Beutyblogtopic XL #2

Ja klopt ik heb het niet helemaal goed verwoord.

Het staat me tegen dat ze altijd heel onschuldig doet alsof ze niet in de gaten heeft dat ze heel mooi is en een perfect figuur heeft. Maar wel haar online identiteit eraan ontleent dus het supergoed weet.
Ze had ooit een video waarin ze een croptop paste, toen ging ze vijf minuten lang met haar (platte) blote buik sexy lopen doen voor de camera, maar verontschuldigde ze zich wel met zo’n hinderlijk sexy / onschuldig lachje voor haar buik, omdat ze iets teveel ijsjes had gegeten. Dan denk ik echt wat lul je nou je weet zelf ook wel dat dit nergens op slaat.

19 likes

Hahaha ik herken die opmerking, dat is echt de eerste en laatste video die ik van haar heb gekeken, vreselijk irritant.

1 like

Welke video is dat?

Volgens mij was het deze:

:confused:

2 likes

Ik deel je ergernis. Own dan gewoon het feit dat je alles kunt eten en toch zo’n figuur kan hebben. En als dat niet zo is, doe dan ook niet alsof (alsof je veel eet bedoel ik dan).

3 likes

Haha yup, de definitie van ‘social influencers’ :rofl:

6 likes

Sinds ik Debbie bij de slimste mens had gezien heb ik echt veel meer respect voor haar. Ik wist helemaal niet dat ze zo slim was en vond het ook wel erg van mezelf dat ik er gewoon vanuit was gegaan dat ze oppervlakkig was en alleen maar kennis van make-up heeft.

4 likes

Wat is slim? Op basis van zo’n programma kan je hoogstens zeggen dat iemand van bepaalde onderwerpen veel kennis van zaken heeft.

1 like

Omg, dad is it you??

16 likes

Hahahahah een like is niet genoeg.

3 likes

Wow??? Is dit mascha? I’m shoooook

1 like

pfff ik irriteer me sowieso al kapot aan alle meisjes die tegenwoordig het woord ‘echt’ zovaak gebruiken maar Vera camilla spant die kroon, die gebruikt het in haar maandvlog soms 5 zinnen achter elkaar. ‘ik vind ons huis echt fijn, maar ik wil ook echt een huis kopen, maar dat gaat echt lastig, en we wonen hier gewoon echt heel goed’ dat soort constructies -_-

Uhhh wat heeft Mas hier met haar lippen gedaan? :thinking:

1 like

Ik weet niet wie Jayjay is, maar volgens mij bedoel je Rein van Duivenboden. Hij is wel 19 haha

Jaa dit is toch niet normaal meer? Al zou je ‘normale’ lippen hebben dan kun je je mond niet een zo krijgen. Wtf? Denk echt dat ze weer lipfillers genomen heeft. Voor dat programma misschien? Zodat ze er ‘beter’ uitziet?

Heeft ze al gevochten? Klap op haar lip gekregen? (Of gewoon een hele ongelukkige still icm haar lipfillers)

5 likes

Ik heb net die aflevering met Debbie gekeken bij De Slimste en ze doet het inderdaad heel goed, als het niet aan de tactiek van haar tegenspeler had gelegen, was ze vast ver gekomen

Het verandert inderdaad ook wel mijn beeld van haar :open_mouth:

2 likes

Dan heb je mijn duckface nog niet gezien. Nee even serieus, valt toch best mee dit? Ongelukkige hoek en moment van de foto.

13 likes

Kan alleen maar naar die knul kijken :smirk:

3 likes