Beutyblogtopic XL #2

Sinds wanneer scheldt mascha in dr videos? Ze gaat een gezicht vol met fucking blaren maken.
Misschien wil ze mee gaan met de nieuwe youtube trend waarbij je geen fuck moet gwvwn en alleen stoer moet schelden

1 like

Dat is rauw, denk ik.

3 likes

Ik wil weten waar die jurk van is, maar ik wil niet reageren onder die foto… :grimacing:
Iemand hier die het toevallig weet?

Edit: joehhh never mind staat eronder…

Yes thank you! Ook hoe ze praten haha

En die coltrui :face_with_raised_eyebrow:
Ik zal niet ontkennen dat hij erop vooruit is gegaan, maar al die comments van goodlooking, aantrekkelijk en knapste jongen van de school gaan er bij mij echt niet in… :thinking:

Mascha is wel echt prachtig op die foto!

6 likes

Ja misschien vind ik Reece zijn stem nog wel irritanter, alleen gregor praat en doet vaak zo kinderachtig

afbeelding

13 likes

Gregor lijkt niet eens meer op zichzelf zo

Foefion heeft wel wat wel van die Christian Grey van 50 shades op die foto.

3 likes

Binnenkort:
Happy 50 foefjes

Bij zo iemand als Nikkie Tutorials zie je dat ze iets voorbereid heeft. Mascha is alleen naar de action geweest en gaat in de tutorial zelf nog uitzoeken hoe en wat. Tips zijn er niet te vinden, het is gewoon een ervaringsvideo…

5 likes

Die van meneer photoshop denk ik

6 likes

Ja! Dat viel mij ook op. Klinkt als een bladblazer :confounded:

1 like

Aranka heeft een artikel over het dalende bezoekersaantal van haar blog. Volgens haar heeft ze door het nieuwe Google algoritme sinds aug 30k minder unieke bezoekers per maand.
Hmm, zou dat enkel door het algoritme zijn of door de sponmaand die september was op haar blog?
Zouden andere beutyblogs ook last hebben van dat algoritme want ik had er niet over gehoord?

Ja ik las het ook. Ik volg Aranka sinds een tijdje niet meer, alleen nog op Twitter. Ze is zo saai en voorspelbaar in haar posts geworden. Alle producten, zelfs de slechte, zijn prima, volgens haar. Ze doet hele spannende dingen, vindt ze zelf, ze gaat op persreis… Woehoe! En het afvallen lukt niet, maar dat is ze heel eerlijk over. Na 3 updates is dat ook niet meer interessant. En dan die spelletjes. Nou ja, ben dus geen match, maar waar ze vroeger nog wel verfrissend was, is ze nu zo ingedut. Zou ze dat niet in de gaten hebben?

Ik vind de nieuwe haarkleur van Vera echt super mooi staan. Beter dan het blond. Ben wel benieuwd hoe lang deze kleur mooi blijft. Vond deze keer haar haar ook super mooi geknipt. Vind ik niet altijd het geval bij de kapper waar ze naar toe gaat.

3 likes

Ik weet er niet echt het fijne van, maar ik vind het altijd zo gek als mensen zo’n algoritme de schuld geven, net als op Instagram vaak gebeurt. Als jij goeie content maakt, weten mensen je toch vaak wel te vinden en blijven ze je ook volgen en bezoeken?

2 likes

Vera klaagt hier ook vaak over in haar instagram stories. Dat het algoritme haar instagram posts niet laat zien?

Het heeft wel degelijk veel invloed op hoeveel mensen je content zien hoor. Zomaar even 30% minder likes/views zijn zeker geen uitzondering.

Ik ben dan weer geen fan van dat blauwe haar bij Vera. Is misschien ook vanwege de nude/beige en naturel kleding die ze graag draagt en die combi vind ik niet zo.