgaan maar als je een kat of een konijn hebt ben je best een uitzondering als je hierin verdiept. (Ik weet dat het op het forum anders is.)
Eigenlijk zou hier meer algemene bekendheid over moeten komen.

Mascha zegt trouwens in haar vlog dat ze de Houthavens heel leuk vindt. Als ze daar echt gaat wonen ben ik best wel jaloers want ik woonde daar eerst op kamers, maar no way dat ik daar een huis kan betalen. (Anders was ik er blijven wonen.)

Als zij echt in Amsterdam gaat wonen lijkt me dat trouwens wel problematisch voor de privacy. Ik neem aan dat meer mensen de plek dan wel herkennen/je moeilijker kunt verbergen waar je woont.

3 likes

Ja klopt! Ik bedoel meer met dat ze er zelf altijd heel geheimzinnig over is maar misschien is dat inderdaad anders als ze in Amsterdam woont.
Toen ze in New Babylon woonde had ze blijkbaar wekelijks (dagelijks?) mensen die aanbelden.

Er zijn genoeg mensen die ook geen mensen kunnen lezen/ begrijpen. Read the room, is niet voor niets een bestaand begrip. Laat staan bij dieren of katten.

Ik vind het wel echt zielig voor die katten hoor: hoe kunnen mensen die zo dol zijn op hun dieren (want dat geloof ik oprecht) zo niét begrijpen wat ze nodig hebben?

3 likes

Iedereen vindt het hier altijd sneu voor de katten als foef en foef op vakantie zijn, maar volgens mij genieten die katten daarvan.
Nieuw spreekwoord: als de foef van huis is dansen de katten op tafel.

62 likes

Ik weet ook nog dat massa een keer zei dat ze iedere dag manies of siem zn tanden poetsten. Het eerste wat ik toen ook dacht was hoe dat kan als je meer dan de helft van het jaar niet thuis bent?

2 likes

Ik moet het Serena na geven: vond dat artikel van die peperdure reiniger leuk om te lezen en goed uitgewerkt! Echt weer de oude beautylab-vibe

5 likes

Wat een hilarische grappenmakers zijn die YouTubers zeg

68 likes

uuuugh dit wilde ik ook nog posten ja, ZO irritant die reacties. Alsof het cool is om onsportief te zijn -_-

5 likes

Het een sluit het ander niet uit toch. Ik ben ook een mega sexy vreetzak.

14 likes